Freens SUP Store

Freens SUP Store

Dank je wel dat je een bezoek brengt aan onze winkel! Wie zijn wij? Wij zijn Marianna en Paco Freens en sinds een aantal jaar zijn wij bezeten van Stand Up Paddling, deze veelzijdige no-nonsense sport die zowel voor jong als oud vreugde brengt. Graag delen wij onze passie voor deze geweldige manier om te ontspannen en te bewegen in de buitenlucht.

Als waterliefhebbers willen we graag onze passie voor Stand Up Paddling delen en jou zo goed mogelijk het water op laten gaan. Met het beste materiaal toegespitst op jouw persoonlijke situatie welgesteld. Graag delen we daarom onze kennis om je te helpen het beste SUP board te kiezen. Simpel gesteld, met het juiste board heb je gewoonweg meer plezier.
9,9

• Bogdan Apahidean

Good support from Paco

• Christophe Demeyer
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Order and delivery were fast

• Hoe beoordeel je Freens SUP Store?

• Frits
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Fantastisch geholpen door Paco. In eerste instantie wilde ik niet op afstand iets kopen maar ben dusdanig deskundig telefonisch geïnformeerd dat ik er voor heb gekozen om een SUP te bestellen. Twee weken later hebben we een tweede bijbesteld. Top service!

• Hester
    Review voor Freens SUP Store

Fantastische service! Board supersnel afgeleverd.

• Michel Schild

Behulpzaam, snelle levering

• Robin
    Review voor Freens SUP Store

Fantastische belevenis. We hebben een twee uurtjes rond de jachthaven gesupped. Het was super. Heldere uitleg en begeleiding. Na een 10 minuutjes begeleiding hadden we het volledig door.
    Dikke aanrader.
    Groetjes Robin en Charlotte

• Klant
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Mooie shop, ruime keus. Paco heeft mij goed geadviseerd qua geschikt materiaal. Ik ben dan ook erg blij met mijn nieuwe SUP board.

• Plaghki Erik
    Review voor Freens SUP Store

Wij hebben 2 sups gekocht en zijn zeer goed begeleid in onze keuze naar het juiste board. Ook leuk om ze in de winkel toch even echt te bekijken. Echt een aanrader en uitproberen kan altijd top service.

Antwoord van Freens SUP Store

Beste Erik en dames, veel plezier met de nieuwe aankoop. Hopelijk kunnen we gauw ook golven delen bij Ouddorp. Happy Paddling!

• Nick & Flor JACOBS

Dagje Suppen!

Vandaag samen met mijn zoontje van bijna 5 een dagje gaan suppen, want een ontvangst, wat een klantvriendelijkheid, duidelijke uitleg, echt top!

Bedankt om bij te dragen aan deze voor ons super leuke dag!

Ons zie je nog terug!

Groeten,

Nick en Flor ;-)

Antwoord van Freens SUP Store

Hi Nick en Flor, fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie leuke vader-zoon SUP avonturen. Tot gauw!

• Sandra
    Review voor Freens SUP Store

Dinsdag hebben de kids 15, 15, 17 en 17 een SUP gehuurd. SUPerleuke ervaring, lekker paddelen op het meer
    Bedankt

Antwoord van Freens SUP Store

Bedankt voor jullie bezoek en hopelijk tot weerziens!