Freens SUP Store

Freens SUP Store

Dank je wel dat je een bezoek brengt aan onze winkel! Wie zijn wij? Wij zijn Marianna en Paco Freens en sinds een aantal jaar zijn wij bezeten van Stand Up Paddling, deze veelzijdige no-nonsense sport die zowel voor jong als oud vreugde brengt. Graag delen wij onze passie voor deze geweldige manier om te ontspannen en te bewegen in de buitenlucht.

Als waterliefhebbers willen we graag onze passie voor Stand Up Paddling delen en jou zo goed mogelijk het water op laten gaan. Met het beste materiaal toegespitst op jouw persoonlijke situatie welgesteld. Graag delen we daarom onze kennis om je te helpen het beste SUP board te kiezen. Simpel gesteld, met het juiste board heb je gewoonweg meer plezier.

Lidmaatschap per 13-02-2022 stopgezet

9,9

• James
    Review voor Freens SUP Store

Absolutely excellent, pleasure to deal with Paco! My paddle boards are so cool. These are top quality..

• Bogdan Apahidean

Good support from Paco

• Christophe Demeyer
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Order and delivery were fast

• Frits
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Fantastisch geholpen door Paco. In eerste instantie wilde ik niet op afstand iets kopen maar ben dusdanig deskundig telefonisch geïnformeerd dat ik er voor heb gekozen om een SUP te bestellen. Twee weken later hebben we een tweede bijbesteld. Top service!

• Hester
    Review voor Freens SUP Store

Fantastische service! Board supersnel afgeleverd.

• Michel Schild

Behulpzaam, snelle levering

• Robin
    Review voor Freens SUP Store

Fantastische belevenis. We hebben een twee uurtjes rond de jachthaven gesupped. Het was super. Heldere uitleg en begeleiding. Na een 10 minuutjes begeleiding hadden we het volledig door.
    Dikke aanrader.
    Groetjes Robin en Charlotte

• Klant
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Mooie shop, ruime keus. Paco heeft mij goed geadviseerd qua geschikt materiaal. Ik ben dan ook erg blij met mijn nieuwe SUP board.

• Plaghki Erik
    Review voor Freens SUP Store

Wij hebben 2 sups gekocht en zijn zeer goed begeleid in onze keuze naar het juiste board. Ook leuk om ze in de winkel toch even echt te bekijken. Echt een aanrader en uitproberen kan altijd top service.

Antwoord van Freens SUP Store

Beste Erik en dames, veel plezier met de nieuwe aankoop. Hopelijk kunnen we gauw ook golven delen bij Ouddorp. Happy Paddling!

• Nick & Flor JACOBS

Dagje Suppen!

Vandaag samen met mijn zoontje van bijna 5 een dagje gaan suppen, want een ontvangst, wat een klantvriendelijkheid, duidelijke uitleg, echt top!

Bedankt om bij te dragen aan deze voor ons super leuke dag!

Ons zie je nog terug!

Groeten,

Nick en Flor ;-)

Antwoord van Freens SUP Store

Hi Nick en Flor, fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie leuke vader-zoon SUP avonturen. Tot gauw!

• Sandra
    Review voor Freens SUP Store

Dinsdag hebben de kids 15, 15, 17 en 17 een SUP gehuurd. SUPerleuke ervaring, lekker paddelen op het meer
    Bedankt

Antwoord van Freens SUP Store

Bedankt voor jullie bezoek en hopelijk tot weerziens!

• Sjoerd
    Review voor Freens SUP Store

Een aanrader voor wie een sup wil huren en/of aanschaffen. De eigenaar en zijn vrouw zijn op een relaxte manier met plezier met hun vak bezig. Ik kwam met mijn zoon en dochter een sup huren. Het verhaal van het ontstaan van de SUP en de ervaring die hij heeft opgedaan in Hawai, heeft ervoor gezorgd dat Freens Sup Shop alle modellen in de verkoop heeft, De keuze is reuze, alsook de Service. De prijs voor het huren was heel redelijk. We komen zeker een keer terug

Antwoord van Freens SUP Store

Hi Sjoerd, wij vonden het erg leuk dat je met je leuke en enthusiaste gezin bij ons kwam suppen. Hopelijk tot gauw!

• Carel uit Strijensas
    Review voor Freens SUP Store

Ik heb een paddle online besteld, deze was niet meer voorradig. Freens reageerde meteen per mail en deed een heel acceptabel voorstel: een andere (betere/duurdere) paddle voor hetzelfde geld. De paddle werd zelfs de volgende ochtend persoonlijk afgeleverd ! Vakkundig professioneel advies, heel servicegericht én heel aardige mensen. Nogmaals dank Paco en Maryasha !

Antwoord van Freens SUP Store

Beste Carel, hartelijk dank voor je begrip en appreciatie. Hopelijk zien we elkaar weer gauw!

• Rob Postma
    Review voor Freens SUP Store

Excellent service. The owners are very friendly and helpful! We had a wonderful day on perfect boards. Highly recommendable.

Antwoord van Freens SUP Store

Dear Rob, thank you so much for your warm words and for paying us a visit with your wonderful family. We look forward to hopefully seeing you soon again!

• Anne Wirkkala
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Quick and easy. Friendly service.

Antwoord van Freens SUP Store

Dear Anne, thank you so much for your kind feedback. We wish you a great time on your new board. Happy Paddling!

• Sandra Zwart
    Geverifieerde klant van Freens SUP Store

Heel tevreden, zeer snelle levering, mooie kwaliteit.

Antwoord van Freens SUP Store

Beste Sandra, hartelijk dank voor je leuke reactie! Veel plezier toegewenst met de coil leashes. Happy Paddling!

• K.K
    Review voor Freens SUP Store

Ik had gelezen over Stand Up peddelen en het leek mij leuk om te doen, vooral om door de grachten te gaan in Amsterdam. Omdat ik niet wist of ik het leuk zou vinden wilde ik niet zomaar wat kopen. Bij Freens Watersport heb ik eerst een opblaasbare plank geprobeerd en daarna een harde touring plank. Ik werd aardig geholpen door het personeel die veel vragen stelden en goed persoonlijk advies gaven. Uiteindelijk de Polynesian 11’6 gekozen, hij past net mooi in de gang. Nu al 5 keer het water op geweest en het verveelt niet!

Antwoord van Freens SUP Store

Dank voor de warme reaktie! Veel plezier toegewenst in de Amsterdamse grachten!

• SUP Fanaat
    Review voor Freens SUP Store

Leuke nieuwe winkel op Jachthaven Bruinisse. Veel verschillende SUPs en peddels. Vaar nu een week rond op een nieuw 11'6 tour boardje van Blue Planet en die bevalt goed!

Antwoord van Freens SUP Store

Dank voor de review! Happy paddling!

• Vasilisa
    Review voor Freens SUP Store

Wij waren toevallig in de buurt en zagen dit leuk watersportcentrum. Met onze zoon en dochter een dag SUP boards gehuurd. Eerst in de beschutte baai gesupt en daarna een tocht naar het eiland gemaakt. Wij komen zeker weer terug!

Antwoord van Freens SUP Store

Dank voor de leuke reaktie! Hopelijk tot gauw.