Friesland-Skelters

Friesland-Skelters

De plek voot al uw kwaliteit buitenspeelgoed. Wij zijn Premium Berg dealer, daarnaast zijn wij ook dealer van Avyna en Exit. Ook verkopen wij nog andere goede merken zoals Little Tikes, Feber, Rolly Toys etc.
9,1

• Edwin Schonewille

Geweldig service

• Grietje hoop
    Geverifieerde klant van Friesland-Skelters

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

• Hoe beoordeel je Friesland-Skelters?

• Lise

• Bjorn van der Zande

Gewoon een prima winkel

• Richard
    Review voor Friesland-Skelters

Schommel besteld, zwart laten spuiten (€85,-) nu was het schilderwerk al niet spectaculair, maar het hout is de zelfde dag na levering gaan werken waardoor er overal scheuren zijn ontstaan. Hierdoor kan ik de schommel zelf opnieuw schilderen. Dit had wel vermeld mogen worden want dan had ik deze optie niet gekozen. Mail gestuurd met of dit op te lossen valt. Maar kreeg hierop terug dat ze er niks aan kunnen doen. Beetje jammer.

• Pietrik Hoornstra

Prima service

• Richard

Perfecte service

• Marina
    Review voor Friesland-Skelters

Fijne bediening en goede service

• Gerbert ten Hoor

Snel geleverd

• Ellen Waijer
    Geverifieerde klant van Friesland-Skelters

Klant op de hoogte stellen hoe het met levering en plaatsing van het product gaat nadat de betaling van het product van ca 1000 euro wel onmiddellijk voldaan is. Nu ruim 3 weken verder en nog niets gehoord terwijl plaatsing binnen 3 weken zou gebeuren volgens de website.

Antwoord van Friesland-Skelters

Zoals telefonisch besproken kunnen levertijden wel eens afwijken ivm enorme drukte, we hebben naar ons weten alles netjes en snel opgelost en de schommel is uiteindelijk nog voor de verjaardag van uw zoontje geplaatst. We hopen dat het alsnog naar uw wensen is opgelost.