FOR YOU GIFTS

FOR YOU GIFTS

FOR YOU GIFTS is de online cadeauwinkel voor unieke cadeaus met een luxe uitstraling en persoonlijke finishing touch. Vaak ontvangen of geven mensen hetzelfde cadeau als een ander of verdwijnt het ergens in de kast. Een cadeau geven moet leuk zijn en geen keuzestress opleveren. Vandaar ook onze slogan ‘The Joy of Giving’.
Vanuit deze gedachte is het ‘Stel je eigen cadeau samen’ ontstaan. Ieder mens is uniek en heeft eigen wensen en voorkeuren, houdt iemand van pure chocolade, de kleur roze, lekker snacken, vegan, of een mooie verpakking? Bij FOR YOU GIFTS kan je hier allemaal op inspelen door het cadeau zo samen te stellen dat het voor de ontvanger de perfecte match is. Op deze manier verras je iemand dan ook echt en wordt een cadeau geven pas echt leuk!
8,4
Filter 9180 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5527 met beschrijving

• Mariska
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Yougift is helemaal prima, alleen de vervoerder is crap. Wordt gezegd dat er iemand thuis was, wat niet waar is, track en trace verschuift de hel dag mee, nieuwe afspraak maken werkte niet. Het cadeau werd vanzelf alsnog bezorgd na het weekend, maar de communicatie is gewoon 600x crap. En dat is zonde, want alle communicatie die ik had met Yougift was perfect en heel behulpzaam.

• john doedens

Fruitmand is niet afgeleverd

• Hoe beoordeel je FOR YOU GIFTS?

• Joke

Product was mooi

• M
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Mooi pakket en snel geleverd incl opmerking dat het mogelijk langer duurde voordat de deur open werd gedaan.

• Glenn Duijzer
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

De ontvanger was er heel blij mee en vond het prachtig.

Hi Glenn,

Wat fijn om te horen, hopelijk zien wij je snel terug in onze webshop.

• Soum
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Mijn product kwam beschadigd binnen. In de doos zit een scheur. Daarnaast had de bezorger het pakketje in de papierkliko achtergelaten, maar dit niet gemeld. Pas nadat ik zag dat het bezorgd was, maar geen briefje kon vinden heb ik contact opgenomen met de bezorgdienst. Een dag later kreeg ik bericht waar ik het pakketje kon vinden. Beide zaken hebben mij geen tevreden gevoel gegeven.

Hi Soum,

Bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u niet tevreden met de levering van uw pakket en dat de doos beschadigd is ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Ons team heeft contact met u opgenomen en hebben u een passende oplossing geboden.

• Edmee Tebarts

Snelle levering & mooi product

Hi Edmee,

Bedankt voor uw positieve review.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de levering en het bestelde product. Wij hopen u weer terug te zien in onze webshop.

• Alie Grinwis

De Levering viel tegen is 2 dagen later bezorgd dan gepland

Hi Alie,

Bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat uw pakket later is afgeleverd dan verwacht. De vervoerder heeft ons laten weten dat hij de route niet heeft afkunnen maken vanwege calamiteiten. Mocht ons team u nog ergens mee kunnen helpen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

• Petra Munniksma
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

De persoon in kwestie was erg blij met dit opkikkertje

Hi Petra,

Bedankt voor uw positieve review.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat de ontvanger erg blij was met de attentie. Wij hopen u weer terug te zien in onze webshop.

• Erick Oordt
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Keurig en precies op tijd geleverd

Hi Erick,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat het pakket tijdig is afgeleverd.

• Anita
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Mooi verpakt en de kopjes zijn prachtig.

Hi Anita,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de verpakking van het pakket en de kopjes. Wij hopen u weer snel blij te kunnen maken met één van onze pakketten.

• Pleun Postma
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

snelle levering, top kwaliteit, ballon blijft lang hangen!

Hi Pleun,

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Hopelijk zien wij jou snel terug in onze webshop!

• Dharmraadj Chedalal
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Mijn balonnen waren zacht aangekomen. Ik heb hieromtrent gemaild, maar geen reactie gekregen.

Hi Dharmaadj,

Bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de ballonnen lek zijn aangekomen, onze excuses voor het ongemak. Helaas kunnen wij geen mail contact vinden in de klantenservice mail. Ons team heeft contact met u opgenomen en zullen zoeken naar een gepaste oplossing.

• Angela Muroni
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Heel goeie en fijne service

Hi Angela,

Bedankt voor uw positieve review.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u tevreden bent met het pakket en onze service. Wij hopen u weer snel terug te zien in onze webshop.

• Duygu Alkan
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Super snelle levering! Helemaal top ik ben erg tevreden.

Hi Duygu,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de snelle levering. Wij hopen u snel terug te zien in onze webshop.

• Tina T.
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Volgende dag thuis, het was een cadeau en de person was super blij.

Hi Tina,

Bedankt voor uw positieve review.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat de ontvanger blij was met het cadeau. Wij hopen u weer snel terug te zien in onze webshop.

• Robin Davies
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Nou ik vind het Jammer dat er een product is besteld die geleverd zou worden op de verjaardag van mij zoon, en het later nog de vraag was of die wel binnen zou komen wat uiteindelijk nog een paar dagen heeft geduurd voordat het binnenkwam.

Hi Robin,

Bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de ballon voor de verjaardag van uw zoon niet tijdig is afgeleverd, onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze klantenservice dan kunt u een mail sturen naar klantenservice@foryougifts.nl, zij zullen zoeken naar een gepaste oplossing.

• Ayla Kroet
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Goede service! Foutje in het aflever adres en werd direct aangepast en naar juiste adres verstuurd.

Hi Ayla,

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u blij bent met de service. Wij hopen u weer snel terug te zien in onze webshop.

• Karin Gijzen

Mooie prij goede service

Hi Karin,

Bedankt voor uw review.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de prijs en de service. Wij hopen u snel weer terug te zien in onze webshop.

• Jolein Vermeulen

Geen informatie