Funcky Life
Haaraccessoires, sieraden, kraamcadeautjes noem het maar op. Het wordt allemaal met liefde gemaakt door Funcky Life. Een girls accessoire label voor meidenmama’s. Veel van de handmade goodies zijn one of a kind of worden gemaakt in een kleine oplage. Zo verandert het assortiment regelmatig.

• Rachel Payne
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Hele leuke pietenmuts gekocht waar mijn dochter dol op is! En een kleine mysterybox waar alles apart en netjes is ingepakt, gekocht met ontzettend toffe items die ik ga gebruiken als schoencadeautjes. Funcky Life is echt een aanrader voor ouders van girly girls. 5/5 sterren!

• Anoeska Van der Sluijs
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding.
    En een blije dochter die niet elkeer haar zonnebril kwijt is.

• Hoe beoordeel je Funcky Life?

• Tamara Emmers
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Een super leuke flaired pants besteld bij Funcky Life. Het is zo’n leuke meiden webshop waar alles met zoveel liefde en zorg gemaakt wordt, daar koop ik graag nog meer!

• Aaliyah Meyers
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Ze hebben leuke en mooie spelletjes voor de meiden en de mamma's

• Marieke De ruiter
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Mooi produkt voor goede prijs

• Tessa
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Mooie handmade producten, fijne prijzen en persoonlijke aandacht! ❤👌

• Arina van den Hoeven
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Prachtige armbandjes voor Mila, superleuk verpakt, ga er zeker vaker bestellen!

• De Zeeuwse Zusjes
    Review voor Funcky Life

Goede service met een glimlach en de artikelen komen altijd mooi verpakt binnen waardoor het uitpakken een groot feest is 💖

• Sukariyah Lambooij
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Fijne webwinkel, snelle service en heel leuk ingepakt!

• Rilana
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Ik was op zoek naar een leuk cadeautje voor mijn nichtje van 4 jaar. Ik heb bij Funcky Life een verjaardagspakketje besteld met allerlei leuks. Het was superleuk verpakt, echt een feestje en mijn nichtje was heel blij met de ketting, nagellak en leuke haar accessoires. Ik raad deze webwinkel zeker aan. Ook vanwege het fijne contact en het meedenken van de eigenaresse.

• Sharon Heesen
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Super mooie handgemaakte rokje.

• Kim Koning
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Super snel bezorgd, originele producten en een kadootje om uit te pakken. Dikke aanrader!

• Elise Jonker
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Deze webshop is echt fantastische voor alle meiden jong en oud! Alle kleding is handgemaakt en de leukste musthaves vind je er allemaal!! Daarnaast word het met liefde ingepakt en verzonden, en dat zie je! Ieder pakketje is weer een feestje op zich!! Dikke vette aanrader dus!

• Janthe Fröling-Kruiswijk
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Ik vind alles leuk in de shop en kom er zeker nog eens! En de service is ook heel fijn. Dit keer Sinterklaas cadeautjes besteld en voor optie “inpakken” gekozen. Het ziet er TE leuk uit. Mijn meisje gaat er helemaal blij mee zijn!

• Imke Beek
    Geverifieerde klant van Funcky Life

Mooie overzichtelijk website, snelle levering en leuk ingepakt.

• Anissa Kome

Hele mooie kleding!

• Jan Kortschot

Prettige service!

• Paula
    Review voor Funcky Life

Fijne communicatie, snelle verzending en super mooie producten

• Deborah Lekatonpessy
    Review voor Funcky Life

Prachtige handgemaakte unieke haaraccessoires en kleding.. Webshop word steeds beetje uitgebreid zodat je altijd wat leuks kunt scoren voor jezelf maar ook super voor cadeautjes.. Snelle verzending en waar ik altijd zo blij van word, het word altijd zo feestelijk ingepakt!

• Marijke
    Review voor Funcky Life

Pakketje wordt snel geleverd, feestje om uit te pakken en mooi product. Mijn dochter wil haar rokje niet meer uit. Kwaliteit is top, blijft mooi na het wassen. Eigenaresse is snel met antwoorden op vragen, het enthousiasme straalt er vanaf!
    Ik raad deze shop aan!