Kado van Jo & Mo

9,9
Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Nienke Smit
    Review voor Kado van Jo & Mo

Fijne service. Bij mijn cadeau werd een enorm passende kaart uitgezocht. Leuke artikelen in de webshop, een aanrader

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel Nienke en fijn dat je de kaart passend vond. Daar hebben we nog wel even wat discussie over gehad ;-) Liefs Jo & Mo

• Sjoek De boer

Goede snelle levering. Website duidelijk

Dank je wel Sjoek, graag tot een volgende keer! Liefs Jo & Mo

• Hoe beoordeel je Kado van Jo & Mo?

• Anita Cools-Weinberg
    Review voor Kado van Jo & Mo

Snelle bezorg service leuk pakketje met zelf geschreven kaartje erbij.

• Tilly Crielaard
    Review voor Kado van Jo & Mo

Mijn bestelling zag er heel mooi en verzorgd uit. Heel blij mee

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel Tilly, wij vonden het een erg leuke bestelling om in te pakken! Veel plezier met de mok, het notitieboek en de leuke set kaarten. Liefs, Jo & Mo

• Ron Lubbers
    Review voor Kado van Jo & Mo

Wat een top team! Jolijn en Monique hebben hielpen online super goed bij het uitzoeken van een leuk cadeau. Alles was super snel thuis en ook nog eens mooi verpakt. Aanrader!

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel voor je mooie woorden Ron en fijn te lezen dat alles naar wens was! Liefs Jo & Mo

• Nancy de Bruijn
    Review voor Kado van Jo & Mo

Super service, snel te bereiken.

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel Nancy, jouw opkikker heeft vast het verschil gemaakt voor jouw ontvanger! ^liefs Jo & Mo

• Hanneke Elst
    Review voor Kado van Jo & Mo

Mooie armband en super snel geleverd! Happy!!

• Evelien De Wolff
    Review voor Kado van Jo & Mo

Snel geleverd en mooi ingepakt. Echt top!

Dank je wel Evelien, veel plezier met je mooie armbandje! ^Jo & Mo

• Bénédicte Levassort
    Review voor Kado van Jo & Mo

Mooi product die je niet overal ziet. Met veel zorg ingepakt en verstuurd. Ik onthoud deze site en zal het aanraden!

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel voor je mooie woorden Bénédicte en veel plezier met het geven van de gave mok! ^Monique

• Christine Graf
    Review voor Kado van Jo & Mo

Hele goede service en vriendelijke en snelle reactie.
    De bestelde notitieboekjes zijn heel handig en ziet er ook nog fris en vrolijk uit

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel voor je mooie woorden Christine en tof dat je een terugkerende klant bent. Veel succes met de notitieboeken, ik wens je mooie gesprekken toe. ^Monique

• Annette
    Review voor Kado van Jo & Mo

Mijn pakketje werd door omstandigheden niet bezorgd. Door de geweldige service is het snel en goed opgelost.

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Hallo Annette, dank voor je mooie woorden. Fijn dat we het op deze manier konden oplossen waardoor het cadeau toch op tijd was. Groetjes, Monique

• Ike Brinksma

Goede persoonlijke service.
    Zag er goed uit

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel voor je mooie woorden Ike! Fijn dat persoonlijke service wordt gewaardeerd, daar doen we het voor. Enthousiaste groet, Monique

• Alex van den Berg
    Review voor Kado van Jo & Mo

Top service! Persoonlijke aanpak is een aangename verrassing.

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel voor je mooie woorden Alex, persoonlijke service hebben we hoog in het vaandel staan! Geniet van de koffies, ik ben benieuwd welke jouw favoriet wordt. Enthousiaste groet, Monique

• Helen Brouwer
    Review voor Kado van Jo & Mo

Tot mijn verrassing kwam alles mooi ingepakt aan, met een persoonlijke kaartje erbij. Heel leuk!

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Hallo Heleen, dank je wel voor je mooie review en fijn dat we je hebben kunnen verrassen. Daarmee hebben we vast een glimlach op je gezicht getoverd en daar doen we het voor!

• Bridget Meijaard
    Review voor Kado van Jo & Mo

Snelle levering. Was super leuk ingepakt

Dank je wel Bridget, veel plezier met geven! Enthousiaste groet, Monique

• Yvonne
    Review voor Kado van Jo & Mo

Super snelle levering en mooie producten!

Antwoord van Kado van Jo & Mo

Dank je wel voor je mooie review Yvonne. Veel plezier met het sturen van de kaarten en graag tot ziens in de webshop. Enthousiaste groet, Monique