Gave Koopjes
De leukste en voordeligste koopjes van het internet.

Lidmaatschap per 13-08-2016 stopgezet

6,7

• Andy
    Review voor Gave Koopjes

Iets besteld op 01/08 & betaald, geen enkele mail gehad van bevestiging. Dezelfde avond gemailed met een vraag hierom. Op 08/08 nog steeds geen antwoord. Opnieuw gemailed, geen antwoord.

• Everlien van Ark
    Review voor Gave Koopjes

Recentelijk een bestelling gedaan van vijf verpakkingen extra verf pads 3x3 t.b.v. de Point and Paint en ik krijg geleverd vijf verpakkingen 2x2. De voorraad was ruim voldoende namelijk 790 zoals op de webshop aangegeven staat dus daar lag het niet aan. Ik heb meerdere keren gebeld maar dan krijg je een bandje dat ze momenteel aan het inpakken zijn en je een mail kan sturen naar info@gavekoopjes.nl Hierop wordt niet gereageerd. Ik heb ook gevraagd of zij mij kunnen bellen, ook dat wordt niet gedaan. Kortom, ik heb het verkeerde geleverd gekregen, wat zelfs goedkoper is! Ik heb teveel betaald en in contact komen lukt niet. Kosten wat kost maar het teveel betaalde zal ik terug krijgen. Mijn advies, bestel hier niets!!

Antwoord van Gave Koopjes

Beste Everlien,

Het geheel heb ik na gekeken. Er blijkt een inpak fout te zijn gemaakt. Je hebt hier melding van gemaakt per email. Wij hebben hier binnen een uur op gereageerd met een aantal vragen. Heb je onze email in goede orde ontvangen? Wij hebben namelijk geen reactie van jou meer ontvangen.

Je kunt ons per email, chat en telefoon bereiken. Ik kan alleen een beantwoorden email van je terug vinden.

We horen graag jouw reactie om het probleem op te lossen.

Gave Koopjes

• Ozdogan O.
    Review voor Gave Koopjes

Ze komen afspraken niet na met het levering.
    En het terugstorten duurt ook te lang.

• juup wuijster
    Review voor Gave Koopjes

mijn product werd niet geleverd , ook niet nadat ik gemaild en gebeld had en mij werd toegezegd dat het direct geleverd zou worden.
    het zou door vrienden meegenomen worden naar frankrijk , maar die zijn inmiddels (10 dagen na de bestelling) vertrokken.
    ik heb de bestelling dus per mail geannuleerd en ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg.
    mijn annulering
    als reactie daarop kregen wij het aanbod om op kosten van gave Koopjes de bestelling naar frankrijk te sturen waar het inmiddels is aangekomen.
    prima service dus.!!

• Leon Crijns
    Review voor Gave Koopjes

snelle levering,goedkoop en goed product

• Mark
    Review voor Gave Koopjes

Mijn bestelling van 18 februari nog steeds niet bezorgd gekregen. Heek kwalijk!

• Herma Andela
    Review voor Gave Koopjes

prima geregeld snel ontvangen mooie badjas, goede prijs, alleen even navragen wanneer die gebracht werd.....geen feedback wat dat betreft

• gerard den hoedt

het is heel goed

• Jacob
    Review voor Gave Koopjes

Correcte en snelle levering van het bestelde artikel

• Mirjam
    Review voor Gave Koopjes

Snel in huis. Leuke aanbieding.

• Theunissen
    Review voor Gave Koopjes

Eerste aankoop, was op voorraad en snel in huis.