GayStore
GayStore

GayStore biedt het grootste assortiment Gaytoys en een uitgebreid assortiment underwear, kleding, glijmiddel, condooms en drogisterij-artikelen. Naast dat GayStore voordeliger is dan de meeste andere Gayshops, kun je rekenen op de beste kwaliteit en service. Jouw bestelling wordt met de grootste zorg verwerkt en uit voorraad discreet naar je verzonden. Bestellingen worden op werkdagen nog dezelfde dag verzonden. Gratis verzending binnen Nederland en België.

Lidmaatschap per 24-07-2020 stopgezet

9,3

• Thomas Merle
    Review voor GayStore

Producten waren snel binnen, alles in goede staat, niks te klagen.

• Didier van der Veur
    Review voor GayStore

Goede snelle levering, site werkt ook naar behoren. Enige minpuntje is dat een aantal artikelen wel echt nog een stuk goedkoper te vinden zijn op internet.

• Patrick Hollemans
    Review voor GayStore

Snel en discreet gebracht.

• Gert
    Review voor GayStore

Levering van de goederen die op voorraad waren was wel snel en netjes.
    Op de site werd bij 1 product niet aangegeven dat het niet voorradig was, uiteindelijk in de geleverde box stond vermeld op de afleverbon dat het betreffende product nageleverd zou worden maar niet op welke termijn.
    Zijn nu een week verder maar nog altijd geen nalevering of bericht op welk moment ik dit dan wel kan verwachten.

• gerard schoonhoven

was weer prima

• Philip de Groot
    Review voor GayStore

Alles keurig op tijd ontvangen!

• L Oldenburg
    Review voor GayStore

Bestel vaker bij soort gelijke webwinkels, maar GayStore is als enige die veel gay assortiment heeft tegen de laagste prijs en nog eens gratis thuis bezorgt.

• David.
    Review voor GayStore

Heel goed. Snelle levering, lage prijzen. Aan te bevelen. Dank u!

• Gert Berghuis
    Review voor GayStore

Prima service. Zowel voor als na de aankoop. De 15% korting werd met terugwerkende kracht alsnog uitbetaald. Het bedrag stond binnen twee dagen op mijn rekening.

• Mike
    Review voor GayStore

Helaas was de bezorger niet in staat een pakketje af te leveren, hierop heb ik contact gehad met de klantenservice, en die hebben er alles aan gedaan en mij zeer netjes op de hoogte gehouden van de situatie. De after-sale service was dan ook uitmuntend en daarmee verdienen ze een pluim!

• Alex de G.
    Review voor GayStore

Prima webwinkel en prima prijzen. Service was heel fijn via het chatten. Bestelling volgende ochtend al bezorgd. Mij zien ze zeker vaker terug. #heel tevreden.

• Rene
    Review voor GayStore

Snelle en nette levering van produkten.
    Goed en discreet verpakt. Geen.

• xxx
    Review voor GayStore

Weet niet wat ik moet schrijven.

• simon
    Review voor GayStore

Een prima webshop, simpelweg kwaliteitsproducten voor een prima prijs.

• H. de Boer
    Review voor GayStore

Beste keus, goedkoopste op het internet. Wat wil je nog meer?

• Mathjeu X
    Review voor GayStore

Erg tevreden over de klantenservice. Goed bereikbaar (sorry voor de vele telefoontjes), deskundig en geduldig. En erg tevreden met jullie suggestie! ;)

• Paul M.
    Review voor GayStore

Prima service, veel bezorgopties zodat ik zelf kan bepalen waar het pakketje bezorgd wordt. En waarom moet verzending ook extra kosten? Hier dus niet!

• Zeg ik niet
    Review voor GayStore

Simpel de beste gay webshop op internet. Goed assortiment voor betaalbare prijs. Scheelt wel tot 30% met andere webshops.

• Vince van den Middelaar
    Review voor GayStore

Wat een topservice! Ik had per ongeluk het verkeerde artikel besteld en kon dit na een telefoontje zo ruilen. Erg fijn en bedankt!

• Frans van den Berg
    Review voor GayStore

Absoluut een van de goedkoopste webshop op het internet.