GaySuperStore
Bij GayShop GaySuperStore vindt je het grootste assortiment gaytoys en fetish gear voor gegarandeerd dé laagste prijs. Alles direct uit voorraad en Gratis verzending binnen Nederland én België.

Lidmaatschap per 24-07-2020 stopgezet

9,1
Filter 129 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 88 met beschrijving

• Lodewijk Brust

Snel en discreet geleverd

• JvS
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Goede produkten, netjes vepakt en snel bezorgd !

• tony van leekwyck
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

vlotte en snelle afhandeling , aanrader

• fnkksbreda

Goede verpakking, snelle levering,

• Walter Vink
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Bestellingen werd snel en goed discreet verpakt geleverd zeer tevreden

• Torsten Mielke
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Alles prima gelaufen, Ware sehr schnell und gut, diskret verpackt erhalten.

• Rob Girbes
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

supersnel op het afleveradres.

• Joris De Schepper
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

heel tevreden, snelle levering. super. ik keer teverden terug naar hun webwinkel

• pieter Jongert
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

goed en snel koop al jaren bij jullie

• Henk Statema
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Producten goed. Alles prima.

• John Meijer

Netjes en snel geleverd

• Didier Dereere
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

correcte producten en vriendelijke en behulpzame aftersales service

• Yanniek
    Review voor GaySuperStore

Mijn complimenten aan de klantenservice. Via de chat heb ik advies gevraagd over een bepaald product. Hier ben ik goed geholpen en heb zeer goed advies gekregen. De levering van mijn artikelen is super snel gegaan. Daarnaast is alles hygiënisch en discreet verpakt. Graag tot een volgende keer ;-))

• Rietje
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Heel tevreden. Product werd snel en discreet geleverd.

• Edward van V.
    Review voor GaySuperStore

Ik bestel hier vaker en zeer tevreden over de service en snelle levering. Retourneren was ook goed geregeld en klantenservice is exelent met reactie op vragen.

• Bram Houten
    Review voor GaySuperStore

Leuke producten voor een prima prijs. Prima geholpen door de klantenservice en netjes/snel geleverd.

• Paul Canoy
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Bepaalde en betaalde artikelen die ik geretourneerd had bleken plotseling niet meer teruggenomen te worden omdat ik de verpakking geopend had. Dit ondanks dat op het retourfomulier van GSR ik de mogelijkheid geboden kreeg voor de volgende tekst: ‘Het product valt me tegen, ik wil het retourneren. Verpakking is geopend maar onbeschadigd Retourneren en terugbetalen als tegoed in mijn
    Klantenaccount’ Bovendien staat in de toelichting onder retourneerrecht: Herroepingsrecht; product(en) melden om te retourneren:

Je hebt het recht je bestelling (of een deel daarvan) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt altijdHerroepingsrecht; product(en) melden om te retourneren:

Je hebt het recht je bestelling (of een deel daarvan) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt altijd het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. De kosten van de retourzending van jou thuis naar ons magazijn zijn, op uitzonderingen na, voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden met PostNL bedragen € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de tarieven van andere vervoerders de website van betreffende vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag, uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aanmelding van jouw RMA terugboeken mits de product(en) reeds in goede orde retour ontvangen zijnHerroepingsrecht; product(en) melden om te retourneren:

Je hebt het recht je bestelling (of een deel daarvan) tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product(en) retour te sturen. Je krijgt altijd het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. De kosten van de retourzending van jou thuis naar ons magazijn zijn, op uitzonderingen na, voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden met PostNL bedragen € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de tarieven van andere vervoerders de website van betreffende vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag, uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aanmelding van jouw RMA terugboeken mits de product(en) reeds in goede orde retour ontvangen zijn het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten gecrediteerd. De kosten van de retourzending van jou thuis naar ons magazijn zijn, op uitzonderingen na, voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden met PostNL bedragen € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de tarieven van andere vervoerders de website van betreffende vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Na ontvangst van jouw retourzending zullen wij vervolgens het verschuldigde aankoopbedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag, uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na aanmelding van jouw RMA terugboeken mits de product(en) reeds in goede orde retour ontvangen zijn.
    Er staat niet dat artikelen die uit de verpakking zijn gehaald niet meer voor vergoeding in aanmerking komen. Dit vind ik pure misleiding.
    CONCLUSIE
    Omdat heel veel artikelen op de een of andere manier verpakt zijn betekent dit in de praktijk dat retourneren feitelijk onmogelijk is.
    Deze handelswijze is zeer misleidend.

• Albert
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Goede en snelle communicatie, verder snelle levering

• Arnasco
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Snelle levering en en afterpay werkt ook perfect!

• Theo
    Geverifieerde klant van GaySuperStore

Snel geleverd, keurig verpakt.