Genoveva Jewel
Online verkoop van sieraden, mode en accessoires
De zekerheden van https://www.genoveva-jewel.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik heb vaak sieraden gekocht waarvan werd gezegd: "deze zijn allergievrij". Nadat ik vol enthousiamse de nieuwe sieraden ging dragen, en al gauw teleurgesteld werd omdat ik toch weer uitslag kreeg, ben ik verder gaan zoeken naar sieraden die echt allergievrij zijn.
Snel kwam ik uit op roestvrij stalen sieraden die het kenmerk hebben dat ze allergievrij zijn. Met de nodige voorzichtigheid ging ik roestvrij stalen sieraden zoeken. Wat ik zag was erg teleurstellend voor mij. Of ze bevielen niet, of ze waren zeer prijzig.
Ik zelf heb al jaren last van een gevoelige huid, en ik baalde enorm van het feit dat ik zelf geen sieraden meer kon dragen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021