Geschenkpakket.nl

Geschenkpakket.nl

Een webshop met cadeau pakketten. De pakketten zijn vooraf samengesteld en ook is hier de optie om pakketten zelfstandig samen te stellen. Laat je creatieve geest lost, en ga voor een origineel cadeau!

Lidmaatschap per 03-07-2023 stopgezet

8,5
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Wilma Schoonderbeek
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Had een pot met apenkoppen besteld. Werd zonder een bericht veranderd in ander snoepgoed. Erg jammer. Waarom niet even een berichtje. Ook mijn naam stond nergens vermeld. De ontvanger had geen idee van wie het was. Ik ook niet door veranderde inhoud. Erg jammer.

• marja De Mooij
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Eerst was er een misverstand over de betaling. Dit werd vlot en keurig opgelost. Het pakket zelf is de ontvanger erg blij mee en zit vol met leuke en lekkere producten. Helaas was het een verjaardagskado en is het 3 weken eerder bezorgd dan de aangegeven datum.

• Vallory Tieltjes
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Fijne prijzen voor de artikelen en het is ook fijn dat je afgezien van de voorgemaakte pakketen je zelf er ook een kan samenstellen helemaal naar eigen wens. SUPER!!

• Ger Verheijden

Goede en snelle service

• Govert de Gelder
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

levering op tijd en snel

• Wilbert Van doorn

Veel geld voor weinig

• Willie Nieuwendijk
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Dit idee kan ik bijzonder waarderen.

• Annabel
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Producten waren niet op voorraad dus konden niet geleverd worden. Er werd een alternatief aangeboden, wat goed is, maar wellicht handiger om een systeem op de website te hebben waarbij je kan zien of een product nog op voorraad is of niet i.v.m. besteldata & levering, zodat de klant hier rekening mee kan houden. De producten die wel geleverd werden, weken ook deels af van de bestelde artikelen (heel vreemd). Het geld wel teruggekregen van de niet geleverde producten, maar al met al zou ik niet snel opnieuw hier iets bestellen.

Hoi Annabel,

Wat jammer om te lezen, zeker omdat we dachten het goed samen met jou op te lossen. Bedankt voor de tip met een voorraadsysteem, gelukkig werken we daar achter de schermen al mee. We doen ons best het voor jou als klant zo gemakkelijk mogelijk te maken!

• Norman Christian
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Prachtige dingen, eenvoudig te bestellen

• Ebru Ebru

Heel mooi pakketje!

• Sabrina
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Goede service, leuke producten. Super dat dit mogelijk is

• Alex
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Goede communicatie, zeer mooie pakketten waar zorg aan wordt besteed. Duidelijk en snel. Super!

Antwoord van Geschenkpakket.nl

Bedankt Alex! Ieder cadeau hoort ook bijzonder te zijn :)

• Aisa Gorter
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Je kan zelf kiezen wat je in een pakketje wilt doen.
    Voldoende keuze

• Derk
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Snelle levering en leuk je dat zelf iets kan samenstellen!

Antwoord van Geschenkpakket.nl

Leuk om te horen, bedankt Derk!

• Melissa Tebbenkamp
    Geverifieerde klant van Geschenkpakket.nl

Goede prijs, veel keuze en een blije ontvanger!

Antwoord van Geschenkpakket.nl

Leuk om te horen Melissa!

• Tiny
    Review voor Geschenkpakket.nl