Gifted Amsterdam

Gifted Amsterdam

Gifted Amsterdam is een familiebedrijf opgericht door moeder en dochter in 2020. De naam Gifted staat voor de gaven die wij hebben voor het creëren van mooie geschenken. Gifted Amsterdam is een bedrijf dat zich toelegt op het creëren van kostbare geschenken voor jouw dierbare. Wij geloven dat cadeaus weggeven de mens gelukkiger maakt, daarom hebben wij een bedrijf opgebouwd waar een stukje geluk gecreëerd wordt. Met onze gepersonaliseerde en pre made boxen kunt jij jouw cadeaus een persoonlijk tintje geven, voor een speciaal persoon.

Onze geschenkdozen zijn voor elke gelegenheid geschikt. Speciale geschenken voor uw favoriete personen. Service staat bij ons hoog in het vaandel en wij doen ons uiterste best om al onze klanten tevreden te stellen. Wat voor geschenkbox jij ook kiest, er zal altijd een mooie creatie aan de deur geleverd worden.

Special gifts for your favorite people.

Lidmaatschap per 20-04-2024 stopgezet

9,3

• Monica
    Review voor Gifted Amsterdam

Ontzettend mooie cadeau boxen. Hele luxe uitstraling en super leuk dat je ze zelf naar wens kan vullen. Zeker een aanrader als je iemand een origineel cadeau wil geven.

• Sol Esposito
    Review voor Gifted Amsterdam

My Dutch mamma was super happy for her day. Organized, on time, beautiful and complete. Highly recommended

Antwoord van Gifted Amsterdam

Thank you for your amazing feedback. I am glad your mamma was happy with her gift.

• Kms

leuke boxes.

Antwoord van Gifted Amsterdam

Super bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij hopen dat jullie moeder er erg blij mee is.