Gifts@Niekje.nl

Gifts@Niekje.nl

Cadeau shop voor baby's, kinderen en volwassenen.
De zekerheden van https://niekje.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zoeken voor jou de beste kwaliteit producten uit en zorgen ervoor dat alles tot op de puntjes verzorgd is.
Niets vervelender dan iemand iets cadeau doen wat niet deugt.
Daar controleren we dus streng op. Zo voorkomen we klachten en is iedereen tevreden met de aankoop.
En mocht er toch iets mis gaan dan zorgen we voor een passende oplossing.

Yannick, eigenares van www.niekje.nl: Ik run de webshop samen met mijn man, Dennis.
Samen hebben we 2 kinderen, Dylan en Ethan.
Zij zorgen voor de nodige support bij het inpakken en afleveren van de bestellingen.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur