Gigalicense

Gigalicense

Gigalicense is gespecialiseerd in verkoop van digitale software-licenties. Hieronder vallen besturingssystemen, office en beveiligingspakketten.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 13-01-2020 ingetrokken

9,6
Filter 189 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 96 met beschrijving

• Oscar
    Review voor Gigalicense

Snelle levering en eenvoudige installatie van Office 2019 licentie.

• Monique
    Review voor Gigalicense

Snelle levering, duidelijke handleiding.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Fijne webwinkel, service achteraf prima!

• Wim
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Product is snel geleverd. Er is een goede handleiding beschikbaar, waarmee de installatie en registratie/activatie in een keer goed ging.

• Lynn Wiggers
    Review voor Gigalicense

Contact opgenomen ivm niet werkende code, kreeg binnen een dag antwoord met een nieuwe code. Top! Geïnstalleerd zonder problemen en meteen even uitgeprobeerd, werkt perfect! Blij mee.

• rien zwets
    Geverifieerde klant van Gigalicense

snel ontvangen en met een beetje hulp geinstaleerd.

• A Sengers
    Geverifieerde klant van Gigalicense

op nieuwe laptop geplaatst, ondanks beschrijving hoe je oude versie moest verwijderen bleef start popup toch 365 aangeven totdat tijdelijke datum was bereikt, daarna wel start popup goed. Dit is in eerste instantie dus wel verwarrend of installatie wel goed is gegaan. Prima tevreden over service, e-mail over bovenstaande werden vlot behandeld

• M. Bronder
    Geverifieerde klant van Gigalicense

uitleg stond prima beschreven, niks mis mee!

• Johan Petra
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Licentie werkt maar is helaas een msdn licentie, die koppelt niet aan een Microsoft account

• Lisa van den Hoven

Super, direct geleverd.

• Jan Talsma
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Het kopen en betalen van de Office2016 licentie was een fluitje van een cent. Daarna werd ik online meteen doorgestuurd naar de download en installatie link. Daarbij is het van belang dat je de keuze maakt of je direct download of dat je doorgestuurd wilt worden naar Microsoft om te downloaden.
    Na het downloaden installeerde Office zich en tot slot kon je de licentie invoeren die ik via mail had ontvangen.
    Super, goedkoop en simpel. En oh ja, Word, Excel, Powerpoint, Publicher werken gewoon. Outlook heb ik links laten liggen want dat heb ik al apart. Een echte aanrader!

• PAUL SCHOETERS
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Een klein uurtje nadat ik mijn office 2016 besteld had kon ik vlekkeloos werken met dit programma. Opgelet alle sporen van de vorige office moeten verwijderd worden. Ik had mijn vorige office niet helemaal verwijderd bleek achteraf. Nadien OK.

• jeffrey jacobsen
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Snel en goed geleverd makkelijke instalatie

• Fred van 't Zand
    Geverifieerde klant van Gigalicense

ik werd goed geholpen, op een prettige en duidelijke manier

• Gerrit-jan

Prima en snelle service.

• Gilbert Sinteur
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Prima prijs, snelle en goede service

• J.J. van Putten
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Vlotte levering van direct 2 werkende legale licenties tegen concurrerend lage prijs

• Marcel

Snel en goede uitleg.

• T.S.M. Kroon
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Als relatief onervaren computergebruiker heb ik na aanschaf van een laptop een officepakket besteld bij Gigalicense. Ik kreeg digitaal een ode en dan zou het makkelijk te installeren moeten zijn. Het is me niet gelukt om het pakket in vijf minuten te installeren, zoals wordt gezegd, maar dankzij de geduldige telefonische hulp van een medewerker is het uiteindelijk toch gelukt. Nu ben ik blij met een officepakket uit 2019 voor een lage prijs.

• Jan Gommeren
    Geverifieerde klant van Gigalicense

Na aangemeld te zijn en betaald had ik snel de gegevens om aan de slag te gaan. Het is allemaal uitstekend verlopen. Ik kan het aanbevelen.