Gilo Kasten
Is Gilo Kasten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,1

• Marleen
    Review voor Gilo Kasten

Wij zijn erg blij met onze inbouwschuifkast met raampje, veel opberruimte en mooi om te zien. Erwin kwam de eerste keer met stalen, dacht mee en heeft goed advies gegeven. De kast heeft hij zelf geplaatst. Wat ik prettig vond waren de korte lijntjes, snelle reacties per mail, iemand die met je meedenkt en er plezier in heeft om iets moois neer te zetten. Zeker een aanrader!!

• Sander
    Review voor Gilo Kasten

We zijn heel tevreden over de deuren, echt prachtig! Ook heel netjes gemonteerd.
    Dat Erwin 2x een afspraak verzette ivm ziekte is niet fijn, voor hem in de eerste plaats niet, en voor ons ook niet. Dat vonden we wel echt jammer, maar is een risico als je voor een ZZP-er kiest :-) De service is verder helemaal goed, snelle communicatie via de mail. Veel succes met je bedrijf Erwin!

• Hoe beoordeel je Gilo Kasten?

• Daphne
    Review voor Gilo Kasten

Onze IKEA kast laten ombouwen tot inbouwkast. Erg blij met het resultaat en het gesprek van te voren. Enige minpuntje dat de montage afhankelijk is van een (extern) bezorgbedrijf waardoor de montage afspraak moeilijk te plannen is. Normaliter niet erg, maar wel vervelend als de verdere planning van de verbouwing van de montage afhangt.

Beste Daphne,

Dank voor jouw feedback. Dat waarderen wij zeer. De materialen worden professioneel vervoerd door de fabrieksvervoerder. In deze vakantie periode duurde het iets langer maar dat is het hele jaar door niet het geval. Na productie worden de goederen binnen 5 dagen uitgeleverd en komen wij op de eerstvolgende dag monteren.

Dank voor de opdracht en veel geluk met de aankomende gezinsuitbreiding!

Mvg
    Erwin

• Ellen
    Review voor Gilo Kasten

Prachtige kasten op maat met een praktisch interieur! Leuk en prettig contact met Erwin en hij komt zijn afspraken na! Hij geeft ook kleuradvies want er is heel veel keus en dan overzie je het zelf niet meer! Het resultaat is prachtig geworden en we zijn er heel blij mee! Ook vrienden die de kasten bewonderen zijn heel enthousiast! Dank je wel Erwin en heel veel succes!

• John Hoksbergen
    Review voor Gilo Kasten

5 jaar geleden complete inbouwkast besteld, perfect ingemeten en later zelf gemonteerd. Nu een van de wieltjes defect maar worden ook na 5 jaar perfect geholpen!

• Anne-Marie
    Review voor Gilo Kasten

Mijn IKEA laten ombouwen tot een mooie kast op maat. Zo blij mee! Mooie oplossing die jullie bieden. Erwin heeft voor een snelle en mooie aanbieding gezorgd. Succes met het bedrijf. Groetjes van Anne.

• Quintin
    Review voor Gilo Kasten

Afgelopen week een super mooie schuifdeur kast laten plaatsen door Erwin! Contact liep goed en ben goed geholpen door Erwin bij het samenstellen van de kast.

Als je dit lees Erwin, bedankt voor de service en het fijne contact! Als we weer een kast nodig hebben weten we je te vinden.

Groetjes Quintin en Romelle

Beste Quintin en Romelle,

Dank voor jullie positieve bericht. De kast is prachtig, dat vind ik zelf ook! Veel geluk samen in jullie nieuwe huis!

Groet, Erwin

• Tirza
    Review voor Gilo Kasten

-Als het goed is, is Gilo kasten gestopt-

Dit is wat Gilo kasten(Erwin) ons verteld heeft namelijk. Wij hebben het laatste deel van onze kast uiteindelijk zelf moeten monteren. Het heeft 4 maanden geduurd en het contact met Erwin verliep zeer moeizaam.

Ik wil graag een review plaatsen om anderen te waarschuwen, stel hij verkoopt toch nog kasten. (Ik vraag mij sowieso af waar de minder positieve reviews opeens zijn gebleven die er eerst wel stonden)
    Erwin is degene die er voor gezorgd heeft dat ik nooit meer vooruit ga betalen.
    In 1 korte review is niet eens te beschrijven hoe lang en vermoeiend proces het is geweest.

Erwin zegt 9 van de 10 keer afspraken af en komt ook zijn woorden niet na. De communicatie verloopt zeer moeilijk.

En het heeft mij zoveel tijd gekost dat ik thuis bleef van werk en er weer niemand kwam opdagen.. en daarnaast alle tijd die er weer gestoken moest worden in weer een nieuwe afspraak. Het heeft 4 maanden geduurd, totdat hij uiteindelijk het laatste gedeelte heeft opgestuurd. Eindelijk staat de kast bijna..

Hij zegt nu gestopt te zijn met zijn bedrijf waardoor hij het nooit is komen afmaken.

Antwoord van Gilo Kasten

Heel soms zou ik zelf mijn klanten wel eens een review willen geven. Ik heb na 27 jaar keihard werken een hele vervelende periode gehad fysiek. Door de vele duizelingen kon ik nauwelijks autorijden, staan, lopen en mijn werk uitvoeren. De meeste klanten hebben volledig begrip. Maar er zijn er een paar die kennelijk geen boodschap hebben aan vervelende gezondheidsproblemen en dit gewoon niet eens geloven. Ik vind het onbegrijpelijk. Vervolgens onwaarheden verkondigen online en proberen iemand volledig af te branden. Ik heb het echt zwaar gehad. Waarom doet iemand dat? Ik stop helemaal niet met dit mooie bedrijf. Ga zeker nog 18 jaar door :), Noodgedwongen moest ik in Mei en Juni echt stoppen. Maar het ligt niet aan mij. Mijn klanten staan op 1 maar niet allemaal. Ik gun deze klant een week mijn zware duizelingen. Kijken of zijn nog in de auto durft te stappen. Ik verwacht van niet.

Gelukkig gaat het beter. Gilo Kasten meet gratis in door heel Nederland. We nemen stalen mee en geven advies over de ruimte en het product. In Augustus bestaan we 10 jaar! We geven onze klanten dan 20 % korting op onze mooie producten.

• Arlette
    Review voor Gilo Kasten

Wat het laatste puzzelstukje was van de verbouwing van onze slaapkamer werd de eyecatcher. Wat een mooie kasten en goede kwaliteit. Doordat wij zelf in het buitenland woonden tijdens de verbouwing is al het contact via app en mail gegaan. Snelle reacties en proactief meedenken heeft ervoor gezorgd dat we helemaal blij zijn met de keuze voor Gilo Kasten en de keuze voor de kast waar we iedere dag nog blij van worden!! Dank!

Beste Arlette,

Dank voor jouw bericht. En dit was een bijzonder leuk project. Overigens ben ik net zo blij met jullie snelle feedback steeds in het voortraject. Dat werkt heel lekker :). Veel geluk in de nieuwe woning! Wel bijzonder dat we elkaar nooit gezien hebben. Dat is de eerste keer dat ik zulke kasten plaats zonder de klant gezien te hebben haha. Groet, Erwin

• Gerda Bottenberg
    Review voor Gilo Kasten

Een prima eerste gesprek gehad. Dit gaf veel vertrouwen voor het leveren van een mooie kastenwand.
    Zeer tevreden over het eindresultaat.

Dank Gerda,

Ik ben zelf weg van deze deuren van jou. Erg mooi! Groet, Erwin