Gilo Kasten
Is Gilo Kasten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Thijs & Micki
    Review voor Gilo Kasten

Persoonlijke, snelle en goede service, echt advies op maat!

• Remco Hogeveen
    Review voor Gilo Kasten

We hebben een kast op maat laten maken. Het resultaat is top! Super mooie kast en hele goede service. de kast stond binnen no-time! echte aanrader!

• Hoe beoordeel je Gilo Kasten?

• Anne
    Review voor Gilo Kasten

Wij zijn heel blij met onze twee inbouwkasten! Erwin heeft het snel en goed ingemeten en na de levering heeft hij de kasten prachtig gemonteerd.

• Léon en Karin
    Review voor Gilo Kasten

Niet te veel geld voor erg mooie kastdeuren. Het gratis inmeten is een groot voordeel omdat je meteen advies krijgt en zeker weet dat het exact past.

• Tom
    Review voor Gilo Kasten

Voor onze nieuwbouwwoning een vijftal Raffito Loft schuifdeuren besteld bij Gilo Kasten, om zelf te plaatsen. Afgezien van een door de Corona pandemie vertraagde levering is het proces prima verlopen. De communicatie verloopt vlot en laagdrempelig. Met wat tips van Erwin was de plaatsing ook geen probleem. Erg tevreden met zowel leverancier als resultaat.

• Laura
    Review voor Gilo Kasten

Heel klantvriendelijk bedrijf. Denken mee, snelle service en levering, vlotte communicatie met een prachtig resultaat.

• Ben
    Review voor Gilo Kasten

Top bedrijf, denkt mee. Houd ons op de hoogte, en werkt nauwkeurig een snel! Echt een vakman. Heel erg blij met het eindresultaat. Ga zo door!

• Robbert
    Review voor Gilo Kasten

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat! Ook het traject vooraf het plaatsen is zeer soepel verlopen. Duidelijke communicatie, meedenkend en uiteindelijk heel snel geleverd. Normaals bedankt.

• Sharda Dewnarain
    Review voor Gilo Kasten

Erwin komt al vanaf 2017 bij ons om schuifdeuren te monteren.vriendelijk en netjes werkende man
    Snelle reactie via de app of mail.De resultaat is mooie en netjes ben er tevreden mee.

• Rutger & Janneke
    Review voor Gilo Kasten

Prettige en snelle manier van communicatie, snelle afspraak voor thuisadvies. Vervolgens wordt er fijn meegedacht en kon onze droomkast op korte termijn worden geplaatst. Erwin is zeer kundig en heeft veel expertise. Vriendelijk en werkt hard.
    We zijn zeer te spreken over het fantastische resultaat.