Gilo Kasten
Is Gilo Kasten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
6,0

• Anne
    Review voor Gilo Kasten

Prettig bedrijf. Duidelijke afspraken. Prettige uitleg en we waren blij met de scherpe prijs. Al met al prima ervaring! Ga zo door.

• Marisa
    Review voor Gilo Kasten

Nadat de inbouwkast was besteld, heeft Gilo geen bestelling geplaatst. Dit heeft pas na ruim een maand plaatsgevonden. Omdat de fabrikant in die tussentijd een forste prijsverhoging had ingevoerd, moesten we 600 euro meer betalen. Op de afgesproken datum zegt Gilo af waardoor e.e.a. bijna een maand vertraging opliep. Levering van de kast door leverancier tot aan de voordeur, onderdelen passen niet in de lift en levering op dinsdag, terwijl het donderdag pas geplaatst werd, waardoor de onderdelen twee dagen in een trappenhuis hebben gelegen omdat deze te groot en te zwaar waren om zelf naar boven te tillen. Dit heeft mijn vriend samen moeten doen met eigenaar van Gilo op de dag van plaatsing. Hierover zijn wij niet van tevoren ingelicht. Na plaatsing van de kast komen wij erachter dat er verkeerde uittrekplanken geleverd zijn. Omdat we getekend hadden voor akkoord, wordt slechts een kwart van deze planken waar we niets aan hebben gerestitueerd, terwijl we hadden gevraagd de planken terug te nemen en volledig te restitueren. Er zou nog een legplank nageleverd worden, dit wordt niet nagekomen. Contact is slecht mogelijk. Gilo weigert nog langer via Whatsapp te communiceren en vraagt ons te mailen. De mails worden slecht beantwoord, het duurt lang en er komt weinig tot niets uit want Gilo is niet van plan mee te werken. Kortom: slechte service, slecht bereikbaar, afspraken niet nakomen, prijsafspraken die niet nagekomen worden, levering van verkeerde onderdelen hetgeen niet hersteld wordt en slechts gedeeltelijk vergoed. Juistheid van de restitutie moet je maar aannemen want je krijgt een factuur met totaalbedrag, er wordt niets gespecificeerd. Nalevering van onderdelen die niet nagekomen wordt.

Antwoord van Gilo Kasten

Dit is toch wel heel bijzonder en een typisch voorbeeld van ik zit lekker thuis achter mijn en ga eens even een hard werkend bedrijf in een slecht daglicht plaatsen. Ik vind dat zo oneerlijk.

Wij werken enorm hard aan ons bedrijf en hebben louter goede recensies. De klant heeft een hele erge mooie inbouwkast staan welke perfect is neergezet. Dat vonden ze zelf ook. Op de mm nauwkeurig alles gezaagd en gedaan. We hebben de kast op onze website neergezet.

> de klant vond het geen probleem dat we later kwamen monteren. Dat is duidelijk gecommuniceerd,
    > De fabrikant heeft in januari een verhoging doorgevoerd. Wij hebben, omdat we zo veel korting hadden gegeven, overlegd of we deze verhoging gedeeltelijk konden doorvoeren, dat was prima,
    > De klant wist mij de hele dag te vertellen wat ik allemaal in mijn bedrijf beter moest doen, continue tips en trucs hoe het allemaal moest. Ik heb hem maar gewoon laten kletsen, ze weten alles beter...,
    > de planken zijn ijn totaal 56,00 euro inkoop. Na te vragen bij de fabrikant, Ik had in mijn mail een hoger bedrag gezegd maar uiteraard niet doorgevoerd. Zo werken wij niet, check onze kastplanner voor onze scherpe prijzen,
    > Whats app? We hebben ook nog prive, ik heb heel vaak laat in de avond nog keurig de apps te woord gestaan maar het is een keer genoeg. We hebben gewoon bedrijfsmail,
    > Extra onderdeel, kast was namelijk compleet, is 3 dagen geleden pas bij ons afgeleverd. De klant wilde een extra plank maar zat niet bij de originele order. Niets aan de hand dus.

Kortom, in dit geval; ongelofelijk oneerlijke review van deze mensen. Niks is goed, ze weten alles beter. Daar kunnen we niet tegenop.

Voor een ieder die de kast wil zien, wij sturen de foto's graag door...
    Kijk voor onze prijzen op www.gilokasten.nl

Onze doorlooptijd ligt op 3 weken.

Team Gilo Kasten

• Hoe beoordeel je Gilo Kasten?