GirlyStuff
GirlyStuff haalt Thaise vrolijkheid naar Nederland!
Dé site voor (kinder)kleding & accessoires in de kleurrijke Noord Thaise stijl.

• Frans Segeren

Leuk assortiment

• Emmie
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Thaise leuke, mooie kleertjes en hebbedingetjes voor kinderen maar ook voor volwassenen. Bestelling was zo geplaatst, betaling ging vlot en op een veilige manier.

• Hoe beoordeel je GirlyStuff?

• Simone van Rooijen
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Super leuke kleding en onwijs toffe mensen!

• Gineke
    Review voor GirlyStuff

Betrouwbaar en heel leuke spullen/kleding op de site. Producten zijn zoals omschreven.

• Tineke Bosma
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Leuke spullen voor een mooie prijs.

• Debbie Haveman
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Leuke producten, snelle verzending en een goede afhandeling

• ivy

bestelling niet ontvangen

Antwoord van GirlyStuff

Zoals je op de homepage van GirlyStuff gezien hebt, is de normale levertijd vanuit Spanje 3 à 4 werkdagen en soms wordt de verzending door Corona omstandigheden jammer genoeg vertraagd. Je hebt een week geleden je bestelling geplaatst en ik verwacht dan ook dat je deze week de vrolijke jurkjes in huis zult hebben! Zo niet, dan hoor ik het graag van je. Het is super vervelend, maar ik heb hier geen invloed op...

• Elmy Jacobs
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Ik krijg de vraag om de website te beoordelen maar mijn bestelling is nog niet binnen. 9 september een mail gekregen dat het nog 3 werkdagen duurt. We zijn nu een week verder. Misschien heeft her met corona te maken maar vermeld dat dan in de mail.

Antwoord van GirlyStuff

Ha Elmy,
    Ja, dat is inderdaad heel vervelend... Maandenlang heb ik op de website een vermelding gehad dat de levering wegens corona (én de zomervakantie) langer op zich kon laten wachten. Alles leek nu gelukkig genormaliseerd, dus heb ik de notitie verwijderd. Ik zet 'm direct terug!

• Ilona Koops
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

ontzettend leuke kleding, hele goede service

• Robert Spekman
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Order snel en volgens bestelling verlopen!