GirlyStuff
GirlyStuff haalt Thaise vrolijkheid naar Nederland!
Dé site voor (kinder)kleding & accessoires in de kleurrijke Noord Thaise stijl.

• ivy

bestelling niet ontvangen

Antwoord van GirlyStuff

Zoals je op de homepage van GirlyStuff gezien hebt, is de normale levertijd vanuit Spanje 3 à 4 werkdagen en soms wordt de verzending door Corona omstandigheden jammer genoeg vertraagd. Je hebt een week geleden je bestelling geplaatst en ik verwacht dan ook dat je deze week de vrolijke jurkjes in huis zult hebben! Zo niet, dan hoor ik het graag van je. Het is super vervelend, maar ik heb hier geen invloed op...

• Elmy Jacobs
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Ik krijg de vraag om de website te beoordelen maar mijn bestelling is nog niet binnen. 9 september een mail gekregen dat het nog 3 werkdagen duurt. We zijn nu een week verder. Misschien heeft her met corona te maken maar vermeld dat dan in de mail.

Antwoord van GirlyStuff

Ha Elmy,
    Ja, dat is inderdaad heel vervelend... Maandenlang heb ik op de website een vermelding gehad dat de levering wegens corona (én de zomervakantie) langer op zich kon laten wachten. Alles leek nu gelukkig genormaliseerd, dus heb ik de notitie verwijderd. Ik zet 'm direct terug!

• Hoe beoordeel je GirlyStuff?

• Ilona Koops
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

ontzettend leuke kleding, hele goede service

• Robert Spekman
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Order snel en volgens bestelling verlopen!

• M Sloof
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Snelle levering en duidelijk contact.

• Martine Stijnen-Hermkens
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Een klein winkeltje, daar houdt ik van. Met liefde en zorg ingepakt en verzonden

• Monique de Ruijt
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Goede, snelle service en prima kwaliteit kleding.

• Marion Van der Geest
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Goede service, leuk product, verpakt met aandacht

• Renee van der Plas
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Super leuk product en de levering met alle extra’s en persoonlijk kaartje erbij vind ik echt top.

• Amanda
    Geverifieerde klant van GirlyStuff

Mooie kwaliteit kleding en leuk