Hoofdweg 60

Mystery shopper

Lees
waarom

Ruud Kroon beoordeelde op 2019-08-20

Velux thermophane op tijd geleverd. Advies gevraagd welke kant naar buiten moest. Het zou makkelijker zijn ook voor de doe het zelver een stikker te plaatsen met : Deze zijde naar buiten. Kortom ZEER tevreden.

Eric van Goudzwaard beoordeelde op 2019-08-19

Twee glazen schuifdeuren en een glazen scharnierdeur besteld. De levering was niet geheel zoals besteld (verkeerde deurgrepen en 1 deur met de matte zijde aan de verkeerde kant). Vervelend, maar kan gebeuren. Waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders. De wijze waarop het snel en adequaat is opgepakt is uitzonderlijk. Kwaliteit is niet alleen bestellingen goed leveren, maar ook zaken snel oplossen als er iets verkeerd gaat. Super en zeer tevreden. Glasdiscount is een echte aanrader.

KDdK - Opheusden beoordeelde op 2019-08-17

Na anderhalf jaar nadat de schuifdeur gemonteerd werd, problemen met het openen en schuiven van de glazen schuifdeur. Deur schoof zwaar en leek aan te lopen.
Zelf nu nog een snelle service. De beide monteurs hebben de rail opnieuw bevestigd en de deur loopt nu (weer) als een zonnetje!
Wat een geweldige service van Glasdiscount; kan menig ander bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Frank Lambrechts beoordeelde op 2019-08-14

Alles op juiste maat met juiste extra materialen geleverd!

bdu bouw beoordeelde op 2019-08-13

probeer al 6 weken mijn order geleverd te krijgen, kreeg na 3 dagen bericht van levering van de expediteur en een dag later nieuw bericht dat zij de levering niet ontvangen hadden sinds dien ondanks diverse email en telefonisch contact geen enkele reactie mogen ontvangen
Kortom Waardeloos

Reactie van Glasdiscount:
Beste, bedankt voor uw review, helaas kunnen wij op het order nummer dat u heeft opgegeven niks vinden. Wij willen u graag verder helpen. Heeft u een juist order nummer voor ons dan gaan wij dit uiteraard voor u oplossen. U kunt ons mailen naar info@glasdiscount.nl. Groeten Team Glasdiscount!

Fedde van der Meulen beoordeelde op 2019-08-13

Korte levertijd, er wordt ruim op tijd gemeld wanneer de ruiten worden geleverd. Levering is goed en op de afgesproken tijd.
Dus erg tevreden over Glasdiscound

Reactie van Glasdiscount:
Bedankt voor uw positieve beoordeling, dit vinden wij fijn om te horen. Groeten, Team Glasdiscount!

Bezoeker beoordeelde op 2019-08-11

Echt super service en erg snelle levering goede prijzen erg tevreden. Bestelde altijd bij de groothandel maar ze zijn zeer concurrerend en ga er zeker meer bestellen

Reactie van Glasdiscount:
Bedankt voor uw positieve recensie, dit vinden wij fijn om te horen! Groeten, Team Glasdiscount!

Koos Braam beoordeelde op 2019-08-06

Prima aflevering douchedeur.
Aanvankelijk moeilijk contact, later prima.
Zeiden dat de levertijd 3a4 week zou duren. Na 1,5 werk al geleverd.
Nette chauffeur .

Joel arends beoordeelde op 2019-08-04

Dankbeglazingsprofielen besteld.
Goede kwaliteit en een mooie prijs en een erg makkelijk systeem.
Een echte aanrader dus.

DS beoordeelde op 2019-07-23

Douchewanden en douchedeur laten inmeten. Spul laten monteren was erg duur, dus gekozen om de montage zelf te doen. Bleek ruim 2 maanden levertijd te zijn (werd pas duidelijk na vragen waar mijn bestelling bleef en na de betaling). Bestelling uiteindelijk niet compleet, werd nagezonden. Weer niet de goede materialen gekregen.. Die maar besteld bij een andere leverancier.

Bert Spalk beoordeelde op 2019-07-18

Dubbelglas besteld. levering was prima binnen de tijd.

Hulp Bij Klusjes beoordeelde op 2019-07-13

Bah wat een nare zaak, eerst drie weken wachten op de bestelling. Dan komt de dag van bezorging. Komt het glas niet aan. Heb gebeld de chauffeur zou vertraging hebben. Maar glas is niet aangekomen. Telefonisch zijn ze niet of nauwelijks bereikbaar. Nu bleek het glas onderweg te zijn gebroken. (lulkoek verhaal) kan weer 3 weken wachten op nieuw glas. Je kan geen geld terug krijgen. Inmiddels ergens anders besteld. Omdat ik mijn klanten wel netjes behandel Service gaat bij een goede ondernemer voor. Maar Bij Glasdiscount niet. Waardeloos bedrijf. Bestel hier nooit iets!

D beoordeelde op 2019-06-25

Wilde graag beloopbaar glas bestellen. Na veelvuldig contact en herhalen vond er weinig medewerking plaats. Glasdiscount had een mooie opdracht binnen kunnen halen maar heb gekozen voor een andere partij die wel wil werken voor zijn klanten.

Robert beoordeelde op 2019-06-18

Heb een douchewand laten inmeten á € 90,75 - dit omdat er anders (op basis van foto's) geen prijsindicatie kon worden afgegeven.

Was niet erg onder de indruk van de persoon die kwam inmeten. Kreeg daarna ook alleen een bestellijst van de website en geen duidelijk ontwerp. Pas na 6 maanden kreeg ik de vraag of we nog op de offerte wilde ingaan, opvolging was ook niet echt super dus.

Uiteindelijk voor een andere partij gekozen die veel zorgvuldiger te werk ging en ook echt meedacht met de beste oplossing. Ik zou dit inmeten niet aanbevelen.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-17

Reeds een aantal maal besteld in het verleden en steeds een correcte afhandeling.
Recent een bestelling geplaatst voor meerdere stukken die ik zelf heb afgehaald, maar er bleek er 1 niet correct te zijn gefabriceerd bij hun leverancier. Binnen de week werd een vervanging geleverd op mijn thuisadres in België. Fouten kunnen gebeuren... hoe het daarna wordt opgelost is tekenend voor de klantgerichtheid.

Wat mij betreft een top service.

Harry beoordeelde op 2019-06-12

December 2018 hebben we bij Glasdiscount.nl een glasbalustrade en een glasafscheiding besteld van gehard gelaagd glas. Alles heb ik zelf goed opgemeten, maar voor de zekerheid heb ik dit tegen betaling nogmaals door een medewerker van Glasdiscount laten doen. Inmiddels heb ik wel al betaald.

Na wat mailtjes en bellen komt er dan toch een zeer vriendelijke medewerker langs om in te meten. Hij maakt zelfs ter plekke een mal. Dit alles schept vertrouwen. Samen besluiten we de balustrade iets langer te maken.

Achteraf gelukkig dat het door hun monteur is ingemeten, want na een aantal maanden geduldig wachten, meerdere malen bellen en mailen, werd uiteindelijk de bestelling geleverd.

Hoewel met de monteur besproken, zat de mal er niet bij. Dus zelf maar even een mal van de glasplaat gemaakt voor de montage boven mijn hoofd en wat blijkt, er klopt niets van. Snel gebeld, lang gewacht en uiteindelijk via de verkooplijn wel iemand aan de lijn gekregen. Na enige foto’s te hebben opgestuurd is het zonneklaar, er is een fout gemaakt. Op zich maken ze er geen probleem van en bestellen nieuw veiligheidsglas.

Kan gebeuren denk ik, dus snel aan de slag met de andere glasbalustrade. Oeps, de glasmaat is goed aangepast, iets langer zoals afgesproken, maar helaas is het vloerprofiel niet aangepast en dus te kort. Even slikken en weer proberen in contact te komen met Glasdiscount. Na lange tijd wachten en meerder malen proberen iemand aan de lijn gekregen die mij doorverbindt met de montage. Vervolgens begint het wachten en na uur hebben we met een tweede telefoon gebeld met de verkoop; bleek de telefoon wel opgenomen in de montagehal, maar was de monteur naar huis, hij had een vrije middag?? Het wordt langzamerhand een soapserie. Op zich wil iedereen je wel helpen, maar het lukt niet om de processen goed op elkaar af te stemmen. Daarnaast ga ik er van uit dat men met een chronische onderbezetting werkt.

Maar goed er komt nu met spoed een andere monteur om alles nogmaals in te meten. En ja, ditmaal gaat het snel en goed. Ruim van tevoren worden we gebeld als de monteur onder weg is en zelfs als hij iets te laat dreigt te komen, belt hij ons op. Weer een zeer vriendelijke en hulpvaardige monteur die goed uitgelegd wat hij gaat doen en tevens goede adviezen geeft. Zo hoort het. Hij zet alles op papier en somt alle gebreken op: maat van het glas, te korte glasadapters, ontbreken eindkap en natuurlijk het glasprofiel dat te kort is. Hij neemt het (kostbare) glasprofiel mee terug naar de zaak zodat deze kan worden omgeruild.
Het vertrouwen keert weer enigszins terug en we krijgen de hoop dat we na 5 maanden nu wel een goede levering zullen krijgen. Het wachten begint weer en na een paar week gaan we maar weer eens bellen en mailen. Jawel, er komt zowaar een levering aan en alles zou zijn opgelost. Helaas, alleen het glas wordt geleverd, maar: geen profiel, geen langer draadeinden voor de glasadapters en geen eindkap. Dus weer mailen met twee medewerkers van glasdiscount en weer wachten. Dan toch maar eens bellen. Blijkt de medewerker die dit moet behandelen op vakantie, maar hij komt binnenkort terug.

Wat kun je, je hebt al betaald en ik begin te overwegen mijn rechtsbijstand in te schakelen. Juist op dat moment belt mijn vrouw, die toevallig thuis is, dat een montageprofiel is geleverd; niet de benodigde 86 cm, maar een heel profiel van 250 cm. Het wordt lachwekkend. Ik ben inmiddels er klaar mee. Ik heb zelf het profiel ingekort, zelf draadeinden gekocht en op maat gemaakt. Na een half jaar kan de montage beginnen en in een paar uur is het af. Nou ja af, de eindkap heb ik via internet maar bij een ander besteld net als de eindafwerking van het profiel.

Kortom, op zich ben ik ervan overtuigd dat de meeste medewerkers hun best doen, maar dat het bedrijf zeer slecht is georganiseerd. Per telefoon is Glasdiscount amper bereikbaar en ook op de mail wordt slecht gereageerd. Zelfs de medewerkers die je te spreken krijgt geven hetzelfde aan als de kritische reacties op deze website. Jammer dat men zich verweert door te verwijzen naar het grote aantal orders dat men heeft en dat de tevreden klanten niet reageren. Directie en bedrijfsleiding neem deze klachten serieus. Dit scheelt veel ontevreden klanten en geld. Nieuw glas en profiel leveren kost jullie gewoon geld.

Veel succes hiermee, maar ik zal nooit meer wat bij jullie bestellen en zeker niet adviseren aan anderen. Ook Geerdink bouwmaterialen komt hierdoor in een slecht daglicht te staan en ook onze organisatie zal ik op de hoogte stellen van jullie slechte prestatie.

Ton van Gelder beoordeelde op 2019-04-25

Ze reageren nauwelijks, leveren uiterst traag en ook nog niet op de datum die ze zelf hebben toegezegd. Een berichtje dat ze die datum niet redden? Ben gek daar doen ze niet aan, je hebt toch niets beters te doen.
TIP: Als je wat wil bestellen? Doe dat RUIM van te voren want ze houden er een ambtenaren gangetje op na.
Volgende keer ga ik zeker een andere leverancier zoeken want de communicatie en snelheid is beide een drama, dus NIET doen!

R Querido beoordeelde op 2019-04-17

Nadat wij goed waren voorgelicht over de procedures en na een snelle inmeting van wat er in onze keuken geplaatst moest worden, waren wij onder de indruk en hebben direct alles betaald zoals gewenst.

Daarna begon de ellende. Alles werd om ons onbekende redenen vertraagd.

Bij de eerste verlate aflevering bleek 1 van de 2 glasplaten beschadigd ( ja er is altijd wel wat te klagen was het initiele commentaar) maar uiteindelijk zou een nieuwe gemaakt en geplaatst worden.

Pas na aandringen bleek de fabricage hiervan echt te gaan gebeuren. Op de afgesproken datum werd echter niets geleverd (dag voor niets vrij genomen).
Een week later een telefoontje dat men helaas niet kon leveren omdat de geleverde glasplaat niet goed was en dat menniet meer weet in welke kleur er geleverd moest worden..

Gisteren in de middag wordt gebeld dat de nieuwe plaat er is en dat er geleverd wordt. op deze korte termijn is dat lastig als je allebei werkt, maar uiteindelijk in overleg afgesproken dat om 0800 uur de montage gaat plaats vinden.

Je neemt aan dat Glasdiscount het dit keer wel goed wil doen want deze klanten zijn inmiddels een aantal maal teleurgesteld. Niets van dat ipv tussen 0800 en 0900 te monteren krijgen we na zelf bellen om kwart over 9 het bericht dat ze er bijna zijn.

Na een boos telefoontje van onze kant en een email, komt er een bericht terug..... Ze zijn er nu toch!!

Zodra je betaalt hebt heb je bij dit bedrijf geen poot meer om op te staan en wordt je erg slecht geinformeerd en te word gestaan. iedereen schuift af aan elkaar en als klant wordt je genegeerd.

Prutsers zijn het!!

Reactie van Glasdiscount:
Beste, Onze monteurs vertrekken elke dag om 6.30 uur.
Dat het verkeer meestal tegen zit, net zo als nu is het soms lastig om op tijd te zijn.
Ik heb u gisteren zelf gebeld. Gezegd dat we tussen acht en negen bij u zouden zijn.
Helaas was dit 4 minuten later door de verkeersdrukte. Maar ook uw probleem hebben we netjes opgelost. Vind het jammer dat we met meer dan 300 orders per week allen het negatieve horen.

Fam. van Thuijl beoordeelde op 2019-04-10

STERKE AFRADER!!!!!! Zeer slechte ervaring omtrent levering douchewand en communicatie bedrijf! Levering duurt erg lang en verloopt alles behalve volgens afspraak! Niet tijdig bezorgd, dag van beloofde levering hele dag gewacht maar er werd niet geleverd. De week erna levering van alleen de glasplaten, zonder profielen..... pffff.... weer veel telefonisch verkeer, beloftes terugbellen die niet worden nagekomen. Weer 1 week later werden de profielen geleverd. Je zou toch verwachten van een douchewand van 1200,- euro dat de geleiders waar t glas in geplaatst moet worden op maat aangeleverd worden... helaas! Op het moment van plaatsen ontdekt dat 1 glazen zijwand niet klopt en waren uitsparingen in gemaakt die niet kloppen! Weer veel telefonisch contact hierover. Een juiste wand zou pas binnen 1,5 week verstuurd worden. Onacceptabel na 2 maanden wachten op de juiste spullen. Uiteindelijk gekozen om geld terug te vragen en de spullen mogen retour. Medewerkers schuiven de problemen door naar elkaar, de directeur is niet te bereiken... beloofd terug te bellen en doet dat niet. Slechte structuur binnen de organisatie dat is duidelijk!!! Nu maar hopen dat we ons geld netjes terug gestort krijgen. Advies: ga nooit in zee met dit bedrijf!!!!!

Hoeve den Anholt Martin van Lier beoordeelde op 2019-03-31

Waardeloze club telefoon wordt gewoon standaard niet opgenomen. Eerst word je in de wacht gezet en na een paar minuten krijg je de melding dat het te druk is en dat je een mail moet sturen. Daar wordt vervolgens ook niet op gereageerd. Wij hebben spiegelglas besteld weken geleden en op de dag dat we de melding kregen dat het geleverd zou worden hebben we niets mogen ontvangen. Meerdere keren gemail hierover maar we krijgen gewoon geen reactie. We beraden ons op verder stappen