Glazennagelvijl.nl

Glazennagelvijl.nl

Deze webwinkel is gespecialiseerd in glazen nagelvijlen. Wij importeren de glazen vijlen zelf uit Tsjechiƫ, uit de streek Bohemen. Hier worden deze vijlen al decennia lang gemaakt en nog steeds door ontwikkeld en verfijnd. Daarom staan deze Tsjechische vijlen goed bekend. Deze nagelvijlen zijn slijtvast. De levensduur van Tsjechische glasvijlen is levenslang in tegenstelling tot glazen vijlen uit bijvoorbeeld China. Deze worden enkel aan de oppervlakte geruwd, waardoor ze kunnen slijten.

Voor onze nagelvijlen werken wij samen met meerdere fabrikanten en wij gaan zelf ook regelmatig naar Tsjechiƫ om te zorgen dat de nagelvijlen de beste kwaliteit hebben!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019