GoSmooth
GoSmooth is een in Nederland gevestigde webshop in IPL ontharingsapparaten. We willen dat mensen over de hele wereld genieten van de resultaten van ons product. Bovenal wil GoSmooth Intense Pulsed Lightning (IPL) ontharing voor iedereen toegankelijker maken. IPL is een effectieve technologie die helpt bij permanente haarverwijdering. Wij willen graag dat mensen profijt hebben van deze effectieve IPL-technologie.
IPL Lichtontharing, Persoonlijke verzorging, Beauty
8,9

• L.
    Review voor GoSmooth

Door de klanten beter up-to-date te houden over vertraagde leveringen. Zelf heb ik het product onlangs in bezit. Ben tevreden over hoe het eruit ziet. De kwaliteit & design is super. Wel kwam de levering erg verlaat aan. Dit vind ik erg jammer. Wel heb ik na een klacht een gratis aloe vera gel ter waarde van 20 euro bij de zending mogen ontvangen.

• Deborah
    Review voor GoSmooth

Gaan professioneel te werk. Alles wordt snel geleverd en goed verpakt. Niet alleen customer service vóór de aankoop maar ook erna! Let wel: Het apparaat werkt niet draadloos! Anders had ik 5 sterren gegeven.

• Hoe beoordeel je GoSmooth?

• Loes
    Review voor GoSmooth

Geen kritiek tot nu toe. Het apparaat doet zijn werk. De levering was vlot en zeer goed en mooi verpakt. De kit staat mooi in mijn slaapkamer en ik ben er erg zuinig op. Service is zorgaam en top, heel vriendelijk.

• Ahlam
    Review voor GoSmooth

Ik raad dit aan omdat ik zelf erg dikke zwarte haartjes had op mijn benen, bikini en oksels. Ook had ik wat (bakken)baard groei van lichte dunne haartjes. De Gosmooth heeft mij erg geholpen deze haren met 50% te verminderen en dunner en lichter te maken na 11 behandelingen. Ik kijk uit naar de verdere behandelingen die ik nog moet doen!

• Olaf
    Review voor GoSmooth

Mijn vrouw is er blij mee. Inbegrepen handleiding is simpel en toch duidelijk. De resultaten mogen er zeker wezen. Vrouw blij, man blij. Enige punt van verbetering kan zijn dat het apparaat op accu werkt ipv kabel.

• Jill
    Review voor GoSmooth

Goed team, fijne service en een goed apparaat!

• Nejla
    Review voor GoSmooth

Super goed artikel! Je hebt werkelijk een eigen thuis laser kliniek!

• Noortje
    Review voor GoSmooth

Vlotte levering en apparaat werkt heel goed! Je hoeft geen flitsen bij te kopen want het apparaat bevat genoeg flitsen voor jaren (10 jaar). De kit heeft een prachtige uitstraling en de routine is super leuk!

• Mirthe
    Review voor GoSmooth

GoSmooth werkt uitmuntend bij mij en het team hierachter is heel vriendelijk en vlot met beantwoorden van eventuele vragen! :)