GoSmooth
GoSmooth is een in Nederland gevestigde webshop in IPL ontharingsapparaten. We willen dat mensen over de hele wereld genieten van de resultaten van ons product. Bovenal wil GoSmooth Intense Pulsed Lightning (IPL) ontharing voor iedereen toegankelijker maken. IPL is een effectieve technologie die helpt bij permanente haarverwijdering. Wij willen graag dat mensen profijt hebben van deze effectieve IPL-technologie.

Lidmaatschap per 09-10-2022 stopgezet

8,0

• Yoja Geers
    Review voor GoSmooth

Niet kopen! Ik heb deze aangeschaft toen er nog een niet goed geld terug garantie was (december 2021). Ik heb meerdere malen op tijd aangegeven dat het flitsen pijn doet (het voelt aan alsof je een seconde je stijl of krultang aanraakt bij elke flits) en heb zelfs een nieuw apparaat gekregen terwijl ik toendertijd al aangaf dat ik het wilde retourneren.

Ze hebben het oude apparaat nagekeken en mij een nieuwe gestuurd. Ze concludeerden dat er niks mis was met het oudr apparaat en ik met de nieuwe best verder kon flitsen (bij sommige klanten zou het langer duren voordat je resultaat hebt dan anderen, ookal heb je het schema netjes afgemaakt).

Ik heb in juli nog een keer contact opgenomen dat het echt geen effect heeft en het nog steeds pijn doet, ik kreeg dit keer tips van hun (vaker per week ipv 1 keer per week, niet 24 uur na het scheren maar max 12 uur en 2 keer op de plekken flitsen). Dit heb ik uiteraard ook geprobeerd (op standje 10 zelfs) en het is nu midden augustus en mijn haartjes zijn nog steeds even dik, groeien nog steeds even snel en ik heb nog steeds evenveel.

Ik heb weer contact opgenomen en guess what, de niet goed geld terug garantie is niet meer geldig. Ik mag in mijn handjes klappen met een gosmooth aloë vera gel en scrub set twv 80 euro??? En mij amuseren met een apparaat wat tevens én niet werkt én voelt alsof je steeds je strijkijzer 1 seconde aanraakt bij elke flits.

• Francine de Hoog
    Review voor GoSmooth

Ongeveer anderhalve maand geleden besteld en ben er super tevreden mee. De gosmooth ipl pro werkt erg goed en ik begin nu al de eerste haarvermindering te merken. Ik behandel elke woensdag met de flitser en het doet totaal geen pijn. De levering was snel en het product was netjes verpakt. Ik raad het iedereen aan!

• Nat Sassen
    Review voor GoSmooth

Eindelijk een product dat echt werkt! Ik zoek al jaren naar een oplossing om van haargroei op mijn benen af te komen. Een hele lange tijd bezig geweest met ontharingscremes en toen dat niet werkte ben ik naar een laserkliniek gegaan om me daar te laten behandelen. De laserbehandelingen waren wel effectief maar ik merkte dat de haargroei al weer vrij snel terugkwam. Daarom moest ik veel terugkomen wat erg duur voor me was. Ik ben er honderden euro's aan kwijt en uiteindelijk kwam het gewoon weer terug.

Uiteindelijk ben ik via instagram gosmooth tegengekomen en wilde het direct gaan proberen omdat ik echt een oplossing zocht. Daarnaast vond ik het ook niet zo heel duur als ik het vergeleek met de laserbehandelingen in de kliniek. Ik ben begonnen op stand 3 van de gosmooth ipl pro maar ik merkte eigenlijk gelijk al dat ik een hogere stand aankon. Dat komt denk ik omdat mijn huid al gewend is aan de flitsen vanwege het laseren. De standen ben ik daarna steeds meer gaan opbouwen en toen merkte ik de eerste verschillen al. Mijn haargroei werd steeds minder dik en kwam steeds langzamer terug. Nu na 16 weken groeit er nog amper haar op mijn benen en hoef ik het alleen nog maar een beetje bij te houden. Ik ben echt super blij dat ik nu eindelijk een oplossing heb gevonden voor mijn haargroei!

Antwoord van GoSmooth

Hoi Nat,

Wat een mooie en uitgebreide review! Ontzettend leuk om te lezen! We zijn erg blij dat we je zo blij hebben kunnen maken met onze GoSmooth, we wensen je er veel plezier mee!

Jane (Team GoSmooth)

• Daisy
    Review voor GoSmooth

Super tevreden met dit product! Ik heb de gosmooth pro aangeschaft in april om voor de zomer te ontharen. Nu heb ik een groot deel van het schema doorlopen en heb op veel plekken geen haargroei meer. Ik merk ook dat ik op de plekken met dikkere haren nu haarloos ga worden. Het product zelf zag er erg goed uit, alles netjes verpakt en snel geleverd. Nog steeds erg blij mee!

• Leonie van Amstel
    Review voor GoSmooth

Ik heb de het gosmooth apparaat nu 4 weken en ben erg tevreden. De verzending was snel en de kwaliteit van het product is goed. Ik vind het erg fijn dat je met de ipl kit gelijk alles krijgt wat je nodig hebt voor een ipl behandeling. Ik denk dat ik al de eerste resultaten begin te zien want het haar op mijn armen komt nog maar heel langzaam terug. Ik ben erg benieuwd wat de toekomst nog gaat brengen.

• Lisa
    Review voor GoSmooth

Snelle levering. Echter ben ik nu 6 maanden verder en zie ik geen resultaat. Doe mijn benen al ruim 3 maand op de hoogste stand en gewoon 0 resultaat, erg jammer!

Antwoord van GoSmooth

Dag Lisa,

Wat jammer om te horen dat je nog niet de gewenste resultaten hebt geboekt met onze GoSmooth, omdat dit niet vaak voorkomt gaan we graag het gesprek met je aan om zo te kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen! Je kunt ons bereiken via de live chat op onze website of via onze mail (info@go-smooth.com). We horen het graag!

Jane (Team GoSmooth)

• Elin
    Review voor GoSmooth

Als je als klant vragen hebt helpen ze je altijd. Ook is de levering erg snel binnen Nederland. Ze hielpen mij de juiste stand te gebruiken voor mijn huid- en haartype waarmee ik tot nu toe echt goede resultaten heb kunnen bereiken.

• L.
    Review voor GoSmooth

Door de klanten beter up-to-date te houden over vertraagde leveringen. Zelf heb ik het product onlangs in bezit. Ben tevreden over hoe het eruit ziet. De kwaliteit & design is super.

Wel kwam de levering erg verlaat aan. Dit vind ik erg jammer. Wel heb ik na een klacht een gratis aloe vera gel ter waarde van 20 euro bij de zending mogen ontvangen.

• Deborah
    Review voor GoSmooth

Gaan professioneel te werk. Alles wordt snel geleverd en goed verpakt. Niet alleen customer service vóór de aankoop maar ook erna!

Let wel: Het apparaat werkt niet draadloos! Anders had ik 5 sterren gegeven.

• Loes
    Review voor GoSmooth

Geen kritiek tot nu toe. Het apparaat doet zijn werk. De levering was vlot en zeer goed en mooi verpakt. De kit staat mooi in mijn slaapkamer en ik ben er erg zuinig op. Service is zorgaam en top, heel vriendelijk.

• Ahlam
    Review voor GoSmooth

Ik raad dit aan omdat ik zelf erg dikke zwarte haartjes had op mijn benen, bikini en oksels. Ook had ik wat (bakken)baard groei van lichte dunne haartjes. De Gosmooth heeft mij erg geholpen deze haren met 50% te verminderen en dunner en lichter te maken na 11 behandelingen. Ik kijk uit naar de verdere behandelingen die ik nog moet doen!

• Olaf
    Review voor GoSmooth

Mijn vrouw is er blij mee. Inbegrepen handleiding is simpel en toch duidelijk. De resultaten mogen er zeker wezen. Vrouw blij, man blij.

Enige punt van verbetering kan zijn dat het apparaat op accu werkt ipv kabel.

• Jill
    Review voor GoSmooth

Goed team, fijne service en een goed apparaat!

• Nejla
    Review voor GoSmooth

Super goed artikel! Je hebt werkelijk een eigen thuis laser kliniek!

• Noortje
    Review voor GoSmooth

Vlotte levering en apparaat werkt heel goed! Je hoeft geen flitsen bij te kopen want het apparaat bevat genoeg flitsen voor jaren (10 jaar). De kit heeft een prachtige uitstraling en de routine is super leuk!

• Mirthe
    Review voor GoSmooth

GoSmooth werkt uitmuntend bij mij en het team hierachter is heel vriendelijk en vlot met beantwoorden van eventuele vragen! :)