Gaffelaar 14

8,7

Diana Hofland beoordeelde op 2019-08-19

Tamara Grotenbreg beoordeelde op 2019-08-18

Sander Moerman beoordeelde op 2019-08-17

Prima producten, snelle levering!

Wouter Van den Berg beoordeelde op 2019-08-16

Wouter van den Brand beoordeelde op 2019-08-15

Overzichtelijke website, eenvoudig bestelproces, bevestigingsmail en prima bezorging.
Bedankt voor de picknick tafels.

Eugene van der Meijs beoordeelde op 2019-08-15

Degelijke kwaliteit picknicktafel met duidelijke montage instructie. Helaas is de tafel niet op de afgesproken datum geleverd. Dit kwam volgens de transporteur door een foutje van degene die het gepland heeft. De vaste planner was op vakantie. Dat de tafel een dag later zou worden geleverd is niet gecommuniceerd en moest ik zelf achteraan.

Hermien Bosch beoordeelde op 2019-08-14

Mooie kussens met kwaliteit ze passen goed. Snelle levering...

Ab Hunsel beoordeelde op 2019-08-14

Snelle levering en een goed product dank uj

Frans Woensdregt beoordeelde op 2019-08-14

Anton Verhees beoordeelde op 2019-08-12

De picknicktafel is echt goed. Helaas is de transporteur waardeloos. De tafel werd in een andere straat afgeleverd op hetzelfde huisnummer. Er was geen enkel bericht, wie en wanneer er geleverd zou worden.

Sjoerd Opbroek beoordeelde op 2019-08-12

Stephanie van Berkum-Hofs beoordeelde op 2019-08-12

Topwebsite, goeie levering en mooie tafel!

Karl Smits beoordeelde op 2019-08-09

Martijn Aaldering beoordeelde op 2019-08-09

Andrea beoordeelde op 2019-08-09

Online kopen zonder het in het echt te zien, doe ik eigenlijk niet. Maar dit ging top! Ik ben heel erg blij met de picknick tafel. Een prima prijs en een snelle levering.

Lobke Broers beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering, super mooie picknicktafelkussens, stevig en ziet er mooi strak uit op de picknicktafels!

Jan beoordeelde op 2019-08-08

Website heel duidelijk. Donderdag besteld, helaas pas dinsdag geleverd. Levering compleet. Montage met behulp van handleiding super eenvoudig. Een heerlijke stevige picknick tafel. Aan te raden!

Miranda De hek beoordeelde op 2019-08-08

Mooie tafel
Goeie prijs
En super snel bezorgd

B Van Dijk beoordeelde op 2019-08-08

Prima info en keurig op tijd geleverd. Niks dan lof

Monique beoordeelde op 2019-08-06

Snel antwoord op mijn vragen.