Goedkopeurnkopen.nl

Goedkopeurnkopen.nl

Onze webwinkel is ontstaan omdat wij vinden dat nabestaanden al genoeg kosten maken bij een crematieplechtigheid. Wij bieden een hoogwaardige collectie messing urnen aan voor de scherpste prijzen van Nederland en België. Onze prijzen zijn tot wel 36% (€ 100,00) lager dan de prijzen van overige urnenwinkels. De verzending is tevens bij de prijs inbegrepen, indien gewenst kunt u binnen 14 dagen uw bestelling retourneren.

Lidmaatschap per 30-07-2021 stopgezet

9,4

• jeroen vd sar
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

op aanraden van een collega hier een urn voor mezelf en mijn broer gekocht. goed product voor goede prijs en ik had ze 2 dagen later al binnen super snel. 👍

• Jan Willem Schaafsma
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Uitstekende kwaliteit en prijs. Na diverse webwinkels te hebben vergeleken bij jullie een bestelling gedaan. Exact hetzelfde urn voor stukken minder geld. Jan Willem

• SJAAK
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

SUPER WEBSHOP EN ERG GOEDKOOP. HEB EEN AANTAL SHOPS VERGELEKEN EN WAS HIER RUIM 100 EURO MINDER KWIJT

• Sas brouwer - van wijk
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Mijn man en ik konden het niet eens worden over welke urn we wilden kopen. We hebbe er nu twee gekocht en beide half gevuld zo kunnen we afwisselen. We waren bijna netso voordelig uit als bij 1 urn van Monuta!!

• zusjes stapelbroek
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

samen met mijn 3 zusjes een besteling bij jullie geplaatst. Bestelling was snel in huis en de 4 urns zijn echt super mooi gemaakt 😊

• F. Versteegh
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Gisteren de bestelde messing urn een mooi plekje gegeven op de schouw. Tnx voor het snel beantwoorden van mijn vraag via het contactformulier en de snelle bezorging. 👍

• Anne en Frits
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

bij deze willen wij jullie bedanken voor de urnen die wij bij jullie hebben gekocht. Wij hebben zelf een grote gekocht en 2 kleine voor mijn zussen. Super mooi handbewerkt en binnen 2 dagen ik huis en veel geld bespaard hier gaan wij lekker van uit eten. Groetjes Anne en Frits

• D.pouw
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Slechte zaak! Ik heb hier een urn besteld met een diepe kras erop. Ik wil hem retourneren maar moet zelf de retourkosten betalen. Want het was volgens hun aleen met een microscoop te zien! En al hun urnen hadden wel iets volgens hun vonden de meeste mensen het wel mooi dat er wat aan mankeerde want iedere urn was uniek en inperfect net zoals ieder mens.......
    Uiteindelijk wel de retourkosten terug gekregen naar door te dringen maar de afhandeling hier is niet netjes! En ze hebben 0 respect!

Antwoord van Goedkopeurnkopen.nl

Beste Delano Pouw,

Onze stagiaire heeft inderdaad erg onprofessioneel gehandeld.
    Onze welgemeende excuses hiervoor, dit had netter opgelost moeten worden.
    Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en hebben wij iemand anders blij gemaakt met deze urn en deze persoon is er uitermate tevreden over gezien het persoonlijke bedankje dat wij hebben mogen ontvangen van haar. Wij doen het uiteindelijk voor de mensen en niet voor het geld anders lager onze prijzen wel stukken hoger.

Team Goedkopeurnkopen.nl

• Uitvaartverzorger uit Amsterdam
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Mijn klant was uitermate tevreden met de geleverde witte vlinder (grote variant). En daar doe ik het voor dankbaarheid.

• Familie van der Molen
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Wij hebben vanmiddag onze bestelling ontvangen en zijn er zeer content mee. Dezelfde urn was 120 euro duurder als wij hem direct bij onze uitvaartverzorger zouden kopen. Voor dit geld gaan wij nu lekker uitetenn

• Samantha van der wal
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Ik had eerst nog 2 vragen welke via whatsapp binnen 2 uur werden beantwoord daarna bestelling geplaatst en 2 dagen later hele prachtige urn ontvangen ga zo door met jullie shop

• Dhr. Vlieger
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Ik krijg veel positieve reacties op de grote vlinder urn. Mensen vragen vaak waar ik dat mooie “beeld” heb gekocht. Ze zijn dan verbaasd als ik vertel dat het de urn van mijn vrouw is.

• riet vermolen
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

erg tevreden met de snelle afhandeling en 100 euro voordeliger uit dan bij uitvaartwinkel. bedankt namens riet en theo

• Sanne
    Review voor Goedkopeurnkopen.nl

Echt een hele mooie urn. Was heel goed verpakt in een stevige doos met extra beschermingsmateriaal en binnen 2 dagen in huis.