Good BBQ
We doen er alles aan om jouw BBQ way of life helemaal te ondersteunen. Bezoek ons snel. Met veel passie, kennis en enthousiasme word je meegenomen in de wereld van barbecue. 12,5 jaar ervaring. Uitgebreide retourmogelijkheden en exclusieve merken. Snelle & gratis levering. Gratis thuisbezorgd.

Lidmaatschap per 18-04-2023 stopgezet

8,8

• René

lekkere bieren

Hoi Rene,

Dank voor je positieve feedback! Leuk om te zijn dat we naar volle tevredenheid jouw bestelling aan je geleverd hebben. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen dan horen wij dat natuurlijk heel graag van je.

Elske - Bierbird.

• Michel Plasmeijer

Levertijd, prijzen.

Hallo MIchel,

Hartelijk dank voor jouw beoordeling op onze website. We horen graag waar we onze processen op kunnen verbeteren zodat we je een nog betere klantervaring kunnen bieden!

Dirk - Bierbird

• Mariska Stok

Super !

Hallo Mariska,

Dank je wel voor jouw reactie. Fijn dat je het zo positief hebt ervaren. We zien je graag snel terug op onze website!

Elske Bierbird

• Maikel Van lith

Snelle en goede levering

• Demi Verbeek
    Geverifieerde klant van Good BBQ

Verzonden op Hemelvaartsdag en zaterdag al ontvangen! Super levering en producten

• Rian
    Geverifieerde klant van Good BBQ

Verwachten eerlijk gezegd dat het in een leuke doos aan zou komen helaas vind ik dit echt niet kado-waardig om weg te geven.

• Mees Manders
    Geverifieerde klant van Good BBQ

Snelle en juiste levering, goed verpakt en heel.

Hoi Mees,

Wat leuk dat je zo'n positieve reactie achter hebt gelaten! We horen graag van jullie hoe wij ons proces nog kunnen verbeteren zodat jij nog gemakkelijker kunt shoppen op onze website!

Bedankt nogmaals voor jouw bestelling en geniet van je biertjes!

Gr. Elske - Team Bierbird.

• Paula Brandsen
    Geverifieerde klant van Good BBQ

De bestelling klopte niet, dus wat zorgvuldiger zijn. Klantenservice wel snel in antwoord en correcte oplossing.

Hallo Paula,

Superleuk dat je even een review achtergelaten hebt. Dank voor je kritische maar terechte reactie! We hebben je vandaag de ontbrekende biertjes gestuurd en hopen dat deze je zullen smaken!

We zien je snel terug in onze webshop!

Fijne avond!

Dirk- Team Bierbird.

• Erik Vereggen
    Geverifieerde klant van Good BBQ

Hele goede service! 1 biertje was niet op voorraad maar dit is gelijk opgelost door me de keuze te geven uit andere biertjes! Snelle levering ook. Heel fijn!!!

Hoi Erik,

Leuk dat je een review achtergelaten hebt! Goed om te zien dat we je geholpen hebben. Daar staan we voor, gemak, betrouwbaarheid en snelheid in unieke en bijzondere bieren. We zien je graag snel terug op onze website!

Gr. Je biervrienden van Bierbird!