Goodels.nl

Goodels.nl

Natuurlijke ingrediënten uit de hennep plant ter bevordering van uw gezondheid, cbd olie specialist!

Lidmaatschap per 31-12-2020 stopgezet

9,2
Filter 177 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 108 met beschrijving

• Astrid Elferink
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Onduidelijk over de bestellingen, eerst kon iets geleverd worden, toen weer niet, daarna meldingen dat PostNL de bestelling komt leveren, alleen nooit gekomen

• Bertrand

Uitstekende service

• A.C. van der Haagen
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Overzichtelijke site met duidelijke info en vlotte afwikkeling.

• Monique
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Snelle levering en goede prijs

• john Adriaanse
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Super! Razendsnel, zeer voordelig!

• Drazenka MRKOVIC
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

afterpay werkt niet en de bestelling is nog steeds niet gebeurd

Antwoord van Goodels.nl

Afterpay staat los van Goodels.nl en beslist zelf of men klanten voor achteraf betalen accepteert. Uiteraard word een order die niet betaald is ook niet uitgeleverd. Wij van Goodels zijn geen partij in de afhandeling van Afterpay. Overigens gaan nagenoeg alle betalen met Afterpay naar volle tevredenheid. Neemt u contact met hen op als men u niet accepteert voor achteraf betalen.

• Dirk Kloos
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Goed assorti, goede prijs kwaliteit..

• Dick Heuckeroth
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Duidelijke website. Goede communicatie. Snelle verzending. Prima verpakt.

• Joke Schreve
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

1 x een bestelling gedaan en snel geleverd geen problemen 😉 een tevreden klant!!

• Hans Staller
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Snelle levering is top. Daar kan je op rekenen!

• Hans staller

Snel geleverd👍🏻

• Goodelsklant
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Maakt een professionele indruk, goed doordachte en heldere website, snel geleverd. Enige zeurpuntje is dat aan de spullen een nogal sterke tabaksgeur hing. De inpakker is een zwareshag-kettingroker, tenminste die indruk krijg je. Onfris, maar ook wel grappig.

• Ondine Rumondor
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Prima maar levering duurde langer dan verwacht

• Rose-Marie Ruiter
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Meneer Adriaanse heeft mij heel goed uitgelegd waar het om ging. Hij sprak mij rustig en zeer beleefd toe.
    Ik ben een nieuwe klant van Goodles en bestel vanuit Frankrijk en ik ben blij met een cadeautje als nieuwkomer, de verzendkosten naar het buitenland heeft Goodles voor zijn rekening genomen;
    Ik heb het bestelde produkt heel snel ontvangen, het is persoonlijk afgeleverd geworden door de postbode en ik heb getekend voor ontvanggst van het produkt.
    Ik ben zeer tevreden over het produkt wat me van de ene dag op de andere al goed doet. In het land waar ik woon is dit produkt niet te koop dus Goodles verricht mij veel dienst dit produkt aan mij te verkopen.

• Rob van Grunsven

Goeie snelle service

• Patricia Dekker
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

duidelijke website, betrouwbaar, makkelijk betalen en zeer snelle verzending.

• José van Oers
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Heel tevreden, snelle levering, bestelde altijd bij bol.com maar omdat je daar niet de kortingsbon kan gebruiken ben ik bij goodels gaan bestellen, altijd leuk zo'n korting.

• Olga
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Snelle levering en leuke kortingsacties.

• roelie Olivier
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Zeer tevreden, vandaag besteld morgen in huis .

• Ingeborg Bouwman
    Geverifieerde klant van Goodels.nl

Tevreden, levering kwam later maar ben keurig van te voren ingelicht.