Goodlifehacks
'' Dingen die het leven een stukje leuker, makkelijker en fijner maken.'' Goodlifehacks specialiseert zich op het gebied van lifestyle, gezondheid en de positieve ontwikkeling voor moeders & kids

Lidmaatschap per 17-02-2024 stopgezet

7,9
Filter 88 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Renee
    Review voor Goodlifehacks

Ik heb bijna 4 weken moeten wachten op mijn droger ballen. Heb twee keer geprobeerd te bellen maar kreeg geen contact. Ook 5 mails gestuurd, de laatste twee echt heel boos en met stappen gedreigd. Toen kon het ineens wel en waren de ballen er 1 dag later, zonder verder een enkele vorm van uitleg o.I.d. Kortom een zeer teleurstellende ervaring met dit bedrijf. Ik bestel er NOOIT meer iets. Nu maar hopen dat de te duur gekochte ballen in ieder geval hun werk gaan doen.

• Ilona
    Review voor Goodlifehacks

Na drie weken eindelijk mijn bestelling ontvangen na meerdere emails waarbij ik in de laatste mail erg duidelijk moest zijn, nl. als reactie op mijn vraag wanneer ik de bestelling zal ontvangen wederom uitblijft dan voel ik me genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. (dat had ik overigens ook gedaan als ik opnieuw niets had gehoord) Na deze laatste mail kreeg ik dezelfde dag ineens een verzendbewijs. Kortom: de communicatie verloopt erg slecht en ik vraag me af of ik ooit nog iets gehoord zou hebben als ik die laatste mail niet had gestuurd. Wat mij betreft de eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb!

• Geen product ontvangen
    Review voor Goodlifehacks

Nog steeds geen bestelling ontvangen. Klantenservice reageert niet.

• Ilse
    Review voor Goodlifehacks

Meer dan 4 weken aan het wachten op bestelling, onbereikbare klantenservice via telefoon en geen enkele reactie op e-mails. Erg teleurstellend en voelt als oplichting. Graag zsm bericht en update

• Tanja
    Review voor Goodlifehacks

Nog steeds niets ontvangen en geen enkele reactie op de mail!

• Karolien Van losser
    Geverifieerde klant van Goodlifehacks

Niets ontvangen en krijg ook geen reactie op mijn mail

• Herman
    Review voor Goodlifehacks

Sakura olie. Bestelling in DEC 2023. Nu 19 januari en nog niets gehad. Gratis verzending maar omdat ik in België woon verzending van extra 4,95 euro, waarvoor alle begrip. Samen 9,90 euro. Heb een screenshot van de betaling die ik hier wil plaatsen indien de mogelijkheid bestaat. Via fb laten weten dat er nog niets is. Geen reactie daarop. Nog eens op de site gaan kijken naar hun product waar nu staat "uitverkocht". Ben eens benieuwd of het echt geen oplichtingssite is en alsnog mijn bestelling ooit aankomt. Ook dat laat is dan weten via deze site.

• Agnes Mellendijk
    Geverifieerde klant van Goodlifehacks

Snelle levering mooi artikel.

• Denise Post
    Review voor Goodlifehacks

Ik wacht inmiddels meer dan een maand op mijn bestelling.
    Jammer dat ik niet eerst de revieuws heb gelezen.
    Na meerdere keren mailcontact en de schuld bij post.nl te leggen verwacht ik gewoon mijn geld terug.
    Ook dit schijnt ingewikkeld te zijn.
    Wellicht is er iemand binnen dit bedrijf die dit wel klantvriendelijk oplost.
    Ik stuur het pakketje meteen retour als ik het ooit binnenkrijg, en dat zal niet meer dan 2 dagen duren..:)....ik verwacht dus snel mijn geld terug te zien.

• Fabienne
    Geverifieerde klant van Goodlifehacks

Absoluut goede service, snel geleverd en de kwaliteit zoals gehoopt.

• Leloe
    Review voor Goodlifehacks

Slechte service, op 25 november de ballen besteld en nog steeds niks ontvangen (20-12-2023). Contact met ze opgenomen maar leggen de schuld bij post nl. Na 4 weken en 4 mails verder komt er nog steeds geen passende oplossing ook niet uit coulance. Dus koop hier niks, want ze leveren niet.

• Sen
    Review voor Goodlifehacks

Na 5 weken nog steeds geen drogerballen. Wel snelle reactie op mail vorige week. PostNL heeft vanwege drukte ervoor gekozen om LastInFirstOut te hanteren. Bij onderzoek is het pakketje nog niet aangeboden bij PostNL. Onwaarheden communiceren is een doodsteek voor je bedrijf. Jamner dat enige vorm van ownership ontbreekt.
    Echt zonde want volgens mij was Goodlifehacks goed bezig.

Antwoord van Goodlifehacks

Dag Sen! Jij hebt waarschijnlijk iemand gesproken van de particuliere klantenservice van Postnl. Zij kunnen niet dieper in gaan op het onderzoek van Postnl helaas daar gaat namelijk de zakelijke afdeling over. Wij hebben er niks aan om onwaarheden te communiceren. Wij hebben als bedrijf netjes ons werk gedaan en postnl heeft dat niet. Daarom is er een onderzoek gestart om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij kunnen als bedrijf elk woord die wij communiceren verantwoorden zowel op papier als in onze daden. Jammer dat het zo wordt opgevat.

• Anita leijgraaf
    Review voor Goodlifehacks

Waardeloze site !!! Geen levering van de bestelde en betaalde spullen !!!! Niet kopen hier !!!!!

• JW
    Review voor Goodlifehacks

Zit al geruime tijd te wachten op mijn bestelling, maar nog steeds niks ontvangen. Ook geen reactie op mail

• Simone
    Review voor Goodlifehacks

26 nov droger ballen besteld en tot op heden nog niets binnen! Tweemaal een zeer uitgebreide en vriendelijke e-mail ontvangen maar nog geen product!

• Edith Lieste
    Geverifieerde klant van Goodlifehacks

Nog steeds niks binnen helaas

• Hanny
    Review voor Goodlifehacks

Nog steeds niks binnen. 6 weken geledenbesteld. 1x reactie op mail gehad. Staat nu dat het aangemeld is bij post nl en dat het door de brievenbus past. Nou zulke ballen passen echt niet door de brievenbus.
    Schandalig slechte communicatie. Mijn advies bestel er nooit iets.

• Anne
    Geverifieerde klant van Goodlifehacks

PostNL maakte er een zooitje van. Maar gelukkig heel goed opgepakt door Goodlifehacks! Deze drogerballen zijn geweldig!! Wauw!!!😍😍😍
    Al mijn sterren voor Veronica van Goodlifehacks. Dankjewel Veronica!

• pien
    Review voor Goodlifehacks

Update: Na 1,5 maand dan eindelijk het product ontvangen...
    (waardeloze klantenservice)

Ben al 3,5 week aan het wachten en nog steeds niks en ze reageren soms wel soms niet, het zou 2 weken geleden bezorgd worden maar nu alleen nog een vage status beschrijving, echt zo genant dit

• Brenda
    Review voor Goodlifehacks

Al 2 weken aan het wachten op mijn bestelling. Geen reactie op meerdere mails en chats. Wel laten betalen en niet opsturen. Vervolgens maken ze een verzendnummer bij post.nl aan en daar is het 3 later nog niet ontvangen. Zo onbeschoft. Je koopt iets als een cadeautje voor iemand, maar goed kan nu met lege handen aankomen