GordijnenWinkel.nl

gemaakt kan worden...
9,2

• V. van Rooijen
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Geweldige ervaring. Gordijnen passen precies en de patronen lopen naadloos in elkaar over. Best wel prijzig maar je krijgt waar voor je geld. Super blij met mijn gordijnen en bijpassende kussentjes.

• Marijke van loon

Niet.altijd knipstaal aanvragen

Antwoord van GordijnenWinkel.nl

Beste Marijke,

We hebben de stof bij verschillende beeldschermen gehouden en geconstateerd dat de kleuren prima worden weergegeven.
    Het is inderdaad jammer dat u niet eerst een knipstaal/Sample heeft aangevraagd, temeer omdat deze kosten bij een bestelling van gordijnen in mindering kunnen worden gebracht.
    U gaf aan de gordijnen te hebben bekeken op een Samsung tablet.
    Het is bekend dat dit merk de kleuren niet natuurgetrouw weergeeft, de kleuren worden feller weergegeven dan ze werkelijk zijn.
    We wilden graag samen met u kijken naar oplossing bijv. een alternatief, een vergoeding o.i.d.
    In ons telefoongesprek gaf u aan niet open te staan voor welke oplossing dan ook.
    Hierdoor wordt uw recensie door ons als onrechtvaardig ervaren.

Team GordijnenWinkel.nl

• Hoe beoordeel je GordijnenWinkel.nl?

• Marieke
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Prachtige gordijnstoffen, heldere communicatie, vriendelijk, erg mooi eindproduct. Ik had het prettig gevonden om te weten hoe de prijsberekening van het totaalproduct tot stand komt. Als leek wist ik niet of iets per meter of per rolbreedte gaat. Ben wel tevreden over de prijs en kwaliteitverhouding hoor.

• Heidi van der Oost
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Hele goede kwaliteit gordijnen, snelle en adequate communicatie tussendoor en een leuk presentje bij de gordijnen. Top service. Ben echt heel tevreden Geen

• Anne
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Snelle afhandeling, zorgvuldige aflevering De dikte en daarmee mate van verduistering is vanuit de website niet goed op te maken.

• Mirjam
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Goede en snelle service! Leuk dat je op de hoogte wordt gebracht wat er met je bestelling gebeurd. Geen

• J
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Konijnen van Knabbel en Babbel besteld. Perfect afgeleverd en gemaakt. Er moest links een hoek uit i.v.m. een balk en ook dat was perfect afgewerkt. Kortom.....heel goed bedrijf om je gordijnen te bestellen. Je zal hier absoluut geen miskoop doen. Wel een beetje jammer dat kindergordijnen van Knabbel en Babbel die op maat gemaakt moeten worden alleen hier verkrijgbaar zijn, waardoor de prijs enorm opgeschroeft kan worden. Ze waren namelijk bijna 600 euro voor een babykamer. Dat is behoorlijk veel geld voor een paar gordijnen. Omdat zijn kamertje als thema Knabbel en Babbel heeft na maanden besloten hier toch bijpassende gordijnen voor aan te schaffen. Kant en klaar konden we ze nergens anders krijgen in de maat die wij nodig hadden.

• Syl
    Review voor GordijnenWinkel.nl

PRachtige gordijnen voor de kinderkamer. Mooie, heldere kleuren.

Goede afwerking. Verduistering is niet (volledig) verduisterend! Er komt vele malen meer licht doorheen dan een verduisteringsrolgordijn. Erg jammer!

• Anoniem
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Super snelle reactie bij vragen. Geen

• Janniek
    Review voor GordijnenWinkel.nl

De door jullie geleverde gordijnen pronken nu op de kamer van onze dochter, ze is er onwijs blij mee.
    De gordijnen zijn zeer netjes verpakt en perfect afgewerkt. Levering binnen twee week was ook sneller dan verwacht. we zochten ook een dekbedovertrek, maar die verkopen jullie niet?...

• Esmeralda Wille
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Uitstekende service. De gordijnen zijn van goede kwaliteit en de afwerking is optimaal. Bovendien zijn we heel tevreden met de extra's (boekje en kussen) die we bij onze bestelling kregen. Ook de ruime keuze aan (mooie) gordijnen is een groot pluspunt en zorgde er voor dat we de eerste gordijnen voor de babykamer graag bij jullie bestelden. Een nieuwe vervoerder. Het is leuk om een mail te krijgen wanneer het pakket verzonden is, het is nog leuker als je er ook een tracking nummer bij krijgt waarmee je steeds kan controleren waar je pakket onderweg is.

• Karen

Snelle service
    Mails worden snel beantwoord
    De gordijnen zijn mooi afgewerkt en prima kwaliteit

• Jacquelinr
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Goede service! Er zaten een aantal haaltjes in de stof van 2 van de 4 bestelde kussens. Toen ik dit aangaf en foto's per mail stuurde kreeg ik binnen 10 minuten een mail terug met daarin dat dit idd niet goed was en dat er nieuwe toegestuurd zouden worden. Ter compensatie voor het ongemak mocht ik de al geleverde kussens houden.

• Jannie

communicatie uitstekend nvt

• Ben

Communicatie verliep vlot.
    Goede kwaliteit van de producten.
    Levertermijn nagekomen.
    Attentie was een leuke verrassing.

• Anoniem
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Goede informatie (bijv over levertijden) en keurige afwerking van de gordijnen.

• A. Damhuis
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Duidelijk uitleg op de site over de producten, de levering, het juist opmeten van de gordijnen. Levering is snel, binnen de van tevoren aangegeven termijn en ondanks het aangegeven feit dat het langer kan duren ivm de vakantieperiode. Geen

• Patrick
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Prima kwaliteit, goede afhandeling van probleempje

• Brigitte
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Je wordt goed op de hoogte gehouden vh proces van de bestelling.

• Marlies
    Review voor GordijnenWinkel.nl

Duidelijke instructies, overzichtelijke site, goede communicatie over voortgang order, goede kwaliteit eindproduct Geen