Goudbarenkopen.nl

Goudbarenkopen.nl

Goudbarenkopen.nl is een webwinkel die uitsluitend online goudbaren verkoopt vanaf 0,1 gram tot maximaal 20 gram. Wij hebben geen winkel, showroom of afhaalbalie waar u terecht kunt. Onze missie is om goud eenvoudig én toegankelijk te maken voor iedereen die op zoek is naar bescherming van zijn/haar spaarvermogen tegen de alsmaar dalende rente en de blijvende hoge inflatie. Investeer slim en neem ook een beetje goud op in uw portefeuille.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-09-2020 ingetrokken

9,3

• Marwi
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Gouden deal voor je inkopen. Goeie, duidelijke en snelle communicatie en een scherpe prijs! Weer een tevreden klant erbij.

• Aaron
    Review voor Goudbarenkopen.nl

prima website, het goud op tijd binnen gekregen. echt een aanrader voor mensen die in goud willen investeren en wat kennis op wilt doen over goud. 👍🏽

• Dajo Jeremias
    Geverifieerde klant van Goudbarenkopen.nl

Goede communicatie. Door de vele aankopen moest ik wat langer wachten op de levering. Dit werd via een privé levering gedaan.

• Afzel
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Levering was snel na een dag binnen. Het goud is gecertificeerd en de nazorg perfect. Vragen worden netjes en allemaal beantwoord.

• El
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Mijn eerste 5 gram goudbaar besteld. Alles goed verlopen.

• EricK
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Snelle levering en goede service ook de prijs is goed!

• Rick
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Bestelling is snel gegaan. Prijs is goed.

• Miguel Andres
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Mijn bestelling netjes ontvangen en de volgende dag netjes een telefoontje of alles goed was ontvangen. Top!

• Maikel R
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Levering ging prima. Met de prijzen zijn ze op de 1 grams goedkoper tov andere partijen. Hier een tevreden klant.

• Maxim
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Prima partij. Mooie goudblokken. 10 x 0.1 gr besteld en 1 x 20 gr. Best snel binnen. Track and trace werkte traag en bezorger was er ineens. Prijs is goed.

• R. Lopes
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Heb mijn bestelling binnen 3 dagen ontvangen. Prijs en service was goed.

• Djordi
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Goed advies gekregen en alles netjes afgeleverd. De medewerkers zijn top en helpen je graag!

• Lenny D
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Ben telefonisch goed geinformeerd. Bestelling netjes geleverd binnen 5 werkdagen.

• Robert Jan U.
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Met 1 gram en 0,1 gram goud, zijn zij de goedkoopste die ik heb kunnen vinden. Jammer dat je niet aan de balie contant kunt betalen. Na 4 dagen kon ik het goud ophalen. Prima. Wel mooie goudbaren.

• Pepijn
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Mijn bestelling heb ik in 2 delen ontvangen. De 1 gram goud kreeg ik de volgende dag binnen alleen had ik voor de 0,1 gram 1,5 week moeten wachten. Al met al is de communicatie en levering goed gegaan.

• Leandro
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Ik heb 2 dagen langer moeten wachten maar dat hebben ze ook uitgelegd. Uiteindelijk is mijn bestelling netjes bezorgt.

• Joanna
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Voor mijn zakelijke relaties heb ik bij goudbarenkopen.nl 5x een 0,1 gram goud besteld en 2 dagen later netjes bezorgt door PostNL.

• Maikel Van baardewijk
    Geverifieerde klant van Goudbarenkopen.nl

Na contact met medewerker werd er uitgelegd wat er mis is gegaan en werd mijn bestelling persoonlijk door deze medewerker thuis afgeleverd.

• Martine Silver

Good service

• Marcus
    Review voor Goudbarenkopen.nl

Van de week goed advies gekregen . Op basis hiervan de knoop doorgehakt en besloten goud aan mijn portefeuille toe te voegen. Snelle en goede levering.