HEOO
HEOO is een webwinkel die de bar carts centraal heeft staan in haar assortiment. Naast bar carts verkopen we bij HEOO ook woonaccessoires en voorzien wij klanten van informatie over de raambekleding die wij aanbieden.
9,0
Filter 79 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 48 met beschrijving

• Beate Packbier
    Geverifieerde klant van HEOO

Eerlijke communicatie over levertijden. Ik wacht al dikke drie weken op een kussentje. Volgens heoo is het verstuurd en volgens de post is het daar nog steeds niet aangeboden.

• Merijn Kegel
    Geverifieerde klant van HEOO

Als ik in China bestel bij ome Ali is het er nog een paar weken sneller.....niet van deze tijd.

• Hoe beoordeel je HEOO?

• Patrick Wessels
    Geverifieerde klant van HEOO

Zeer passief in de communicatie. Moet keer op keer zelf contact opnemen, omdat beloften niet worden nagekomen. Na een maand de bestelling nog steeds niet binnen.

UPDATE: inmiddels contact gehad en de pot na iets meer dan een maand ontvangen. De retouraanvraag verliep soepeler, dat heeft Lars netjes opgelost.

• Ingrid Juninck
    Geverifieerde klant van HEOO

Mooi product, keurig geleverd!

• Melanie Oude Booijink

Goede service!

• Valerie Evers
    Geverifieerde klant van HEOO

Levertijd veel langer dan beloofd

• Henk Van der Tuuk
    Geverifieerde klant van HEOO

Super snel en klant vriendelijk

• Dinette Ten berge
    Geverifieerde klant van HEOO

Lange levertijd maar product is goed.

• Denise Timmerman
    Review voor HEOO

mooie produkten tegen goede prijs

• PIet Verhaar
    Geverifieerde klant van HEOO

Kastje was op voorraad, bleek niet zo te zijn, na bellen was ons een korting beloofd van 25%, vonden we netjes, maar het kastje (beetje gammel maar voor de rest ok) is intussen bezorgd maar de 25% retour niet gekregen.