HEOO
HEOO is een webwinkel die de bar carts centraal heeft staan in haar assortiment. Naast bar carts verkopen we bij HEOO ook woonaccessoires en voorzien wij klanten van informatie over de raambekleding die wij aanbieden.
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Pauline Lammers
    Geverifieerde klant van HEOO

Prijs/kwaliteit verhouding klopte in onze ogen niet. We hebben m terug gestuurd en wachten nog op het geld terug.

Antwoord van HEOO

Beste Pauline Lammers,

Spijtig om te vernemen dat de producten niet konden voldoen aan uw verwachtingen.
    Wij hebben uw order geannuleerd en het geld terug gestuurd naar uw rekening.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd en wij hopen u in de toekomst meer naar uw verwachting te kunnen helpen.

Team HEOO

• Valerie Laarveld
    Geverifieerde klant van HEOO

Snelle levering alleen de communicatie over wanneer er geleverd wordt kan beter (en de nederlandse taal in e-mail)

• Hoe beoordeel je HEOO?

• Marij van Loon-Huppertz
    Geverifieerde klant van HEOO

Heb een barcart besteld, kwam mooi op tijd, bevalt ook goed, maar een groot plastic wiel was al bij het uitpakken op 3 plaatsen gebroken. Waarom bij een toch in verhouding duur object, geen stabiele wielen? Ik heb een foto opgestuurd en hoop dat ik een nieuw wiel kan krijgen. Omdat ik denkelijk pas na het weekend iets van Heoo zal horen, geef ik nog geen negatief commentaar, want het schriftelijke contact met deze firma verliep heel goed. Inmiddels een nieuw frame ontvangen. Prima gelopen!

• Yoke
    Geverifieerde klant van HEOO

Mooie spullen en super klanten service. Zou zeker nogmaals bij HEOO bestellen.

• Petra Mensink
    Geverifieerde klant van HEOO

Supersnelle levering. Binnen 10 uur!!
    Netjes verpakt.

• Irene De Wit
    Geverifieerde klant van HEOO

Helemaal in mijn nopjes met mijn bestelling! Snelle levering en goed verpakt, ik had iets besteld wat breekbaar was!

• Susanne Ackerman
    Geverifieerde klant van HEOO

De levering had wel sneller gemogen maar verder erg tevreden over het product en de informatievoorziening.

• Brigitta Slier
    Geverifieerde klant van HEOO

Ik ben zeer tevreden over Heoo. Goede communicatie en service. Mijn pakket was met zorg ingepakt.

• Anneloes Steunenberg
    Geverifieerde klant van HEOO

Wij hebben via HEOO plissé gordijnen besteld voor onze woonkamer. Binnen twee weken werden de plissés thuis geleverd en opgehangen. Top service, wij zijn erg tevreden!

• Dennis Moonen
    Geverifieerde klant van HEOO

Product in november 2018 op aanvraag besteld. Verwachting van levering eind januari werd meteen bekend gemaakt. Daarna in januari netjes per email op de hoogte gebracht van wanneer levering zou plaatsvinden.

Pakket heel goed ingepakt afgeleverd bij PostNL en zonder beschadiging een mooie bar cart mogen ontvangen!