HEOO
HEOO is een webwinkel die de bar carts centraal heeft staan in haar assortiment. Naast bar carts verkopen we bij HEOO ook woonaccessoires en voorzien wij klanten van informatie over de raambekleding die wij aanbieden.
9,1

Snelle levering mooi verpakt

• Hoe beoordeel je HEOO?

• Linda van der Weerd
    Geverifieerde klant van HEOO

Je moet echt heel lang wachten voor je het binnen krijgt. 5 maand geleden moest ik mijn bestelling maar annuleren omdat het pas in het nieuwe jaar geleverd kon worden. Verder is de bar card heel mooi :)

Beste Linda van der Weerd,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het klopt inderdaad dat uw bestelling niet is gegaan zoals wij gehoopt hadden. Ondanks de vertraging op de levering hebben wij ons best gedaan u van zoveel mogelijk informatie te voorzien.

Nogmaals excuses en wij zijn blij te vernemen dat u de bar cart mooi vind!

• Jm
    Review voor HEOO

Geen bevestiging van mijn bestelling reeds betaald en telefonisch niet bereikbaar!

Beste JM,

Spijtig om te vernemen dat u niet blij bent met onze service.

U heeft ons inderdaad geprobeerd telefonisch te benaderen, helaas konden wij u toentertijd niet direct te woord staan. Vervolgens hebben wij u geprobeerd telefonisch terug te bellen, helaas is dit niet gelukt.

Omdat u een product heeft besteld waarbij de levertijd op aanvraag is hebben wij u vervolgens via de mail hiervan op de hoogte gebracht.

U heeft de bar cart inmiddels geretourneerd en het geld ontvangen op uw rekening. Ook hierin vinden wij het jammer te vernemen dat het product niet naar wens stond in uw interieur.

Al met al hebben wij in onze ogen ons best gedaan om u goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

• Pauline Lammers
    Geverifieerde klant van HEOO

Prijs/kwaliteit verhouding klopte in onze ogen niet. We hebben m terug gestuurd en wachten nog op het geld terug.

Beste Pauline Lammers,

Spijtig om te vernemen dat de producten niet konden voldoen aan uw verwachtingen.
    Wij hebben uw order geannuleerd en het geld terug gestuurd naar uw rekening.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd en wij hopen u in de toekomst meer naar uw verwachting te kunnen helpen.

• Valerie Laarveld
    Geverifieerde klant van HEOO

Snelle levering alleen de communicatie over wanneer er geleverd wordt kan beter (en de nederlandse taal in e-mail)

• Marij van Loon-Huppertz
    Geverifieerde klant van HEOO

Heb een barcart besteld, kwam mooi op tijd, bevalt ook goed, maar een groot plastic wiel was al bij het uitpakken op 3 plaatsen gebroken. Waarom bij een toch in verhouding duur object, geen stabiele wielen? Ik heb een foto opgestuurd en hoop dat ik een nieuw wiel kan krijgen. Omdat ik denkelijk pas na het weekend iets van Heoo zal horen, geef ik nog geen negatief commentaar, want het schriftelijke contact met deze firma verliep heel goed. Inmiddels een nieuw frame ontvangen. Prima gelopen!

• Yoke
    Geverifieerde klant van HEOO

Mooie spullen en super klanten service. Zou zeker nogmaals bij HEOO bestellen.

• Petra Mensink
    Geverifieerde klant van HEOO

Supersnelle levering. Binnen 10 uur!!
    Netjes verpakt.

• Irene De Wit
    Geverifieerde klant van HEOO

Helemaal in mijn nopjes met mijn bestelling! Snelle levering en goed verpakt, ik had iets besteld wat breekbaar was!