HUYS&MORE / De laatste aai

HUYS&MORE / De laatste aai

HUYS&MORE is een webshop met trendy woonaccessoires. Wij hebben interieurspulletjes waar je blij van wordt. Onze woonspulletjes zijn helemaal on trend, mooi en betaalbaar. De laatste aai is een webshop met betaalbare urnen, assieraden en speciale aandenken voor jouw overleden huisdier.
9,9

• Constance
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

De service,de beleving is gewoon super bij jullie🤍 dankjewel

2 dagen geleden is ons hondje overledenen,in de avond heb ik de bestelling geplaatst. Een urn voor ons overleden meisje. Aangezien mijn mailbox vol zat,snel het reactie formulier ingevuld om dit aan tegeven. Binnen nog geen 30 minuten kreeg ik via de mail(na leeg gemaakt hebben) netjes antwoord, met meteeen erbij dat de urn al was ingepakt en klaar voor verzending. Vandaag kreeg ik het pakket, het straalde meteen liefde uit. Na heel even aarzelen om op te maken. Maakte ik het open en aller eerst trof ik hartverwarmende persoonlijk geschreven kaart aan.Er zat een super goed ingepakt en super mooie urn in het pakketje.

• Helmi
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Via huysandmore kwam ik bij de laatste aai. Daar heb ik een Urn besteld voor mijn overleden hondje. Ben erg tevreden hier over. En het werd de volgende dag al geleverd. Ik raad dit aan.

• Hoe beoordeel je HUYS&MORE / De laatste aai?

• Daniëlle
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Leuke artikelen met goede prijzen! Mijn bestelling werd keurig op tijd verzonden en geleverd. En het was ook nog gratis verzending. Super.

• Mascha
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Ik wilde een artikel bestellen, maar die was uitverkocht. Kreeg snel reactie op mn vraag of t weer op voorraad terug zou komen. Ze hebben extra een nabestelling gedaan voor mij, zodat ik alsnog dit kon bestellen!

• Maria
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Alles goed. Bestelling werd netjes en snel afgeleverd.

• Saskia
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Heb 2 kandelaren besteld. Zijn mooi van kwaliteit. Snel bezorgd en er zat een leuk kaarsje bij. Bedankt.

• Charlotte
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Mijn bestelling werd snel verstuurd en het beeld is echt mooi. Ben blij met mijn aankoop. Ik raad deze webshop aan.

• Tahra Peters
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

2 prachtige koraal stukken net ontvangen zo mooi en voor weinig geld . Ook kreeg ik er een leuk kadotje bij . Inv vakantie konden ze later verzenden maar kreeg daar netjes bericht over . Dus top service 👌🏻

Altijd fijne service!

• Daan Verschoor
    Geverifieerde klant van HUYS&MORE / De laatste aai

Prima artikelen zijn mooi

• Mieke Ankone
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Kandelaar en een beeld besteld. Ben er blij mee. Staat erg leuk.

• Miriam
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Helemaal blij met mijn bestelling. Het beeld staat super mooi en is van mooie kwaliteit. De verzending was ook sneller dan ik verwacht had. Bedankt, ik ga vaker bestellen.

Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Nette afhandeling en erg blij met de kwalitiet van het product. Zeker een aanrader!

• M. ten Velde
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Bedankt voor de snelle levering. De vaas staat prachtig in huis.

• Ryon
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

2 kussens, een ornament en een vaas voor een goede prijs en in een korte tijd! Zien er mooi uit en hebben ook een goede kwaliteit. Erg tevreden!

• Marieke
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Voor mijn mam een prachtige kandelaarsset van glas binnen gekregen. Ontzettend goed ingepakt en binnen 2 dagen in huis. Je ziet dat het kwaliteit is. Ontzettend mooi. Ik raad iedereen Huys&More aan.

• Tanja
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Geweldige webshop, fantastische woonartikelen van goede kwaliteit!
    Een echte aanrader!

• Patricia
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Goede service en een mooie website

• Mike
    Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Snelle levering en super kwaliteit. Daarnaast was het ook nog eens leuk verpakt. Een echte aanrader. Bedankt!

Review voor HUYS&MORE / De laatste aai

Snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ga hier zeker vaker bestellen!