HUYS&MORE
Ons huis wordt steeds belangrijker. Het is jouw eigen plekje, waar jij je lekker thuis moet voelen. HUYS&MORE gaat jou daarbij helpen met een ruime keuze in de mooiste woonaccessoires, coole verlichting en hippe wannahaves. Onze producten zijn een cadeautje voor je huis. Wat jouw woonstijl ook is, onze collectie maakt jouw interieur nog persoonlijker en absoluut uniek. Gun je huis het allermooiste.
  • Miriam
    Review voor HUYS&MORE

Helemaal blij met mijn bestelling. Het beeld staat super mooi en is van mooie kwaliteit. De verzending was ook sneller dan ik verwacht had. Bedankt, ik ga vaker bestellen.

• Naomi
    Review voor HUYS&MORE

Nette afhandeling en erg blij met de kwalitiet van het product. Zeker een aanrader!

• Hoe beoordeel je HUYS&MORE?

• M. ten Velde
    Review voor HUYS&MORE

Bedankt voor de snelle levering. De vaas staat prachtig in huis.

• Ryon
    Review voor HUYS&MORE

2 kussens, een ornament en een vaas voor een goede prijs en in een korte tijd! Zien er mooi uit en hebben ook een goede kwaliteit. Erg tevreden!

• Marieke
    Review voor HUYS&MORE

Voor mijn mam een prachtige kandelaarsset van glas binnen gekregen. Ontzettend goed ingepakt en binnen 2 dagen in huis. Je ziet dat het kwaliteit is. Ontzettend mooi. Ik raad iedereen Huys&More aan.

• Tanja
    Review voor HUYS&MORE

Geweldige webshop, fantastische woonartikelen van goede kwaliteit!
    Een echte aanrader!

• Patricia
    Review voor HUYS&MORE

Goede service en een mooie website

• Mike
    Review voor HUYS&MORE

Snelle levering en super kwaliteit. Daarnaast was het ook nog eens leuk verpakt. Een echte aanrader. Bedankt!

• Naomi
    Review voor HUYS&MORE

Snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

• Renate
    Review voor HUYS&MORE

Mooie spullen van goede kwaliteit en snel geleverd.
    Ben zeer tevreden.

• Beate
    Review voor HUYS&MORE

Ik had een vraag over een artikel en kreeg snel antwoord hierop. Mooie spullen, snelle levering
    Goed verpakt en aangekomen.

• C. Visscher
    Review voor HUYS&MORE

Mooie duidelijke webshop, met kwaliteitsproducten. En wat ik persoonlijk ook belangrijk vind, is dat de webshop zich bezig houdt met inzet voor het milieu!

• Martijn
    Review voor HUYS&MORE

Producten zijn erg mooi en goede kwaliteit! Ga vaker wat bestellen!

• Claudia
    Review voor HUYS&MORE

Verfrissende site met leuke, aparte, kwalitatieve hebbedingetjes voor in huis. Tenminste niet iets wat iedereen al heeft. Snelle levering en keurig verpakt. Ga zeker vaker hier wat bestellen.

• Iris
    Review voor HUYS&MORE

Voor mijn verjaardag een ornament gekregen van Huys & More. Het was erg leuk verpakt en daarnaast was het ornament van super kwaliteit! Ik ben zeer tevreden en raad Huys & More aan.

• Silvia
    Review voor HUYS&MORE

Heb gister besteld en vandaag mijn bestelling ontvangen! Super blij ermee. De lamp is erg mooi.
    Goed verpakt en er zat extra een leuk geurkaasje bij. Bedankt. Ik bestel vaker.