Handmade Soap

Handmade Soap

Handmade Soap is een fabrikant en distributeur van handgemaakte zepen. De handgemaakte zepen maken wij zelf maar ook zijn wij altijd op zoek, naar mooie met liefde gemaakte handgemaakte zepen die wij wereldwijd inkopen en die wij aan onze hoogwaardige collectie toevoegen.

Wij leveren aan cadeaushops, souvenirswinkels, woonwinkels, meubelzaken, tuincentra, spirituele winkels, hotels, B&B, drogisterijen, schoonheidssalons en webwinkels. Om bij Handmade Soap te kunnen bestellen heb je een KVK en BTW nummer nodig.
De zekerheden van https://handmade-soap.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018