Handmade by Sjiek!

Handmade by Sjiek!

Handmade by Sjiek staat al enkele jaren bekend om een unieke basic collectie sieraden én accessoires die niet mogen ontbreken in jou collectie. Een stoere en unieke uitstraling, maar ook met een lieve touch. De meeste sieraden in de shop zijn door mij, Marij, handgemaakt. Creatief bezig zijn, dat is iets waar ik blij van word! ♡
Sieraden en armbandensets, Herinneringssieraden, Tassen en clutches
De zekerheden van https://www.handmadebysjiek.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Handmade by Sjiek! is een sieraden en accessoires label wat al enkele jaren garant staat voor een basic collectie sieraden, tassen en portemonnees. Deze leuke basic musthaves zorgen ervoor dat jij elke dag je outfit compleet kunt maken en daardoor kunt shinen bij elke gelegenheid, of dit nu een uitje met vriendinnen, een date of een zakelijke afspraak is. Jij bent er klaar voor!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018