Happy Hero

Happy Hero

Het ontdekken van de grote mensen wereld is een groot avontuur voor kinderen.
Een avontuur waarin ieder kind iets unieks heeft, iets ‘eigens’. Eigen kwaliteiten waardoor zij een held zijn. Een held in voetballen, koekjes bakken, kikkers vangen, het verstoppen van de autosleutel of het maken van rommel. Kortom: alle kinderen zijn helden. En alle helden blijven zoeken naar nieuwe avonturen.

Nu is er voor iedere held (ook die op sokken), een boek waarin zij kunnen laten zien wie ze echt zijn!

Happy Hero schrijft en illustreert prentenboeken met interactief voorlezen als uitgangspunt. De boeken bevatten ‘klassieke’ karakters en spannende verhalen waarbij jouw kind niet mag en kan ontbreken. Jouw kind neemt immers de hoofdrol over in het verhaal!

De zekerheden van https://happyhero.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019