HappySwimmer.nl

HappySwimmer.nl

Voel je vrij en blij met de HappySwimmer! De combinatie tussen zwembandjes en een zwemvest, waardoor uw kleine spetteraar optimaal blijft drijven. Keuze uit verschillende frisse en vrolijke designs!

Een perfecte en veilige oplossing om uw kindje zelfstandig te laten zwemmen. Door de HappySwimmer is uw kindje in staat zelfstandig te leren zwemmen. Dankzij de perfecte pasvorm is deze zeer comfortabel te dragen en heeft je kindje nog steeds alle bewegingsvrijheid in het water en op de kant.

De HappySwimmer is veilig omdat de zwembandjes niet hoeven worden opgeblazen en daardoor niet lek kunnen gaan. Deze zijn vervaardigd uit duurzaam nylon materiaal en hebben een voering van PE schuim. Door het verstelbare kliksysteem op de rug, kan het niet zelf worden losgemaakt door het kindje.

De zekerheden van https://www.happyswimmer.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018