Harell Goodz

Harell Goodz

Over ons: Harell Goodz – dé online winkel voor uw huis, tuin en kinderartikelen
Wie zijn wij?
Harell Goodz is een online winkel die zichzelf profileert als jong en dynamisch. Ons motto is we deliver well. Dat is ons streven: we doen wat we kunnen om de optimale klantervaring te realiseren. Harell Goodz is niet alleen online winkel, maar ook importeur van goederen die aan veel verschillende Nederlandse bedrijven levert.
De diversiteit van Harell Goodz
Harell Goodz is een online winkel die van alle markten thuis is, maar we houden ook van overzicht. Daarom hebben we ervoor gekozen ons aanbod producten op drie verschillende websites aan te bieden, lekker overzichtelijk en specifiek toegespitst op uw zoekopdracht. Wat mag u van Harell Goodz verwachten? Neem eens een kijkje op onze websites voor meer informatie:

• Voor al uw huis-, tuin-, keuken-, huisdier- en kinderartikelen gaat u naar: http://harellgoodz.com.
• Op zoek naar een lekker parfum of fraaie geschenkset? Kijk dan op: http://beauty.harellgoodz.com.
• Erotisch artikel gezocht? Surf vlug en discreet naar: http://secrets.harellgoodz.com.

De voordelen van Harell Goodz
Alle producten die je op onze webshops ziet, liggen stuk voor stuk op voorraad. Zo heb jij je bestelling binnen een werkdag in huis!

Bij Harell Goodz shop je altijd voor lage prijzen.
Bij Harell Goodz heb je keuze uit ruim 60.000 producten.
Bij Harell Goodz heb je 30 dagen bedenktijd.
Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden.
Tijdelijk gratis verzending
De zekerheden van https://harellgoodz.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020