Hart van Steen

Hart van Steen

edelstenen en edelstenen sieraden verkoop
Spiritualiteit, sieraden, edelstenen
De zekerheden van https://www.hartvansteen.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Uw spirituele concept boetiek.
Unieke handgemaakte hangers. Bijzonder sieraden, ongewone mineralen, energiekristallen, spirituele voorwerpen, prachtige edelstenen.
De passie voor stenen bindt ons al jaren, voor beter en slechter. Aanvankelijk als hobby, daarna als levensstijl, tot nu, wanneer we ons er professioneel aan wijden.
Ons team bestaat uit mensen die alle aardse elementen vertegenwoordigen, die samen op het werk een geweldige en heel positieve energie-atmosfeer creëren.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020