Havery
Wij maken biologische en suikerzuinige granola om iedereen die een healthy lifestyle ambieert een oprechte energie boost te bezorgen!

• Duncan
    Review voor Havery

Lekkere granola, goed in de voedingswaarden en ik eet het meestal als tussendoortje met kwark voor of na het sporten. Snel in huis en allemaal heel netjes bevestigd enzo per e-mail. Aanrader!

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Havery

Zeer snelle levering, leuk verpakt, fijn product

• Hoe beoordeel je Havery?

• Mike van Wijngaarde
    Geverifieerde klant van Havery

Mooie en duidelijke site, goed product!

• L G Boex
    Geverifieerde klant van Havery

De kwaliteit van dienverlening is prima.
    De prijs-hoeveelheid van het product vind ik echter wat aan de lage kant. Als je kijkt wat je voor ruim EUR20 koopt, is dat niet hele veel

• Esti Timmer
    Geverifieerde klant van Havery

Klantvriendelijke en snelle service en reactie

• Daniel

Geen opmerkingen

• Esther
    Geverifieerde klant van Havery

Overzichtelijk en verschillende keuzes. Snel thuis bezorgd of op te halen! De site is strak en goed ingericht!
    Heb het proefpakketje cadeau gegeven en inmiddels een andere besteld! 😀

• Ann Van Tiel
    Geverifieerde klant van Havery

Ik heb het nooit ontvangen!!

Antwoord van Havery

Beste Ann, wat vervelend dat de levering vertraagd is. Onze excuses voor het ongemak. Helaas bleek dat de vervoerder het pakket niet op de juiste manier via de brievenbus kon aanbieden op het adres. We hebben daarom direct een nieuw pakket naar je toegestuurd, zodat je alsnog snel kunt genieten van onze granola! Eet smakelijk!

• Sandra Moorman
    Geverifieerde klant van Havery

Snel geleverd, goed verpakt en smaakvolle granola's. Fijn om de diverse smaken te kunnen proeven

• Saskia Van Kempen

Duidelijke website ,heerlijke smaken