Havery
Wij maken biologische en suikerzuinige granola om iedereen die een healthy lifestyle ambieert een oprechte energie boost te bezorgen!

Lidmaatschap per 10-11-2022 stopgezet

9,1

• Alfons Zuidgeest
    Geverifieerde klant van Havery

Snelle levering, makkelijk door de brievenbus en kwaliteit

• Duncan
    Review voor Havery

Lekkere granola, goed in de voedingswaarden en ik eet het meestal als tussendoortje met kwark voor of na het sporten. Snel in huis en allemaal heel netjes bevestigd enzo per e-mail. Aanrader!

• Nathalie Beij
    Review voor Havery

Zeer slecht contact mee te krijgen, zowel telefonisch als chat via de website.
    Daarnaast is het 1Ste keer dat ik bestel 2x fout gegaan: 1ste keer was pakket kwijt geraakt en 2de keer waren zakjes niet goed geseald waardoor granola door de doos heen lag

Antwoord van Havery

Beste Nathalie,

We vinden het heel erg vervelend dat er rondom jouw bestelling het één en ander verkeerd is gegaan. Dat had natuurlijk nooit mogen gebeuren!

Omdat dit telkens lijkt te gebeuren tijdens een specifiek segment van de dienstverlening, verwijzen wij graag nog eens naar onze mailwisseling. We ontvangen graag antwoord op onze verzoeken, zodat we jouw klacht in no-time succesvol kunnen afronden.

Wij staan als team voor je klaar om je te helpen!

Team Havery

Bereikbaarheid:
    Havery is van maandag tot en met zaterdag telefonisch en per webchat bereikbaar tussen 10.00 en 17.00 uur. We zijn 24/7 per e-mail te bereiken op hallo@havery.nl

• Marjolein
    Geverifieerde klant van Havery

Zeer snelle levering, leuk verpakt, fijn product

• Mike van Wijngaarde
    Geverifieerde klant van Havery

Mooie en duidelijke site, goed product!

• L G Boex
    Geverifieerde klant van Havery

De kwaliteit van dienverlening is prima.
    De prijs-hoeveelheid van het product vind ik echter wat aan de lage kant. Als je kijkt wat je voor ruim EUR20 koopt, is dat niet hele veel

• Esti Timmer
    Geverifieerde klant van Havery

Klantvriendelijke en snelle service en reactie

• Daniel

Geen opmerkingen

• Esther
    Geverifieerde klant van Havery

Overzichtelijk en verschillende keuzes. Snel thuis bezorgd of op te halen! De site is strak en goed ingericht!
    Heb het proefpakketje cadeau gegeven en inmiddels een andere besteld! 😀

• Ann Van Tiel
    Geverifieerde klant van Havery

Ik heb het nooit ontvangen!!

Antwoord van Havery

Beste Ann, wat vervelend dat de levering vertraagd is. Onze excuses voor het ongemak. Helaas bleek dat de vervoerder het pakket niet op de juiste manier via de brievenbus kon aanbieden op het adres. We hebben daarom direct een nieuw pakket naar je toegestuurd, zodat je alsnog snel kunt genieten van onze granola! Eet smakelijk!

• Sandra Moorman
    Geverifieerde klant van Havery

Snel geleverd, goed verpakt en smaakvolle granola's. Fijn om de diverse smaken te kunnen proeven

• Saskia Van Kempen

Duidelijke website ,heerlijke smaken

• A Wildekamp
    Geverifieerde klant van Havery

De granola snel in huis en zag er zeer verzorgd uit.

• Christy de Benis
    Geverifieerde klant van Havery

Het bestellen gaat gemakkelijk en je krijgt vervolgens persoonlijke en vrolijke bevestigingsmailtjes. De producten zijn van topkwaliteit! Ik bewaar de zakje geopend in de kartonnen verzenddoos en na 2 weken is de granola nog knapperig :).

• Jeanine
    Geverifieerde klant van Havery

Snelle levering en heel lekker!

• Heidi van Krieken
    Geverifieerde klant van Havery

Super snelle levering en heerlijke producten!

• Yvonne Swinkels
    Geverifieerde klant van Havery

Erg lekkere granola, snelle levering

• Kylie Wouterse
    Geverifieerde klant van Havery

Snelle service en goeie levering.

• J Dik
    Geverifieerde klant van Havery

Vlotte levering en kon mooi door de brievenbus.

• Esther
    Geverifieerde klant van Havery

Kwaliteit en service is uitstekend