Heidi kids Fashion

Heidi kids Fashion

Is Heidi kids Fashion veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Familie Spel
    Geverifieerde klant van Heidi kids Fashion

Stuurt eerst geen product op. Na 6 dagen order geannuleerd, geen enkele reactie op mails van deze shop. Klachten mailadres bestaat niet, mails komen terug. Dus ook mails gestuurd naar het info adres. Ineens wordt de order toch verstuurd en uiteraard door ons geweigerd aan de deur. Shop claimt dat sale retoursturen niet mogelijk is en houdt zich daarmee niet aan de wet. Ze willen zelfs een boete van 6.95 rekenen als je toch terug stuurt omdat ze het dan opnieuw aan je gaat verzenden. Mails bleven 3.5 week onbeantwoord. Daarna wilden ze alleen terugbetalen als het pakket retour was gegaan, terwijl het pakket nooit in ons eigendom is geweest. Ruim 25 dagen na het annuleren van de bestelling kwam er uiteindelijk geld terug terwijl zij dit binnen 14 dagen had moeten doen. Schandelijk hoe er met de klant wordt omgegaan en hoe de wet wordt aangepast naar eigen inzicht. Privé mails beantwoorden kon niet, maar op social media onder een review plaatsen : " Fijn dat de medemens tegenwoordig zo geduldig is" lukt dan weer wel. Absolute afrader dit bedrijf! Complimenten aan webwinkel keur die snelle reacties gaven op onze mails.

• Liseth Van ommen
    Geverifieerde klant van Heidi kids Fashion

Mooie kleertjes voor een goede prijs. En een snelle levering. Een echte aanrader!

• Hoe beoordeel je Heidi kids Fashion?

• Yvonne van den Belt
    Geverifieerde klant van Heidi kids Fashion

Snelle en nette levering!

• Liseth Van ommen
    Geverifieerde klant van Heidi kids Fashion

Mooie kleren, en een goede kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden

• Romy Oortman

Mooie kleren, snelle levering

• Judith Hendriks

Snelle levering!

• Gerline Van Ginkel

Netjes en vlug geleverd

• Marlies Oostendorp
    Geverifieerde klant van Heidi kids Fashion

Goede service, snel verstuurd. 1 artikel dat ik besteld had was er niet in de juiste maat, maar toen het er alsnog was werd het snel en kosteloos nagezonden. Leuke collectie ook, ik kom vast nog eens terug

• Luna Rijke
    Geverifieerde klant van Heidi kids Fashion

Super service zeer klant gericht snelle levering en een super mooie haar knip gematcht bij je bestelling erbij. Ik zeg GA ZO DOOR!!!

• Ashley De Vreugd

Super tevreden