Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl

Hekwerkwebshop.nl is het adres voor het kopen van hekwerken en poorten op maat. Wij vinden klantenservice en maatwerk belangrijk. Bezoek onze website en stel ons je vraag. Tot ziens!
hekwerk poorten afrastering
9,2

• veerman
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

snelle offerte , goede tekeningen ,goede communicatie over voortgang productie proces nette levering van behulpzame chauffeur maar vooral uitstekende materialen met zeer goede handleidingen en compleet pakket
    Al met al een uitstekend bedrijf waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen

• Hans
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Prima service, goede begeleiding met tekening en offerte vooraf en snelle levering van de bestelde balkonhekjes. Zal dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je review! Mooi dat ons proces als goed is ervaren. Veel plezier met de balkonhekken 😀

• Hoe beoordeel je Hekwerkwebshop.nl?

• Age
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

In maart 2024 heb ik een sierhekwerk (2 maal 10 meter) type B01 geplaatst (geen ervaring met plaatsen). Bouwtekening, levertijd, het sierhekwerk zelf en aflevering was keurig verzorgd (complimenten voor chauffeur Roelof). Wel is de montage instructie voor niet professionals te summier om het mooi waterpas te plaatsen. Bijvoorbeeld span eerst een lijn over de volle lengte; gebruik schorren en wat snel drogend beton om de palen goed vast te zetten. Ook kunnen de bouten om de elementen vast te zetten wel wat kleiner. Houd er verder rekening mee dat de lippen die in de sleufgaten worden geplaatst weinig ruimte laten om een kromming/bocht te faciliteren. Niettemin ben ik tevreden over het eindresultaat en kan ik de Hekwerk webshop zeker aanbevelen.
    Age

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je reactie Age! Fijn dat het zelf plaatsen van het sierhekwerk is gelukt. We nemen je feedback voor meer uitleg in montagehandleiding zeker mee. Veel plezier met het sierhekwerk!

• Jeroen W.
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Ik zou bijna willen dat ik veel vaker hekwerken nodig had, want mijn ervaring met hekwerkshop was top. Veel om uit te kiezen, een goeie prijs, daarna uitstekend geholpen door ter zake kundige medewerkers. Een voorbeeld: "wilt u echt de staanders naar buiten hebben gericht, dan wordt uw dakterras wat kleiner?". En dat nog in de offerte-fase. Daarna de tekeningen, gewoon heel goed dat alles nog even gecontroleerd wordt. Paar keer op en neer gemaild.

Tot de bezorging, van iemand die nog even mee wilde helpen ze naar boven brengen.

Hekwerkshop heeft z'n zaakjes gewoon goed op orde. En een kwalitatief uitstekend hekwerk gemaakt!

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Jeroen bedankt voor je review 😀 Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met alle stappen in ons proces. Veel plezier met de balustrade!

• H. Sanders
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Fijn bedrijf wat zich houdt aan afspraken, goede opvolging geeft en gelukkig ook een prachtig product. Dit was de 2e keer dat we van hun diensten gebruik maakten en een volgende keer doen we dat zeker weer! Een dikke aanrader :-)

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je berichtje! Goed om te horen dat ons proces naar wens is verlopen. Veel plezier met de balustrade.

• Gerard
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Het balkonhekwerk is in 1 woord helemaal top. Zeer goede kwaliteit en ziet er geweldig uit. Ben ook heel erg positief over de communicatie met dit bedrijf en de montage door het personeel. Kwaliteit staat voorop.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je aardige review! Wat gaaf dat je in een paar zinnen de zaken omschrijft die wij belangrijk vinden. Veel plezier met de balustrade 😃

• DvA
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

goed en betrouwbaar bedrijf. Snelle reacties, denken mee en prijzen meer dan redelijk in vergelijk met andere aanbieders. Kwaliteit zeer geod

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor het delen van je ervaring! Leuk om te horen dat de dienstverlening en producten naar wens zijn.

• MFA-Holwert
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Mooie glazen balustrade geleverd. Degelijk product en elegante vormgeving.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je review! Goed om te horen dat het hekwerk helemaal naar wens is. Veel plezier met de balustrade gewenst.

• Dirk Smet
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Balkondoek op maat besteld in ralkleur, maten doorgegeven bestelling geplaatst, en dikke week nadien netjes geleverd in België. Het balkondoek is van zeer goede kwaliteit. Alles top verlopen.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor het delen van je ervaring Dirk! Mooi om te horen dat onze producten ook in België goed worden ontvangen. Veel plezier met het balkondoek!

• Arie
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Erg mooi hekwerk, zeer goed geholpen, zeer goede service en het plaatsen was met behulp van de tekening prima te doen, zeker een aanrader.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je reactie 😀 Hier worden wij ook blij van. Veel plezier met het hekwerk!

• Sicco
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Prima adres voor mooi en degelijk sierhekwerk. Prijs erg aantrekkelijk. Zelf geplaatst. Blij mee!

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Goedendag Sicco, bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je blij bent met het sierhekwerk 😃 Veel plezier met het zelf geplaatste eindresultaat!

• C. Mouthaan
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Goed geholpen bij bestelling. Tekening en gereedschap bijgeleverd. Prima bezorging.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Dank voor je review! Mooi dat de levering en extra tools goed zijn ontvangen. Veel plezier met het hekwerk!

• Marcel
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Misleid door de leverbelofte op de website. Die is niet binnen 5 dagen maar pas ergens wanneer zij het binnen krijgen. Dat kan dus even duren. In had dag drie nog even gebeld en alles zou goed komen maar uiteindelijk toch niet. Zou nu de volgende week worden... Voordat je het koopt adviseren ze wel heel goed maar het is een grote tegenvaller dat de 5 dagen een loze belofte blijkt te zijn. Ik heb ze verzocht "binnen 5 dagen geleverd" van hun website af te halen omdat het misleidend is. Ben benieuwd of ze integer zijn en dat doen.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je ongemak met betrekking tot de levertijd. De opmerking 'mits voorradig' was hier blijkbaar van toepassing waardoor de leverindicatie te laag was. We hopen dat het product in goede orde is ontvangen.

• Remco
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Goede service en het hekwerk is fantastisch met bijbehorende sleutels en waterpas erbij top!

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je review Remco! We proberen een hekwerk als bouwpakket Ikea-like aan te leveren, en dat is dus gelukt 😀

• Cor
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Goede levering. Eerst een maatschets ontvangen en na goedkeuring start de productie!

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Dank voor je review. De extra controle van de tekening voor productie ervaren wij ook als positief. Veel plezier met het product!

• Kees Oversier
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Vandaag prima hekwerk geleverd en vakkundig gemonteerd. Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Complimenten!

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je review. Veel plezier met het mooie frans balkonhekwerk!

• Wim
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Een goede en snelle levering en goed materialen

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je review Wim. Goed om te horen dat de bestelling goed is verlopen.

• Ron
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Vriendelijke service van alle betrokkenen. Een bedrijf waar je met gerust hart kunt bestellen. Men levert kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je reactie Ron! Leuk om te horen dat je ervaring met ons positief is. Veel plezier met het product!

• mla
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Uitstekende keuzemogelijkheden op een heldere website. Prima prijs-kwaliteit verhouding. En goede service en informatie na bestelling. Heel blij met het eindproduct!

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Bedankt voor je beoordeling! Mooi om te horen dat onze diensten volgens plan zijn uitgevoerd. Veel plezier met het product!

• LP Bellefroid
    Review voor Hekwerkwebshop.nl

Fantastische/ geweldige service. In mijn geval, waar ik wel heel speciale wensen had, was de service echt geweldig goed. Ik heb best wel wat discussies gehad met de mensen van de hekwerkshop. Ze denken met je mee en dat helpt geweldig goed om tot een goede oplossing te komen. Dit is echt een hele goede klantgerichte service. En het eindproduct is van een geweldige kwaliteit.

Antwoord van Hekwerkwebshop.nl

Dankje voor de leuke reactie! Fijn om te lezen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Veel plezier met het product!