Herbsy
Wij van Herbsy willen een heerlijke verse kop thee voor iedereen. Ons assortiment bestaat uit veel verschillende soorten thee en varianten. Wij hebben voor zowel de fruitliefhebbers als de kruidenliefhebbers een heerlijke smaak in ons assortiment.
Thee, Losse thee, Verse thee
9,9

• Natasja van de Beek
    Geverifieerde klant van Herbsy

Heerlijke thee en goede service!

• Danielle Venema

Snellle en goede levering

• Hoe beoordeel je Herbsy?

• Sanne Poort
    Geverifieerde klant van Herbsy

Snelle verzending, mooi verpakt, aardig kaartje erbij en via brievenbuspost. Ook nog een doosje wierook cadeau

• Melissa Casiraghi

Top webwinkel, binnen 24 uur in huis mooi verpakt. Mijn complimenten

Antwoord van Herbsy

Bedankt voor uw feedback! Ontzettend blij om te horen dat u het zo heeft ervaren.

• Kelly Ottens
    Geverifieerde klant van Herbsy

Geweldige service en breed aanbod!

• Beau Semil
    Geverifieerde klant van Herbsy

Snelle levering en heel mooi verpakt! Ik bestel snel nog een keer!

• Janine Plant
    Review voor Herbsy

Ik heb het kruidentheepakket geprobeerd en ik was zeker positief verrast! De theetjes zijn erg lekker. Daarnaast is de service ook top! Omdat ik de thee kwam ophalen kreeg ik voor de verzendkosten een extra zakje sunny melon thee. Deze zomer heb ik daar een grote kan ice tea van gemaakt. Een echte aanraderšŸ˜‡

• raisa
    Review voor Herbsy

Heerlijke thee, die snel is verzonden met een top service. Klantvriendelijkheid is zeker 5 sterren en ik raad iedereen aan hier zijn/haar thee te bestellen. Mijn oma is ook helemaal gek op deze thee.

• kim
    Review voor Herbsy

leuk bedrijf, lekkere thee! snel verzonden

• M
    Review voor Herbsy

Super snelle levering door vriendelijke eigenaar. Unieke smaakjes met leuke & goede + handige verpakking.