Heren van de Koffie

Heren van de Koffie

Heren van de Koffie, aangenaam!
Enige aanbieder in Nederland die koffie(bonen) abonnementen aanbiedt, in combinatie met een JURA koffiemachine.

Webshop | Abonnementen | Koffiemachines | Koffiebonen | JURA-Dealer | Gratis verzending vanaf 40,- | Afrekenen via iDeal |

Lidmaatschap per 24-02-2021 stopgezet

8,4

• bert donkersloot
    Review voor Heren van de Koffie

4 jaren met plezier een apparaat gekocht totdat het einde contract was.

4 maanden teveel incasso geïnd, al een week bezig om geld terug te krijgen. Er wordt slecht gereageerd en tot nu toe geen geld retour.

• Renske Hannink
    Review voor Heren van de Koffie

Gekozen voor een prachtig Jura apparaat inclusie bonen-abonnement. Alles prima, echter het maandelijks leveren van de bonen binnen het abonnement verloopt niet soepel. Te laat, niet ingepland etc. Moeten toch tussentijds zelf koffiebonen aanschaffen. Veel telefonisch contact, maar het blijft stroef verlopen. Momenteel kan ik helemaal geen telefonisch contact krijgen. Via de site een e-mail sturen lukt ook niet. Heel jammer, want op deze manier gaat het genot van de heerlijke koffie er wel een beetje vanaf.

• AJM Koppen
    Review voor Heren van de Koffie

Fantastisch concept en een evenzo goede service die ik kreeg bij de bestelling van een mooie machine in combinatie met een koffie abonnement. Vragen werden naar tevredenheid beantwoord en de splinternieuwe machine werd na een paar dagen al geleverd. Helemaal top!

Antwoord van Heren van de Koffie

Dank voor het compliment aangaande ons concept! Tevens fijn om te horen dat u onze service als positief ervaart. Daar doen wij het voor. Geniet van de koffie en uw nieuwe JURA!

• Mars
    Review voor Heren van de Koffie

Vriendelijke en meedenkende werknemers. Helpen je het goede koffieapparaat uit te zoeken.
    Heel tevreden over Jura en de heerlijke koffie van de Heren van koffie!

• erik soer
    Review voor Heren van de Koffie

Prima antwoorden op onze vragen, duidelijke hulp voor onze keuzes.
    prima zaak. Nu even wachten op de afhandeling.

• Esther
    Review voor Heren van de Koffie

Zeer tevreden, correcte snelle afhandeling. Vragen werden duidelijk beantwoord. Ben er heel blij mee met deze service, alleen het bonen pakket paste niet door de brievenbus. Verder zou ik hen zeker aanraden!

• P. van der Schoot
    Review voor Heren van de Koffie

Onze machine werd vrijdagmorgen geleverd en de bonen kon ik bij de buurvrouw ophalen aan het einde van de middag... vanaf toen waren we verslaafd... haha!
    Melk bij moeten halen, waterreservoir en afvalbak al meerdere keren moeten bijvullen en legen en dat in 1 weekend! Kortom, super!

Blij met de keuze voor deze machine, een Jura E60 in een mooie zwarte afwerking. Deze machine is eenvoudig in gebruik, maar met goed instellen veel mogelijk. Zelfs onze favoriet espresso macchiato, maken we nu met gemak.

De bonen die wij gekozen hebben zijn de Sulawesi Kalosi, nu is dat natuurlijk voor iedereen verschillend, maar wij vinden de koffie met deze bonen heel erg lekker.

We vonden het alleen vreemd dat de bonen bij de buurvrouw lagen ondanks dat ze in een envelop zaten die door de brievenbus kon, zelf nog geprobeerd namelijk. Klein aandachtspuntje waar de Heren aandacht aan gaan geven. Dank je wel voor het snelle schakelen en afhandelen!

• P. van Dijk
    Review voor Heren van de Koffie

Ik ben zeer te spreken over dé Heren. Heb na lang zoeken mijn JURA hier aangeschaft omdat voornamelijk het concept mij aansprak. Daarnaast heb ik zowel telefonisch als per mail keurig advies mogen ontvangen. En daarom geniet ik nu van de machine die bij mij past, namelijk de JURA E6 i.c.m. de EARTH koffiebonen. Zowel de machine als de bonen raad ik enorm aan. Een SUPER combinatie. Iedereen die bij mij op visite komt is enthousiast en raad ik de Heren van de Koffie aan. Keep it up heren!

• Johan
    Review voor Heren van de Koffie

Wilde een apparaat bestellen in combinatie met abonnement, deze kwam niet in winkelwagen, geen reactie op mijn mail, waardeloos bedrijf als je t mij vraagt. proeftijd fail wat mij betreft.

Antwoord van Heren van de Koffie

Goedemorgen Johan, helaas hebben wij nog niets van je vernomen. Bel ons even of laat je gegevens achter zodat wij jou terug kunnen bellen. We bieden je graag een passende koffiemachine aan in abonnementsvorm.