Het Meubelcentrum
Het Meubelcentrum heeft een eigen fabriek waar steigerhouten en industriële meubels worden gemaakt. Met een eigen ontwerp-, hout-, metaal- en spuit afdeling worden de meubels ambachtelijk gemaakt door hoog geschoolde meubelmakers. In de webshop is het mogelijk om verschillende maatvoering, afwerking etc te kiezen maar natuurlijk is maatwerk ook geen enkel probleem.

Liever persoonlijk advies onder het genot van een kop goede koffie en een gratis 3D tekening van het meubel wat u voor ogen heeft? Kom langs in onze showroom, we zijn dagelijks geopend op werkdagen van 9.00 tot 17.00. Voor afwijkende tijden maken we graag een afspraak met u. Telefoon : 050 - 744 04 00 of email : info@hetmeubelcentrum.nl

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 03-12-2019 ingetrokken

8,7

• Martin
    Review voor Het Meubelcentrum

Hetmeubelcentrum.nl spamt mij op diverse mailadressen.
    Nog nooit van ze gehoord, dus ga ik een melding aan spamklacht.nl als ze niet kunnen verklarenwaarom ze spammen.
    Heb ze gebeld, maar ze willen met niet doorverbinden met directeur / eigenaar.

Antwoord van Het Meubelcentrum

Beste Martin,

Dank je wel voor je feedback. Positieve berichten zijn natuurlijk altijd leuker maar van negatieve berichten kunnen we natuurlijk meer leren. Zoals eerder ook per email is aangegeven zijn alle email adressen met @[uwdomein].nl verwijdert.

Ook heeft onze directeur gister proberen telefonisch contact op te nemen echter is dit niet gelukt. Daarnaast hebben we in een email ter compensatie en ter excuses u een persoonlijke waardebon gestuurd ter waarde van 50 euro.

We hopen dat we je op deze manier kunnen laten zien dat we ook een fijne winkelervaring kunnen bieden in plaats van de negatiever ervaring die je met ons hebt gehad. Op die manier laten we je graag ervaren dat we meer waard zijn 1 ster die je hier hebt achter gelaten. :)

• Jolanda Reurekas
    Review voor Het Meubelcentrum

Super blij met onze nieuwe op maat gemaakte familie eethoek. Er werd goed met ons meegedacht in wat we graag wouden. Snelle levering en de jongens die het kwamen brengen deden keurig hun werk. Ook al het afval werd keurig meegenomen. Hier komen we zeker vaker!

• Familie van kroos
    Review voor Het Meubelcentrum

We hebben een tafeltje gekocht bij meubelcentrum maar bij transport was deze beschadigd. Wij bellen en geen probleem, tafeltje vervangen zonder gedoe.

• M.Jonkink
    Review voor Het Meubelcentrum

Net een bureau en ladekastje besteld, de maat stond er niet tussen dus toen heb ik de klantenservice een berichtje gestuurd. Was allemaal geen probleem, het is aangepast en we zijn er heel blij mee!

• Familie Sminke
    Review voor Het Meubelcentrum

We zijn heel tevreden! Na het bestellen was de communicatie erg fijn en onze zoon geniet nu van zijn nieuw bureau, kast en bed wat speciaal voor hem ontworpen is!

• Stephan Jorritsma
    Review voor Het Meubelcentrum

We zijn uitstekend geholpen! De klantenservice heeft voor ons een 3D tekening gemaakt van de tafel die we graag wilde hebben. We zijn er heel blij mee.