Het landhuys.nl

Het landhuys.nl

Bij Het Landhuys shop de hippe merken en vindt je vindt je er een uitgebreide aanbod aan (design) meubelen. Ook hebben wij een mooi aanbod woonaccessoires en kindermeubelen. Maar bedrijven kunnen ook bij ons terecht voor hun kantoor of kantine inrichting. Bekijk in onze webshop www.hetlandhuys.nl ons aanbod en geniet van de voordelen van het shoppen bij Het Landhuys.nl.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 30-09-2019 stopgezet

8,9
Filter 62 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Ria Matsinger
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Mooi snel geleverd .Alleen de verpakking vond ik wat veel van het goede .Veel bubbeltjes plastic en grote doos voor klein artikel .

Beste Ria,

Fijn om te horen dat onze levertijd naar wens was. Uiteraard is het streven om zo weinig mogelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken. Wij nemen jouw feedback hierin mee. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk

• Wendy van Haaren

Tevreden

Antwoord van Het landhuys.nl

Beste Wendy, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Faruk

• Dick Vosselman
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Jammer dat er niet meer kleuren leverbaar waren.

Beste Dick,
    Hartelijk dank voor je review. Het is inderdaad jammer dat de gewenste tuinstoel niet meer leverbaar was in andere kleuren. Maar gelukkig kon je alsnog slagen met de huidige aanbod. Wij wensen je dan ook veel plezier met de nieuwe tuinstoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

• katrijn aken
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Mijn eerste bestelling bleef heel erg lang achter. Ik heb dan ook meerdere keren moeten mailen om te weten waar mijn stoelen bleven... Ze gingen de dag na aankoop geleverd worden... NIET DUS! dit is de 2de bestelling en weer laten ze me weken wachten ook de track and trace Is onbekend...
    Niet tevreden dus en laatste keer dat ik bestel hier!
    Na mijn beoordeling kreeg ik een mail terug waarin zei blijven beweren dat 99% van de bestellingen goed gaan... Heb ik even pech dat het bij mij 2x slecht ging! Ook vroegen ze mij om de riveuw aantepassen. Dat is bij deze dan gebeurd.... Hebben nog steeds geen stoelen ontvangen

Beste Katrijn,
    Ik snap uw frustratie volledig en het is ook ontzettend jammer dat u orders zo zijn verlopen. Dit is dan ook absoluut niet onze streven. Het verhaal hebben we aan uw uitgelegd per mail en gaan we niet weer herhalen. Ik snap dat u daar niet in mee wilt gaan en dat is uw recht. Maar wij communiceren open en eerlijk naar onze klanten omdat we onze klanten de beste service willen bieden.

Helaas lukt het niet altijd, maar daar doen we wel ons best voor. Ik zie dat uw stoelen al inmiddels vandaag zijn geleverd. Ik wens u veel plezier met uw stoelen en uiteraard staan we klaar voor eventuele vragen. Prettige dag verder. Met vriendelijke groet, Faruk

• janneke nieuwenhuizen van
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Bestelling (grote doos) niet afgeleverd maar onder overkapping neergezet.
    De 2 stoelen zijn van goede kwaliteit, robuust end degelijk alhoewel 1 stoel moeizaam in elkaar paste.
    Zitting en frame waren slecht "compatible", spanband nodig ! Bijgeleverde bouten waren alle vier dezelfde afmeting
    terwijl volgens beschrijving er 2 een kleiner formaat moesten hebben, dus bouten zelf afgezaagd.

Beste Janneke,

Hartelijk dank voor je feedback. Jammer om te horen dat de DHL bezorger jouw bestelling zomaar zo heeft achter gelaten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als de bestelling onverhoopt niet blijkt 'compleet' of onjuist te zijn dan horen we dit graag meteen, we kunnen vaak binnen 24 uur een nieuwe levering verzorgen. Excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat de kwaliteit verder naar wens is. Veel plezier met de nieuwe stoelen. Met vriendelijke groet, Faruk

• Brigitte Bessems
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Mooie kussenhoezen. Prachtige kleur. Nette en representatieve levering.

Beste Brigitte,
    Hartelijk dank voor je feedback, fijn om te horen dat de bestelling van de kussens naar wens was. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

• Joke Bron
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Wel netjes afgeleverd duurde wel lang vond ik en voor die prijs had er ook een binnen kussen bijgeleverd kunnen worden vind ik wel jammer

Antwoord van Het landhuys.nl

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw bestelling had inderdaad iets van vertraging, excuses hiervoor nogmaals. Wij zullen uw feedback meenemen ter verbetering van onze service. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en onze overige diensten. Fijne dag. Met vriendelijke groet, F. Ljimani

• Saskia
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Snelle levering en product (tuinstoelen ) overtrof zelfs mijn verwachting.

Antwoord van Het landhuys.nl

Hoi Saskia, leuk om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Faruk

• Nyoka Delsman
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Snelle levering goed verpakt en gratis goed advies kortom topper.zou zeker weer bij het landhyus kopen.mv gr nyoka

Antwoord van Het landhuys.nl

Hallo Nyoka, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wens u veel plezier met uw aankoop en als er nog vragen zijn horen we het graag. Met vriendelijke groet, Faruk

• Joke Van kleef
    Geverifieerde klant van Het landhuys.nl

Na de bestelling hebben wij onze stoelen de volgende dag al geleverd gekregen. Prima,echter er bleken bij 1 stoel 2 stoelpootdopjes te ontbreken. Hierop hebben wij telefonisch geprobeerd contact te krijgen helaas tot op heden niet gelukt ook op de ingesproken voicemail en verstuurde email nog geen reactie gehad op het verzoek de stoeldopjes na te sturen. Verder tevreden over de stoelen. Wij hebben inmiddels de dopjes aangestuurd gekregen en zijn tevreden over de geleverde producten en snelle reactie n.a.v. onze reactie.

Antwoord van Het landhuys.nl

Beste Joke, Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze producten. Onze excuses voor de vertraagde communicatie, maar belangrijk is dat ons uiterst best u klacht z.s.m mogelijk op te lossen. Wij wensen u veel plezier met u aankoop. Fijne dag. Met vriendelijke groet, Faruk.