Hidxenonverlichting.nl

Hidxenonverlichting.nl

Online Marktleider op het gebied van Xenon Auto verlichting. U vindt in onze webshop een groots aanbod van de beste kwaliteit Xenon lampen, Xenon Kits, LED verlichting en Accessoires!
8,9
2.222 klantbeoordelingen

• jp otte

in alles

• Hr
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

19dec bestelling geplaatst . Moet nu 31dec nog komen. Geen reacties op mail en verzoek terugbetaling. Waardeloos

• Hoe beoordeel je Hidxenonverlichting.nl?

• Stijn
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

Slechtste webshop ooit, artikelen netjes retour gedaan via postnl track and trace. Artikel is aangekomen en getekend voor ontvangst. Echter vandaag een 3de herinnering gekregen voor een artikel dat ik niet bezit en zij al lang terughebben. Bestel hier NOOIT en bestel op xenonlamp.nl! Kunnen jullie nog iets van leren!

• Pim
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

Op 13 sept. heb ik een lampje besteld. Deze zou maandag verzonden zijn, echter had ik na enkele dagen nog steeds niks ontvangen. Dus gebeld, door een fout zou de lamp niet verzonden zijn en hij zou dezelfde dag alsnog worden verzonden. Volgende dag weer niks ontvangen, dus weer gebeld. De lamp bleek toch niet op voorraad en er zou een alternatief worden gestuurd en ik zou €15 retour krijgen. Ook dit gebeurde weer niet! Dus alweer gebeld en nu is het lampje eindelijk bezorgd. Echter heb ik €6,80 retour gekregen in plaats van de afgesproken €15. Dus zelfs deze afspraak is niet nagekomen.
    Daarna verschillende mails gestuurd, geen reactie. Zelfs niet na melding bij klacht.nl.

Één keer, nooit meer! Echt waardeloze service!

• Arjan
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

Te laat geleverd en tevens niet het juiste!
    Geen reactie op mails........

• Michael
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

Bestellen gaat gemakkelijk en de levering is snel. Telefonisch wordt over retourneren niet lastig gedaan, er wordt enkel gemeld dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Maar dan begint de ellende.
    Inmiddels 2 maanden nadat ik mijn bestelling heb geretourneerd, is de betaling nog niet uit de systemen van Afterpay gehaald. Meerdere malen geprobeerd contact op te nemen, maar er wordt niet gereageerd. Ook Afterpay heeft meerdere pogingen gedaan, maar Hidxenonverlichting geeft niet thuis.
    Wees verstandig en bestel liever bij een webshop die wel een correcte service biedt.

• GerardK
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

Reageren niet op e-mails en telefonisch ook niet bereikbaar (meerdere keren geprobeerd). Ook de voicemail inspreken wordt niet op gereageerd. Ik zit met een paar lampen waar ik niets mee kan en terugsturen wordt op deze manier wel erg lastig gemaakt.

• G.
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

Bestellen en leveren gaat goed. After service kennen ze niet!
    Lampen is troep en ik zou ze niet gratis willen krijgen. 1 van de lampen was ook gescheurd in de voet.
    Lampen terug gestuurd en dan hoor je niks meer. Email is soweiso zinloos, want daar wordt nooit op gereageerd (krijg je netjes een standaard bericht dat deze binnen 24 beantwoord wordt tenzij er technische storingen zijn). Nou kennelijk hebben ze altijd dus technische storingen want men reageert niet op e-mails!
    Via de telefoon zijn ze wel bereikbaar (nadat je standaard eerst 5 min. moet wachten omdat je zogenaamd de 1ste in de wachtrij bent).......
    Uiteraard krijg je dan een heel mooi verhaal te horen en dat de lampen van top kwaliteit zijn. Kennelijk is hun definitief van kwaliteit iets anders dan die van mij.

In ieder geval wacht ik nog steeds op mijn geld en ik vermoed dat ik andere stappen moet gaan ondernemen. Overigens als je review leest van mensen die producten retour hebben gestuurd is er daadwerkelijk ook echt niemand die binnen 14 dagen zijn geld retour heeft ontvangen.

Mensen wees gewaarschuwd en doe vooral geen zaken met dit bedrijf!!!!!

• Marcel
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

Xenon besteld bleven knipperen waarop op advies van Marcel ontstoringskabels besteld.
    Niet ontvangen marcel is het 2x vergeten. Nu wil ik het terugsturen is het op eigen kosten en ik weet niet of ik mijn geld ga terugkrijgen!

Via de mail reageren ze niet meer als je iets terug wilt sturen!!!

• Made in China
    Review voor Hidxenonverlichting.nl

2 maal lampen gekocht xenon Ds1, pasvorm slecht en Made in China.
    Volgende keer toch maar gewoon wat meer uitgeven aan een kwaliteit lamp en merk.