Hihome Smart

Hihome Smart

Hihome - Smart Home made easy. Ontwikkeld vanuit Nederland en ondersteund in Nederland.
9,3
Filter 437 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 226 met beschrijving

• John Peters

Goed en makkelijk product

• Mikkel Jensen
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Fast delivery and great products 👍🏻

• Hoe beoordeel je Hihome Smart?

• Frederic
    Review voor Hihome Smart

Super producten, mooie integratie met Google, een prima product om je huis te automatiseren.

• Geert
    Review voor Hihome Smart

Al verschillende produ ten gekocht en alles perfect geleverd en heel tevreden over de werking ervan en goede service!👍

• Marice
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Snelle levering, bestellen ging eenvoudig, prima op tijd.

• Albert Gerritsen
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Netjes en snel geleverd , eenvoudig te installeren

• Wim
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Snelle levering en een goed product.

• Marco Wouters
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

alles verliep als afgesproken!

• John P

Super produkt

• Steve B.
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Overall best ok, Snelle levering, dat wel, maar de retour had toch wel wat voeten in de aarde ... Het duurde tot 12 dagen, vooraleer de retour eigenlijk bevestigd was. Communicatie duurde wat langer. Ik had enkele mails gestuurd naar verschillende adressen .. hi@Hihome.... Info@hihome... Er kwam weinig reply terug. Op een bepaald moment lag de retour ergens te wachten op afhaling :s ... Ik dacht even dat ze hem niet gingen ophalen of in ontvangst nemen. Wellicht hebben de feestdagen hier iets mee te maken, maar toch, beetje transparantere communicatie naar klanten zou veel beter zijn. Mails om reviews te schrijven en te beoordelen, die waren sneller dan een antwoord op de retour. Uitendelijk werd alles wel afgehandeld, maar het is een onaangenaam gevoel om geen zekerheid te hebben.

• kris de pessemier
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Perfecte service, goede prijs voor een prima product

• Amandine Marie
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Snelle levering, volgende dag of de dag erna al in huis. En goed ingepakt.

• Marchienus Nijsingh
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

Mooie aanbieding en snelle verzending. Uit ervaring bekend met de kwaliteit.

• Marc
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

hoewel ik hier al verschillende keren besteld had ging deze keer de bestelling volledig de mist in. het pakje werd geleverd op een voor mij onbereikbare plaats zonder dat het eerst thuis aangeboden werd.

• Leen Van der Maas

Prima producten met meerwaarde

• Let op!!
    Review voor Hihome Smart

Deze smart lampen werken alleen op 2,4 Ghz en ik krijg ze nog niet aan de gang heb het bij de aanschaf nergens gelezen maar ik blijf proberen bij de instellingen van mijn modem

Antwoord van Hihome Smart

Hi,

Er zijn naar ons weten geen uitzonderen, maar alle WiFi slimme lampen werken uitsluitend op 2.4Ghz WiFi. Dit is ook overal, verpakking, handleiding en website te lezen.

Wij hebben ook een specifiek hulp artikel omtrent WiFi. Zie: https://support.hihome.eu/article/21-hihome-producten-en-2-4ghz-en-5ghz-wi-fi-netwerken

• Bdw

Producten hebben beperkte levensduur

• Ru Boots

Bezorgingstijdstip duidelijker

• William Roelants

Super handige stekkers👌

• Rene
    Geverifieerde klant van Hihome Smart

De service is goed , een paarkeer gebruik van gemaakt , reageren snel , kunt ze ook bellen