Hippe Girls
Welkom bij Hippe Girls!

De leukste online juwelier van Nederland. Als moeder van drie meisjes, weten wij wat de meisjes leuk vinden.

Naast ons fantastische assortiment zilveren sieraden verkopen wij ook gouden en chirurgisch stalen sieraden.
Haaraccessoires, prinsessenjurken met hakken, schooltassen. Alles voor echt hippe girls.

Bestellingen die op een werkdag voor 14;00 uur binnen komen worden dezelfde werkdag nog verzonden. Bij een besteding boven de €29,95 worden de bestellingen binnen Nederland gratis verzonden.

Wij proberen iedere bestelling extra leuk voor u in te pakken.
De zekerheden van https://www.hippegirls.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016