Hobbyhoek Venray de betaalbare assortiment in hobby & knutselspullen

Hobbyhoek Venray de betaalbare assortiment in hobby & knutselspullen

Sinds de eerste dag hebben we hard gewerkt om ons productaanbod uit te breiden en onze klantervaring nog beter te maken. We zijn er trots op dat we zo ver zijn gekomen, maar we blijven er ook naar streven om het nog beter te doen.
Onze collecties zijn zorgvuldig samengesteld. De opties voor bezorging en de betaalmethoden zijn uitgebreid en flexibel. Bekijk ons productaanbod en ervaar zelf hoe het winkelen bij Hobbyhoek-Venray er aan toe gaat. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen, commentaar of suggesties.

Lidmaatschap per 25-10-2021 stopgezet

9,6
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Suni
    Review voor Hobbyhoek Venray de betaalbare assortiment in hobby & knutselspullen

Goed service en reageert snel.
    Lukte iets niet op de web shop. Via whatsapp contact gezocht. En kreeg vrij snel antwoord. En kon het dezelfde dag ook nog afhalen. Super!

• Petra Akkermans
    Geverifieerde klant van Hobbyhoek Venray de betaalbare assortiment in hobby & knutselspullen

Goede service en mooie prijzen.

• gerda

heel vlug

• Evelyn daalman

Zijn heel beleefd goede service altijd gezelig een praatje lieve mensen

• Juliet

Snelle levering, vriendelijkheid

• B Nieuwenhuijzen

Goede prijzen en snelle levering

• Sandra van der mast

Goede verzorging en snelle levering

• L. van Heeren

Ruime keuze, makkelijk om te bestellen en te betalen, snel en goed geleverd!