Hoesjes2day
Goedkope telefoonhoesjes en gsm accessoires! Uw online webwinkel voor telefoonhoesjes en gsm accessoires. Gratis verzending & Snel geleverd!

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 02-04-2021 ingetrokken

9,1
Filter 696 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 602 met beschrijving

• Chita Stols
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Weet niet of ze het thuis brengen of naar post.nl brengen heb dat wel aangegeven maar is niet duidelijk de volgende dag thuis klopt dus ook niet heb het nog niet in huis

• Kristof Leenders
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Het glas op de camera van mijn Galaxy S6 was gebarsten, kwam op Hoesjes2day terecht om een vervanging van dit glas te kopen. Hiervoor moest ik wel een kit kopen met de camera lens cover en het glas samen, ipv enkel het glazen onderdeel.
    Op het glas zat ook geen zelfklevende kant, dus moest ik het zelf vastkleven op de originele lenscover met wat secondelijm.

De bestelling en verzending van het product was zonder problemen verlopen, kwam ook keurig aan op de uitgerekende dag.

• Annemieke van der Wal
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Helaas werd het verkeerde hoesje geleverd. Inmiddels terug gestuurd.

• Thea de WIT
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Keurig en snel afgehandeld. Ook de teruggave van de korting.

• Gaby
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zoals verwacht, zowel product als levering

• Mirthe Grit
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zowel bestelling als levering verliepen uitstekend! Niets op aan te merken.

• Dimi De Belder
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Ik heb speciaal de aankoop gedaan bij jullie, zodat ik zeker was dat het artikel op tijd geleverd werd. Ik vertrek namelijk vrijdagochtend op verlof, en dien mijn gsm te herstellen, of kan anders geen foto's nemen. Nu blijkt het artikel nog steeds niet geleverd te zijn. Indien dit morgen nog verandert, pas ik mijn beoordeling nog aan. Anders is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ook al snap ik goed genoeg dat jullie hoogstwaarschijnlijk jullie best gedaan hebben om het artikel tijdig te verzenden, waarvoor mijn dank, en dat het hoogstwaarschijnlijk eerder de fout van de traagheid van de post is...

• Hetty Vermeulen
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

De levering duurde een dag langer dan op de website aangegeven, maar was het wachten waard. Prima product tegen een goede prijs.

• Jessica Arendsen
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Snelle levering, zeer tevreden.

• Geert Segaar
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zeer snel geleverd. Exact wat besteld was.

• theo vermeer
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

na zoeken op internet kwam HOESJES2day er als goedkoopste er uit heb ik het niet over 1 of 2 € maar veel meer over het zelfde product
    besteld betaald en op tijd in huis
    voor mij perfect
    vandaar uitstekend

• Georgios Toumbas
    Review voor Hoesjes2day

Hoesje 1ste instantke niet geleverd door Postnl terwijl het wel opgestuurd was .Hoesjes2day heeft opnieuw een opgestiurd.Toppie

• Lia
    Review voor Hoesjes2day

Correcte en snelle levering.
    Telefoonhoesje voldoet aan mijn verwachtingen; mooi design, opening voor de lens van de camera, makkelijke sluitgesp, en het belangrijkste beschermd mijn telefoon goed. Al met al een tevreden klant.

• Tamar Nelwan
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zoals gewoonlijk snelle service, maar had wel een bezwaar. Heb dit product ( 3M black doubble sided tape 1mm) al eerder besteld en toen werd het geleverd met twee schutvellen en in een goede envelop. Nu Geleverd zonder schutsel in een plastic zakje.
    En dat kleeft natuurlijk helemaal vast aan de tape. Dat vind ik een slechte ontwikkeling.

• Gerard Teeuwen
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zeer snel geregeld en ook nog eens kosteloos verstuurd. Prima.

• khallil
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

ik ben tevreden over mijn product in dit geval een screenprotector. werd netjes op de afgegeven tijd bezorgd.

• carel lamboo

• P. van Doorne
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Was er snel echter niet het hoesje wat ik bestelde, leek er op

• E. Spek
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Gewoon een keurig zwart hoesje die de telefoon prima beschermd. Vooral de siliconen rand die om het toestel gaat is zeker een pre!

• Berry Langelaar

Goede contact en levering