Hoesjes2day
Goedkope telefoonhoesjes en gsm accessoires! Uw online webwinkel voor telefoonhoesjes en gsm accessoires. Gratis verzending & Snel geleverd!
9,1
Filter 691 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 599 met beschrijving

• Chita Stols
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Weet niet of ze het thuis brengen of naar post.nl brengen heb dat wel aangegeven maar is niet duidelijk de volgende dag thuis klopt dus ook niet heb het nog niet in huis

• Kristof Leenders
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Het glas op de camera van mijn Galaxy S6 was gebarsten, kwam op Hoesjes2day terecht om een vervanging van dit glas te kopen. Hiervoor moest ik wel een kit kopen met de camera lens cover en het glas samen, ipv enkel het glazen onderdeel.
    Op het glas zat ook geen zelfklevende kant, dus moest ik het zelf vastkleven op de originele lenscover met wat secondelijm.

De bestelling en verzending van het product was zonder problemen verlopen, kwam ook keurig aan op de uitgerekende dag.

• Hoe beoordeel je Hoesjes2day?

• Annemieke van der Wal
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Helaas werd het verkeerde hoesje geleverd. Inmiddels terug gestuurd.

• Thea de WIT
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Keurig en snel afgehandeld. Ook de teruggave van de korting.

• Gaby
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zoals verwacht, zowel product als levering

• Mirthe Grit
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zowel bestelling als levering verliepen uitstekend! Niets op aan te merken.

• Dimi De Belder
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Ik heb speciaal de aankoop gedaan bij jullie, zodat ik zeker was dat het artikel op tijd geleverd werd. Ik vertrek namelijk vrijdagochtend op verlof, en dien mijn gsm te herstellen, of kan anders geen foto's nemen. Nu blijkt het artikel nog steeds niet geleverd te zijn. Indien dit morgen nog verandert, pas ik mijn beoordeling nog aan. Anders is dit een zeer teleurstellende ervaring. Ook al snap ik goed genoeg dat jullie hoogstwaarschijnlijk jullie best gedaan hebben om het artikel tijdig te verzenden, waarvoor mijn dank, en dat het hoogstwaarschijnlijk eerder de fout van de traagheid van de post is...

• Hetty Vermeulen
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

De levering duurde een dag langer dan op de website aangegeven, maar was het wachten waard. Prima product tegen een goede prijs.

• Jessica Arendsen
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Snelle levering, zeer tevreden.

• Geert Segaar
    Geverifieerde klant van Hoesjes2day

Zeer snel geleverd. Exact wat besteld was.