Holland-design

Lidmaatschap per 30-03-2021 stopgezet

9,3

• Berkhout
    Review voor Holland-design

Uitstekende service bij Holland Design. De bestelde lamp was niet wat ik ervan verwacht had. Bij aflevering van de lamp was deze verpakt in een doos welke op een pallet stond. Holland Design gebeld met de vraag of ik de lamp zelf kon terugbrengen aangezien de pallet gelijk retour was gegaan. 2 dagen later belde Holland Design terug met de boodschap dat ze de lamp zelf kwamen halen.
    Dat is wat je noemt echt een uitstekende service!

Antwoord van Holland-design

Hartelijk dank voor de mooie review en wellicht tot een volgende keer.

• rob&wilma
    Review voor Holland-design

Uitstekende ervaring met Holland Design. Ons oog was gevallen op een beacon whitehaven zonder verlichting...deze bleek op korte termijn niet leverbaar. Van Holland Design kregen wij echter het voorstel om in deze hele warme zomerperiode het voorlopig te doen met een whitehaven met verlichting. Dit aanbod hebben we met beide handen aangepakt. Deze ventilator werd geheel kostenloos verstuurd. Op basis van vertrouwen werd er vanuit gegaan dat wij voorzichtig met de ventilator en de verpakking zouden omgaan. Uiteraard hebben we dat gedaan. Na enkele weken was de whitehaven zonder verlichting beschikbaar en werd deze netjes via de post aan ons verzonden. De tijdelijke ventilator kon geheel kostenloos weer retour worden gezonden. In tegenstelling tot een andere reviewer hebben wij dus uitstekende ervaringen met Holland Design indien e.e.a. niet leverbaar is. Sterker nog ...ik denk dat weinig andere bedrijven een dergelijke goede service bieden ....top van Holland Design!!!! je kunt hier met een gerust hart kopen.

• Hans Janssen
    Review voor Holland-design

Ik heb bij Holland-design een plafondventilator Beacon Whitehaven besteld omdat ik deze snel wilde hebben en de site aangaf: Op Voorraad. Dat bleek niet zo te zijn. Ik kreeg daar een mail over en het geld was relatief snel teruggeboekt. Toch heeft het mij veel moeite gekost om uit te zoeken waar ik het wilde hebben, te bestellen, weer terug te mailen, geld een tijdje van de rekening, toch ergens anders bestellen etc.
    Dus wat mij betreft niet akkoord en integer als webshops Op Voorraad op de site zetten en het dan 5 weken levertijd blijkt te zijn. Inmiddels is de site op dit onderdeel gecorrigeerd.

Als reactie op het weerwoord van Holland-Design: Andere webshops hadden wel in de gaten dat het artikel niet meer op voorraad was. Ik heb een paar dagen later op de site gekeken en toen stond er nog steeds op voorraad. Het heeft dus nogal geduurd voordat de site aangepast was.

Geachte heer Janssen,
    Inderdaad jammer dat het zo gelopen is voor u maar natuurlijk ook voor ons,
    U zult kunnen begrijpen dat er vorige week een enorme run op ventilatoren was i.v.m. het warme weer. Zodoende bleek de voorraad weggevlogen te zijn en visten wij beiden achter het net.
    Misschien een volgende keer beter.

• P.J. Anders
    Review voor Holland-design

Na wat problemen met de boring van de lampen wat zeker niet de fout was van Team Holland-design, maar wat een fabricage fout was heb het Team dit met zeer hoog tevredenheid verholpen door de 5 lampen die fout geboord waren om te ruilen voor lampen die wel een goede boring hebben.
    Team Holland-design beveel ik ten zeerste aan.
    Ga zeker zo door.
    Nogmaals hartelijk dank.

• Geert van Rooij
    Review voor Holland-design

Ik ben zeer te spreken over de servicegerichtheid van Holland-Design; Ouderwetse klantvriendelijkheid die je vandaag de dag nog zelden tegen komt!
    Je krijgt niet steeds direct antwoord, maar belofte maakt schuld: ze bellen desnoods laat op de avond nog terug met het antwoord op je vragen.
    Ook toen, buiten hun schuld, de geleverde lamp NIET gehangen kon worden in mijn woonkamer, (en door toedoen van DHL de lamp in feite TE LAAT werd terugontvangen door Holland-Design), werd het factuurbedrag nog DEZELFDE DAG door mij terugontvangen! Zeer erkentelijk!

• Debbie
    Review voor Holland-design

Wat een super service!! Aantal vragen over een lamp en medewerker aan de telefoon kon niet meteen helpen. Ik werd keurig binnen een uur teruggebeld met het antwoord en ook daarna na telefonisch contact goede opvolging. Er zat een piep in de dimmer van de lamp en binnen een dag had ik een nieuwe lamp en kon ik de oude retour sturen. Echt super goed, super snel en super klantvriendelijk! Ik kon zeker terug als ik weer iets nodig heb.

Hallo Debbie,
    Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service.
    Veel "licht" plezier van je nieuwe lamp.
    M.vr.gr. Team Holland-design

• Erik R
    Review voor Holland-design

Heel erg tevreden over deze webshop. We hebben twee lampen bij Holland-design gekocht. Het contact over de bestelling en de leveringstijden verliep erg goed. Bij levering was een onderdeel van één van de lampen beschadigd. Na contact hadden we binnen 1,5 dag het vervangende onderdeel in huis.

• Van den Brink
    Review voor Holland-design

Na een telefoontje over de levertijd van een product, heb ik de lamp direct besteld. De deskundigheid en vriendelijke service zijn me goed bevallen.

• Bram van den Acker
    Review voor Holland-design

Zeer tevreden over de levering en geboden service! Snelle reacties en handelingen na het plaatsen van mijn order!

• Ben de Wit
    Review voor Holland-design

Leuk assortiment tegen prima prijzen. De levering liep ook vlotjes.

• VSC
    Review voor Holland-design

Dit is een test voor API integratie