Home by Dewy

Home by Dewy

De webshop met de leukste woonaccessoires en cadeaus.

Woonaccessoires, Cadeaus
De zekerheden van https://www.homebydewy.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hi! In 2015 ben ik, Dewy, gestart met deze webshop. Omdat ik zelf heel erg enthousiast word (lees: ik kan er uuuuren over praten) van accessoires (niet zo gek met een interieur achtergrond) en cadeaus word de collectie steeds uitgebreid met nieuwe merken! Ik ga elke keer weer opzoek naar iets nieuws wat past bij mijn collectie.

Ik vind een persoonlijke service erg belangrijk. Verder heb ik een liefde voor het inpakken van cadeautjes. Je kunt dus bij elk item aangeven of en hoe je het item ingepakt wilt hebben.

Heb je vragen? Neem dan gerust contact met mij op!

Liefs,

Dewy | Home by Dewy