Homeshoponline.nl

Lidmaatschap per 03-02-2022 stopgezet

8,6

• Stef van der Sijde
    Review voor Homeshoponline.nl

Het product kwam goed aan, maar ik mis info over retourneren. Daarnaast is homeshoponline niet meer bereikbaar: website is uit de lucht en telefonisch ook niet bereikbaar.

• V Drongelen

geen contact te krijgen
    Telefoonnummer is niet in gebruik..
    Vloerkleedje wat ik besteld had moest rond wezen, maar is ovaal

• Coen De Rooij
    Review voor Homeshoponline.nl

Mooi product, snelle levering!

• Melissa Wensink
    Review voor Homeshoponline.nl

Product was vertraagd en hierover niet geinformeerd. Hierover gemaild toen een uiterlijke leverdatum gekregen en nog steeds niet geleverd

• Mirjam Petronilia
    Review voor Homeshoponline.nl

Mooi kleed voor een hele mooie prijs. Levering duurde wel een beetje lang en leek pas te gebeuren nadat ik gemaild had maar ik kreeg snel een nette reactie op mijn mail en de volgende dag had ik mijn kleed.

• Miranda Swaen
    Review voor Homeshoponline.nl

Beter contact met klanten onderhouden

• Dimphy Cleiren
    Review voor Homeshoponline.nl

Er is geen contact te kregen,geen mail met leverings datum

• Kristel Hillebrand
    Review voor Homeshoponline.nl

Eerlijke levertijden op de site. Na mijn mail waar het pakket bleef kreeg ik een mail terug dat het onderweg was.
    Door in te liggen bij DPD kon ik zien dat het pas paar minuten daarvoor aangemeld was.

• A.
    Review voor Homeshoponline.nl

Heel netjes in de communicatie. Je wordt volledig per mail op de hoogte gehouden. En zeer snelle levering. Top!

• Jan Engels

• Mariël
    Review voor Homeshoponline.nl

Tevreden. Product was weliswaar niet leverbaar, maar ik kreeg er bericht over en het geld was snel teruggestort.

• Sharon Deterink
    Review voor Homeshoponline.nl

Snelle levering en goede berichtgeving over levering👍 Product voldoet aan verwachting😃

• Anoniem
    Review voor Homeshoponline.nl

Na 2 weken is de bestelling met een zeer kort bericht geannuleerd. Het vloerkleed zou niet op tijd leverbaar zijn. Het zou een aantal weken duren voordat het vloerkleed weer op voorraad zou zijn. Dit is een onterechte reden om een koopovereenkomst niet na te komen. Een paar weken wachten op het product was geen probleem geweest.

• Wim Groen
    Review voor Homeshoponline.nl

Het duurde erg lang voordat ik de bestelling kreeg. Er is ook nog een verkeerde maat afgeleverd en nu ben ik al dagen aan het proberen om telefonisch contact te krijgen want de telefoon wordt niet opgenomen. Ook op ingesproken berichten en mails word niet gereageerd. Dus ik overweeg om een geschil met homeshoponline aan te gaan want ik wil krijgen wat er op de factuur,op de pakbon staat en wat ik betaald heb .
    mvg Wim Groen

• TTM Hoppenreijs
    Review voor Homeshoponline.nl

voor 11 uur besteld: volgende dag bezorgd, en keurig volgens de aangegeven tijd in de email. En het produkt voldoet aan al mijn verwachtingen.

• Sandra
    Review voor Homeshoponline.nl

Het is een winkel die nia betaling niets van zich laat horen. Geen kleed geen track & trace code. Probeer je ze te bellen, dan zijn ze niet thuis. Na veel omwegen het geld retour gekregen. Ik snap niet hoe deze winkel een keurmerk krijgt. Dat maakt het keurmerk voor mij waardeloos

• Andrea Veldhoven

Hele snelle service.

• J. Seen

• Halime Cankays
    Review voor Homeshoponline.nl

Ik heb besteld en binnen no time heb ik mijn bestelling binnen gekregen. Goede service vriendelijke personeel. Top!

• Berta Witter
    Review voor Homeshoponline.nl

Snelle levering. Goed verpakt.
    Voldoet aan verwachting