Homeshoponline.nl

vloerkleden.
8,3

• Dimphy Cleiren
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Er is geen contact te kregen,geen mail met leverings datum

• Kristel Hillebrand
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Eerlijke levertijden op de site. Na mijn mail waar het pakket bleef kreeg ik een mail terug dat het onderweg was. Door in te liggen bij DPD kon ik zien dat het pas paar minuten daarvoor aangemeld was.

• Hoe beoordeel je Homeshoponline.nl?

• A.
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Heel netjes in de communicatie. Je wordt volledig per mail op de hoogte gehouden. En zeer snelle levering. Top!

• Jan Engels

• Mariël
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Tevreden. Product was weliswaar niet leverbaar, maar ik kreeg er bericht over en het geld was snel teruggestort.

• Sharon Deterink
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Snelle levering en goede berichtgeving over levering­čĹŹ Product voldoet aan verwachting­čśâ

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Na 2 weken is de bestelling met een zeer kort bericht geannuleerd. Het vloerkleed zou niet op tijd leverbaar zijn. Het zou een aantal weken duren voordat het vloerkleed weer op voorraad zou zijn. Dit is een onterechte reden om een koopovereenkomst niet na te komen. Een paar weken wachten op het product was geen probleem geweest.

• Wim Groen
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Het duurde erg lang voordat ik de bestelling kreeg. Er is ook nog een verkeerde maat afgeleverd en nu ben ik al dagen aan het proberen om telefonisch contact te krijgen want de telefoon wordt niet opgenomen. Ook op ingesproken berichten en mails word niet gereageerd. Dus ik overweeg om een geschil met homeshoponline aan te gaan want ik wil krijgen wat er op de factuur,op de pakbon staat en wat ik betaald heb .
    mvg Wim Groen

• TTM Hoppenreijs
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

voor 11 uur besteld: volgende dag bezorgd, en keurig volgens de aangegeven tijd in de email. En het produkt voldoet aan al mijn verwachtingen.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Homeshoponline.nl

Het is een winkel die nia betaling niets van zich laat horen. Geen kleed geen track & trace code. Probeer je ze te bellen, dan zijn ze niet thuis. Na veel omwegen het geld retour gekregen. Ik snap niet hoe deze winkel een keurmerk krijgt. Dat maakt het keurmerk voor mij waardeloos