Hondensnacks.shop

Hondensnacks.shop

Winkel in gedroogde hondensnacks, Vers Vlees, Hondenbrokken en Speelgoed voor Honden
9,9

• Michel Tettero
    Review voor Hondensnacks.shop

Top service na het openen van een zak honden voer die niet goed bleek te zijn. Snel contact en snel een nieuwe toegezonden gekregen. Echt helemaal top. Tot de volgende bestelling.

• Tula
    Review voor Hondensnacks.shop

Snelle goede levering. Goede producten voor een super prijs. Nergens anders zo goedkoop. Wel leveren ze alles ineens plastic verpakt, eerst kwamen dingen zoals oren en varkensneuzen los in de doos: dit is beter voor het klimaat. Gewoon alles los in de doos en minder met plastic verpakken. Ook is het moeilijk een review te geven. Onduidelijk aangegeven op de website. Mogelijk een website bouwer benaderen om een kopje reviews (los van de banners) aan te maken? Hoe makkelijker het is een review te schrijven, hoe meer mensen het doen.

• Hoe beoordeel je Hondensnacks.shop?

• Roelof
    Review voor Hondensnacks.shop

Uitstekend assortiment met hoogwaardige snacks voor prima prijzen

• Marga Leyenhorst
    Review voor Hondensnacks.shop

Goede producten veel keus goede kwaliteit en goede prijs op en top hondensnacks
    Vriendelijke bediening
    Top zaak

• Cynthia
    Review voor Hondensnacks.shop

Ik koop hier altijd mijn Yak staven. mijn 3 honden vinden ze geweldig. Nu bestel ik tegenwoordig ook voor een vriendin, want haar hond houdt er ook van. Ze doen er lang over dus goede kwaliteit en de prijs is ook zeker goed. Ik zit in dubio. Als ik ze aanprijs dan zijn er straks te weinig voor mijn honden ;-)

Top service.

• Roelof
    Review voor Hondensnacks.shop

Goede spullen voor een prima prijs.

• CAS Stassen

Goede service snelle levering

• Mieke Gossen
    Review voor Hondensnacks.shop

supergoede service en zeer snel

• Annet Oldenkamp
    Review voor Hondensnacks.shop

Super producten. En geweldige levering. En altijd een lief extraatje voor de doggies

• C. Bos
    Review voor Hondensnacks.shop

Snelle levering de hondjes zijn heerlijk aan het knabbelen mmmmmmmm

• Sandra de Graaf

Altijd goed en snel

• Mieke Clerx
    Review voor Hondensnacks.shop

Snelle service, prima kwaliteit, en in elke bestelling iets extra's met een persoonlijk berichtje.

• Rolien Batterink

Snelle levering.

• Sandra Steenbergen
    Review voor Hondensnacks.shop

Super service en altijd iets extra voor de hondjes